Hop til indhold
Signor Cuoco

Avler lyst lyst?

Recommended Posts

Spændingen. Pigen, den frække, sprøde, og som regel meget erfarne, der venter bag døren på adressen. Forberedelserne derhjemme. Ud af brusekabinen, sporene slettet, hvad er klokken?, køreturen derhen, tankerne, liderligheden, endorfinerne i blodet, fantasier om alt det der venter, det der virkelig frække, som ingen lighed har med ugens kommunale knald derhjemme. Hvis der overhovedet er en derhjemme. Hvad har hun på, når døren går op? Hvad ligger der på sengen og natbordet af legetøj? Hvad er det nu vi har aftalt? Har jeg stadig kontanterne i inderlommen? Gisp, er der mon en hæveautomat i nærheden? Hvad med den pokkers parkering? Bare der ikke er kø på motorvejen.Jo, der er nok at se til i denne særlige hobby. Djævelen ligger i detaljen.Trods en dels års erfaring er jeg stadig spændt. Hver gang, men nu på en lidt anden måde end i begyndelsen. Rolig, men alligevel, og heldigvis,  opstemt som en anden teenager, selv om jeg er alt andet end lige det. 

"Sirenernes sang" fra den græske mytologi. Som den tids sømænd må man nogle gange tøjle sig til masten for ikke at spæne afsted hele tiden. Det er som om det den ene frække oplevelse automatisk genererer et behov for den næste.

Avler lyst lyst?  That's the question!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dark Sugarbabe skrev, for 1 minut siden:

You should know, what is going on behind the door you are about to enter ;)

I would love to know that.;)

Enjoy the sun. Just saw your post from Mallorca.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det gør det - som jeg skrev i et andet indlæg, 'use it or lose it' ...

Men hos mig fungerer det lidt anderledes end det @Signor Cuoco beskriver.
Selve besøget er ikke altid så intenst - det er noget med min alder, eller med gemyt ...
Med mindre jeg oplever en særlig kemi eller tiltrækning, og så er sex kun en del af oplevelsen - eller et aspekt ...
Det giver mig meget, at kæle for pigen .. men helt uden sex, ville det ikke være så sjovt ... :wub:
Selv om det er rart med alle piger, har jeg kun rigtig oplevet den tiltrækning ved to af de piger jeg har besøgt - svært at beskrive hvad det er ... det er noget både seksuelt og personligt og følelsesmæssigt, men ikke romantisk i dén forstand ... (heldigvis da, for så var det da gået rent galt)
Den seneste af de to har jeg efterhånden besøgt adskillige gange hen over det sidste år - og det er ny for mig ... 
Jeg er åbenbart lidt selektiv ...
Hvorom alting er, så er der en virkning efter besøget ... masser af varme fantasier ...:wub:
Så jo, lyst avler lydt ... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden:

Spændingen. Pigen, den frække, sprøde, og som regel meget erfarne, der venter bag døren på adressen. Forberedelserne derhjemme. Ud af brusekabinen, sporene slettet, hvad er klokken?, køreturen derhen, tankerne, liderligheden, endorfinerne i blodet, fantasier om alt det der venter, det der virkelig frække, som ingen lighed har med ugens kommunale knald derhjemme. Hvis der overhovedet er en derhjemme.

 

(…)

 

"Sirenernes sang" fra den græske mytologi. Som den tids sømænd må man nogle gange tøjle sig til masten for ikke at spæne afsted hele tiden. Det er som om det den ene frække oplevelse automatisk genererer et behov for den næste.

Avler lyst lyst?  That's the question!

Tak for dit indlæg om det at besøge en GP. Det er lidt tilbage til nogle af de debatter, der har været.

 

Jeg er nok ikke helt så malerisk anlagt i forhold til et GP-besøg. Det er for mig at se trods alt “bare” et GP-besøg.

 

Så der skal nok lidt til, før det bliver sirene-sange der kommer til at lyde for mine ører, selvom det da altid er noget at blive mindet om Odysseen – de findes selvfølgelig også i andre fortællinger – eller endorfinerne vælter afsted.

 

Men for at svare på dit spørgsmål der her virker til at være pakket ind i lidt Shakespeare. Avler lyst mon lyst? Det ved jeg ikke. Det er måske lidt det samme som på ægte dionysisk vis at spørge ind til at hylde lysten. Eller måske er det et spørgsmål til om man mon kan blive afhængig af sex? – jeg har dog mine tvivl.


Men ja for lige at komme ned på jorden igen så er et GP-besøg nok bare et GP-besøg for mig. Jeg ville nok heller ikke f.eks. karakterisere købesex eller sex som en afhængighed – jeg ved dog at det er omdiskuteret.

 

Avler lyst mon lyst. Avler magt mon magt hvis vi skal lidt over i det filosofiske?

 

Jeg ved for øvrigt heller om djævlen decideret ligger i detaljen ved et GP-besøg.

 

sneræven skrev, for 2 timer siden:

Ja, det gør det - som jeg skrev i et andet indlæg, 'use it or lose it' ...

Men hos mig fungerer det lidt anderledes end det @Signor Cuoco beskriver.
Selve besøget er ikke altid så intenst - det er noget med min alder, eller med gemyt ...
Med mindre jeg oplever en særlig kemi eller tiltrækning, og så er sex kun en del af oplevelsen - eller et aspekt ...
Det giver mig meget, at kæle for pigen .. men helt uden sex, ville det ikke være så sjovt ... :wub:
Selv om det er rart med alle piger, har jeg kun rigtig oplevet den tiltrækning ved to af de piger jeg har besøgt - svært at beskrive hvad det er ... det er noget både seksuelt og personligt og følelsesmæssigt, men ikke romantisk i dén forstand ... (heldigvis da, for så var det da gået rent galt)
Den seneste af de to har jeg efterhånden besøgt adskillige gange hen over det sidste år - og det er ny for mig ... 
Jeg er åbenbart lidt selektiv ...
Hvorom alting er, så er der en virkning efter besøget ... masser af varme fantasier ...:wub:
Så jo, lyst avler lydt ... 
 

Interessante tanker. Jeg er dog nok ikke helt enig i det hele. For mig at se er et GP-besøg nok bare et GP-besøg. Omdrejningspunktet for mig at se er netop sex.

 

Så kan der være en indpakning i form af GFE, former etc. Men omdrejningspunktet for mødet vil netop være knaldet. Så jeg tror ikke helt, jeg har det på samme måde som dig med, at tiltrækningen bliver mest central og sexen bare et aspekt.


Det med tiltrækningen og den slags som du beskriver der forbinder jeg nok med noget andet.


Det aspekt at besøget netop for dig er mindre intenst til tider, kan jeg dog til dels netop godt følge dig i. For mig er et GP-besøg netop bare et GP-besøg. Om det er et aldersspørgsmål ved jeg ikke. Jeg vil dog måske netop mere sige, at det er noget der er kommet efterhånden.


For måske som med som så meget andet så kan “magiens” effekt forsvinde lidt med tiden.

 

For at bruge @Signor Cuoco’s ord. Sirenerne synger, det er smukt og elegant men når man har hørt det nok får man måske lyst til at spørge: Er det mere end det, er det bare en sang? – forstå mig nu ret, det er en fin sang, men er den mere end det?
 

Jeg ville ønske, at jeg kunne nævne ti GP’er, jeg har oplevet dette andet med, som du beskriver med to, men det er nok ikke noget jeg umiddelbart ville forbinde med et GP-besøg. Det kunne for mig umiddelbart lyde netop som det du siger det ikke er. Noget der går ud over mødet, måske netop noget der kunne blive – og nu bliver det næsten for sukkersødt til mig og som er utrolig sjældent med en GP – men romantisk eller dating-agtigt? :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Det er som om det den ene frække oplevelse automatisk genererer et behov for den næste.

Det kan jeg godt genkende. Nogen gange i umiddelbar forlængelse af det besøg, man lige har afsluttet. Noget i retning af “det var da en lækker oplevelse. Hvor skal det næste besøg gå hen?”

Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Avler lyst lyst?

Ja. Både som beskrevet ovenfor og under et besøg. Et af de absolut største turn-on for mig er at mærke pigens vellyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit indlæg synes mere handle om at spænding avler spænding. Hvad det sikkert også gør. Spænding giver et kick og for hvert kick - hvert adrenalinkick - bliver den kedelige hverdag alt sværere at udstå. Uanset hvis man klatrer i bjerg eller sniger sig den "farlige" vejen til en GP.

Men som vi siger herovre: Sex breeds sex. Love breeds love. Hate breeds hate. Common and simple knowledge.
Det er bare sådan vores receptorer fungerer. Eftersom vi er afhængige af hinanden og det vi udstråler mod hinanden.
Desværre er mennesker mere bange for at elske end at hade og derfor ser det ud som det gør. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 10 timer siden:

Det kunne for mig umiddelbart lyde netop som det du siger det ikke er. Noget der går ud over mødet, måske netop noget der kunne blive – og nu bliver det næsten for sukkersødt til mig og som er utrolig sjældent med en GP – men romantisk eller dating-agtigt? :)

 

Hehe ...
Hvis jeg nu skal drille lidt ...
Du er romantiker, ligesom de fleste andre i vores kultur.
Jeg er ikke romantiker - tror det er et personlighedstræk.
Derfor er det svært for os at forstå hinanden ...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Lion har luret mig, også mere end godt er, når han citerer min trådstart med  henvisningen til "Sirenernes sang". "Er der noget ud over det.....ud over sangen....dette andet...noget der kunne blive", spørger The Lion retorisk. Kompliment til ham for skarpsindighed og evne til at læse imellem linjerne. Læs selv hans indlæg i fuld længde. Jeg havde slet ikke planlagt at komme med et svar, men så supplerede Sneræven kort efter, meget elegant. Også han  ramte det bløde punkt. I romantikeren. Manden der let bliver rørt. Andre brødre må have prøvet det samme. 

Emnet er spændende, men man blotter sig selv ved at gå ind det. Gammel naiv og romantisk mand i begyndelsen af 60-erne. Herregud. Man hører omgivelsernes stemmer. Det er pengene, hun vil ha', for han har da ikke andet at byde en ung og flot kvinde (og dermed har de bortdømt både kvinden og manden). Desværre har jeg allerede oplevet det tidligere i mit liv i Italien og hørt kritikken før. Men heldigvis er jeg ikke rig, i alt fald ikke før jeg sælger mit hus, og så ikke engang rigtig rig alligevel. Va bene, her kommer det. Jeg prøver at gøre det kort.

Et par gange under mine GP-besøg i de senere år er der opstået helt specielle øjeblikke under eller efter legen, hvor tiden stod stille, og vi bare at holdt om hinanden. I begge tilfælde er der tale om erfarne piger i 30-erne, der overvejer at stoppe som GPs (jeg kommenterer ikke gætterier). Forløbet blev helt anderledes end planlagt. Det var som vi kom ind på en ny hemmelig frekvens. Med nuancer, farver, dybder og værdier fra vidt forskellige liv. Indre værdier, ikke ydre, som de begge understregede. Måske begyndte det med et langt blik uden ord, en berøring eller en holden fast der rummede meget mere end sex. Eller var det et særligt ordvalg, der væltede en mental mur og åbnede for det helt uforudsete og måske farlige? Efterfølgende har vi aftalt at lægge det til side for en tid. Jeg er stadig betalende gæst, med lidt frynsegoder. 

En af dem pegede på min ringfinger forleden. Sølvet skal væk, før vi kan tale videre. 

Der er ingen happy ending på min historie. Men vi leger stadig.

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver at få mest mulig ud af hver eneste besøg. Research før kontakt. Proces før mødet. Jeg gør hvad jeg kan for at mødet bliver godt for os begge og det er det da blevet indtil nu så vidt jeg ved og så nyder jeg at jeg er en bedre version af mig selv i timer og dage efter. 
 

Det er den korte version. Den længere var jeg inde på i en tråd hvor besøg hos GP blev sammenlignet med saunaklub oplevelser i Tyskland. Jeg oplever at en time med en skøn GP fylder langt mere end den time eller mindre det tager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 5.4.2024 at 20:44:

Avler lyst lyst?  That's the question!

Ikke nødvendigvis, men nogle avler af lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Det korte svar: Ja! :wub:

Det lange (husk kaffen):

For mig er lyst noget jeg ikke har kontrol med... Den er lidt ligesom en eventyrlig glimmer-fe ude i tusmørkeskoven.. Man hører hende fnise i tusmørket.. og ser glimmeret fra hvor hun flyver, men man fanger hende ikke.. Hun kan kun lokkes frem, med en helt særlig formular - og hvem kender den? Ikke engang skoven selv :rolleyes:

På det punkt, har jeg altid været lidt misundelig på jer mænd.. Det er ukompliceret for jer, at blive ophidset i kroppen.. Noget visuelt tilfredsstillede og så er i for det meste kørende.. ^_^(lidt simplificeret, ik, forstå mig ret)

... Med alderen og erfaringen, åbenbares mere og mere af den særlige formular..

Stemningen i rummet skal være rigtig.. der skal være lunt og rart, dæmpet belysning... gerne noget fræk og lækker musik på anlægget... Rødvin på bordet... Samtale, hvor man virkelig er kommet hinanden nær og har kigget hinanden flirtende i øjnene, længe... Erotik.. Sensualitet.. Dybe, våde og lange kys... faste berøringer på alle de erogene zoner.. Han skal tease, så jeg til sidst tigger om at blive rørt lige præcis dér, hvor han så elegant undgår.. Det skal være pinagtigt langsomt... Vores kroppe skal mødes og smelte sammen.. giv mig blindfold på, så jeg ikke bliver distraheret.. måske endda ørepropper, så jeg ikke kan høre mig selv.. #magisk

..... Hvis vi starter sådan i nogle timer.. Sætter en hel aften af.. og næste aften... Så er der ingen grænser for hvor frækt det kan blive.. Den der glimmer-fe er hæmningsløs og umættelig, når først hun er lokket frem.. :wub:

Rollespil... Rope-play.. bdsm.. pegging.. rimming.. flogging.. gagging.. you name it...

... Problemet er, at en kvindes krop kán alle de ting, uden hun er det mindste tændt... Det eneste hun faktisk ikke kan fake (sorry piger, at jeg deler vores hemmeligheder!) er hvor våd hun er.. Alt andet kan fakes :ph34r:

Jeg synes at lyst avler lyst.. Jo mere vi har flirtet, kysset og rørt ved hinanden igennem dagen, jo mere har jeg lyst til at fortsætte.. også dagen efter.. og dagen efter.. For mig er lyst i aller højeste grad også psykologisk. En mand der kan dominere mig psykisk, på den fede måde, har mig lige hvor han vil ha mig.. 

Går der mange dage, hvor vi slet ikke er i det mood, så starter jeg fra 0..  Super irriterende og upraktisk, også for mig selv.. Hverdagen fylder simpelthen for meget. 

Min lyst er også til dels cyklus-bestemt.. Ugen inden tante rød kommer, gider jeg ingenting..! Jeg kan og vil ikke engang selv.. er bare moody og træt.. Halvvejs igennem tante rød og 2-3 uger frem... bring it on :rolleyes:

Jeg tror kvinder, som mænd, er meget forskellige hvad det angår.. Jeg hører om kvinder som bare er varme og våde, bare man smiler til dem.. Men jeg tror nu alligevel langt de fleste er lidt mere komplekse end det- hvor jeg nok er i den tunge skala af kompleksitet ^_^

.... Der er én undtagelse.. Og det er, når det kommer til kvinder. Jeg tænder på andre kvinder, som en mand gør.. Smiler hun sødt til mig og fanger mine øjne, så har hun allerede startet noget.. smider hun blusen, så er jeg solgt! :wub::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 5 minutter siden:

Samtale, hvor man virkelig er kommet hinanden nær og har kigget hinanden flirtende i øjnene, længe... Erotik.. Sensualitet.. Dybe, våde og lange kys... faste berøringer på alle de erogene zoner..

Lækkert. Hvis det skete på hjemmefronten en gang imellem, var der nok en del af os, som ikke havde samme behov for at rende GPerne på dørene. Men med årene bliver man jo realist. Og heldigvis ikke kynisk og bitter. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Lækkert. Hvis det skete på hjemmefronten en gang imellem, var der nok en del af os, som ikke havde samme behov for at rende GPerne på dørene. Men med årene bliver man jo realist. Og heldigvis ikke kynisk og bitter. :roll:

Kvinder venter tit på mandens initiativ... og er i kommet lidt for langt væk fra hinanden, så skal hun bejles til over længere tid. Romantisk set.

Kvinder skal forføres... En lille seddel på spejlet... en rose ved kaffemaskinen... En æske chokolade i hendes bil.. en sød sms "jeg tænker på dig, og det gjorde mig glad i dag"... En aften på sofaen, hvor du nuller hendes fødder og bare lytter i 3 timer på at hun hælder vand ud af ørene.. Et kærligt klem bagfra (uden sexuelle undertoner) når hun står træt midt i madlavningen efter en lang dag... at du laver en kop kaffe til hende, når hun har brug for det uden at du spørger hende først og uden at hun har bedt om det.. at du henter varme sokker til hende når hun fryser tæerne.. at du rent faktisk køber det hun ber dig om.. at du slår brættet ned og smider tøjet i vasketøjskurven..

Det handler om at opfylde hinandens behov..<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Luna_xo skrev, 1 time siden:

at du slår brættet ned

Enig i det meste. Men ikke denne her. Hun skal derimod huske at slå brættet op efter brug. Det er uhumsk ikke at udlufte. Vinduet skal også åbnes

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 3 timer siden:

Det korte svar: Ja! :wub:

Det lange (husk kaffen):

For mig er lyst noget jeg ikke har kontrol med... Den er lidt ligesom en eventyrlig glimmer-fe ude i tusmørkeskoven.. Man hører hende fnise i tusmørket.. og ser glimmeret fra hvor hun flyver, men man fanger hende ikke.. Hun kan kun lokkes frem, med en helt særlig formular - og hvem kender den? Ikke engang skoven selv :rolleyes:

På det punkt, har jeg altid været lidt misundelig på jer mænd.. Det er ukompliceret for jer, at blive ophidset i kroppen.. Noget visuelt tilfredsstillede og så er i for det meste kørende.. ^_^(lidt simplificeret, ik, forstå mig ret)

... Med alderen og erfaringen, åbenbares mere og mere af den særlige formular..

Stemningen i rummet skal være rigtig.. der skal være lunt og rart, dæmpet belysning... gerne noget fræk og lækker musik på anlægget... Rødvin på bordet... Samtale, hvor man virkelig er kommet hinanden nær og har kigget hinanden flirtende i øjnene, længe... Erotik.. Sensualitet.. Dybe, våde og lange kys... faste berøringer på alle de erogene zoner.. Han skal tease, så jeg til sidst tigger om at blive rørt lige præcis dér, hvor han så elegant undgår.. Det skal være pinagtigt langsomt... Vores kroppe skal mødes og smelte sammen.. giv mig blindfold på, så jeg ikke bliver distraheret.. måske endda ørepropper, så jeg ikke kan høre mig selv.. #magisk

..... Hvis vi starter sådan i nogle timer.. Sætter en hel aften af.. og næste aften... Så er der ingen grænser for hvor frækt det kan blive.. Den der glimmer-fe er hæmningsløs og umættelig, når først hun er lokket frem.. :wub:

Rollespil... Rope-play.. bdsm.. pegging.. rimming.. flogging.. gagging.. you name it...

... Problemet er, at en kvindes krop kán alle de ting, uden hun er det mindste tændt... Det eneste hun faktisk ikke kan fake (sorry piger, at jeg deler vores hemmeligheder!) er hvor våd hun er.. Alt andet kan fakes :ph34r:

Jeg synes at lyst avler lyst.. Jo mere vi har flirtet, kysset og rørt ved hinanden igennem dagen, jo mere har jeg lyst til at fortsætte.. også dagen efter.. og dagen efter.. For mig er lyst i aller højeste grad også psykologisk. En mand der kan dominere mig psykisk, på den fede måde, har mig lige hvor han vil ha mig.. 

Går der mange dage, hvor vi slet ikke er i det mood, så starter jeg fra 0..  Super irriterende og upraktisk, også for mig selv.. Hverdagen fylder simpelthen for meget. 

Min lyst er også til dels cyklus-bestemt.. Ugen inden tante rød kommer, gider jeg ingenting..! Jeg kan og vil ikke engang selv.. er bare moody og træt.. Halvvejs igennem tante rød og 2-3 uger frem... bring it on :rolleyes:

Jeg tror kvinder, som mænd, er meget forskellige hvad det angår.. Jeg hører om kvinder som bare er varme og våde, bare man smiler til dem.. Men jeg tror nu alligevel langt de fleste er lidt mere komplekse end det- hvor jeg nok er i den tunge skala af kompleksitet ^_^

.... Der er én undtagelse.. Og det er, når det kommer til kvinder. Jeg tænder på andre kvinder, som en mand gør.. Smiler hun sødt til mig og fanger mine øjne, så har hun allerede startet noget.. smider hun blusen, så er jeg solgt! :wub::P

Spændende. Pirrende. Tak for at give mig lyst til at få lyst. Som mand bliver man klogere af at læse dig og tak for det.:P Jeg HAR sat kaffe over. 

Det er efterhånden gået op for mig, at jeg er atypisk som mand. Tænder ikke særlig hurtigt på de åbenlyse visuelle ting, inkl porno, men meget mere på pigens evner til at forføre mig. Et langt blik og en antydet tungespids, gerne hvis der er andre i nærheden, kan være nok til at sætte gang i blodtilstrømningen det rigtige sted. Elsker små frække piger. Tænder på hendes udstråling, humor, varme, ynde og evne til at pirre mig og lade mig tro, at hun er villig til at underkaste sig, selv om det ofte ender med, at det er pigen, der dominerer mig. Rollespil, dirty talk, pegging, feminization, ja næsten hele baduljen, men elsker også at provokere hende og lade min tunge glide liiige udenom i lang tid......... selv om hun tar fat i mit hår og presser sig op imod mig......og skriger sine ordrer......for så lige pludselig adlyde og ramme plet, dybt, hårdt, blødt.

Pyh, du ramte i alt fald plet med dine ord, og jeg siger tak for inspirationen. Kaffen er drukket. Også tak til dig fordi du forstår mine valg i et på dette punkt udtørret ægteskab. (jævnfør den anden tråd vi begge har skrevet på i dag).<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Luna_xo skrev, for 11 timer siden:

Stemningen i rummet skal være rigtig.. der skal være lunt og rart, dæmpet belysning... gerne noget fræk og lækker musik på anlægget... Rødvin på bordet... Samtale, hvor man virkelig er kommet hinanden nær og har kigget hinanden flirtende i øjnene, længe... Erotik.. Sensualitet.. Dybe, våde og lange kys... faste berøringer på alle de erogene zoner.. Han skal tease, så jeg til sidst tigger om at blive rørt lige præcis dér, hvor han så elegant undgår.. Det skal være pinagtigt langsomt... Vores kroppe skal mødes og smelte sammen.. giv mig blindfold på, så jeg ikke bliver distraheret.. måske endda ørepropper, så jeg ikke kan høre mig selv.. #magisk

Jeg har læst et sted, at mange kvinder tænder responsivt (tror jeg var ordet)
Det vil sige, de har som udgangspunkt ikke sex i tankerne, men kan vækkes ved f. eks. berøring eller romantisk set-up, som du beskriver det.
Til gengæld tænder kvinder ikke så tit spontant - de har ikke 'sex i hovedet' så at sige, når de beskæftiger sig med andre ting.

Mænd er lige modsat - vi kan godt få lyst til sex så at sige 'ud af den blå luft' - men hvis lysten ikke er der, er den til gengæld svær at vække - vi tænder ikke så meget 'responsivt'.

Måske er det også derfor mænd er mere visuelle - mange af os tænder spontant på en kvinde der ser godt ud.
For kvinder betyder udseendet ikke nødvendigvis så meget .. også lidt jævnfør det du skriver om 'blindfold og propper i ørerne'.
Nogle kvinder kan abstrahere fra at manden måske ikke lige er den pæneste ... hvis han berører hende på den rigtige måde ... 

Luna_xo skrev, for 11 timer siden:

På det punkt, har jeg altid været lidt misundelig på jer mænd.. Det er ukompliceret for jer, at blive ophidset i kroppen.. Noget visuelt tilfredsstillede og så er i for det meste kørende.. ^_^

Du har delvist ret, tænker jeg ... i hvert fald hvad mange mænd angår.
Men du skal nu ikke misunde os ... det gør at vi på forhånd er moralsk bagud på point, og det er noget af en lystdræber ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...