Hop til indhold
Mr. Bussin

Katerina værste oplevelse 45 min som kun blev til 20 min

Recommended Posts

Jeg betalte 1300kr for 45 min som er include 2 cum Og fik 20 minutter total.. skulle vente 10 min udenfor i pis stormvejr.

Jeg konfrontere katerina med hun skriver ja til 2 cum siger hun at det kun når man bestiller 1 time?

Hvordan kan det være? dårlig anmeldelse her fra... Aldrig igen.!!!

 https://nympho.dk/n14731/4502/katerina/#profile-review

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finder det helt vanvittigt at der er så mange der går der fra med en dårlig oplevelse, og lig med så mange gode :wacko:Er glad for jeg har holdt ved ikke at besøge hende, med så mange forskellige oplevelser folk kommer med. 

Satme ærgerligt du var en er de uheldige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke altså stedet er lort. ingen gardiner i ii rummet alle kan se ind da det er stue plan lige ud til vejen...
Jeg er tom for ord dog tror jeg de "gode" anmeldelser!  har været ren held jeg kunne forstå på hende jeg var den første i dag.. og der virkede til at være god kemi men hvad ved jeg..
Det er åbenbart et sats man tager..

- Held og lykke til jer andre der skal besøge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bussin skrev, for 2 timer siden:

Jeg er tom for ord dog tror jeg de "gode" anmeldelser!  har været ren held

Svært at gøre sig klog på synes jeg, da der alligevel er en del efterhånden. Og nogle af dem er fra skal vi sige "rutineret brugere"

For det meste er det dog en gennemgang i anmeldelserne, at hun laver for mange aftaler, så gæster har mødt hinanden på vej ud og ind. Og det lyder ikke særlig fedt at skulle komme ud for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Besøgte Katerina for nogen tid siden - ikke længe efter hun blev lokaliseret på Nørrebro. 
Jeg deler trådstarters forundring over de positive anmeldelser af hende. 
Og det er efter min opfattelse ikke et spørgsmål om kemi, held eller mangel på samme, men om Katerinas attityde. 
Da jeg ankom, stod en Netflix-serie på den store skærm i stuen på pause. Og det gjorde dem så i øvrigt kun de knap 30 min., der gik, ind til jeg atter tog mine sko på. Før jeg var ude af døren, havde hun trykket “Play”. 
Sexen var i øvrigt så ligegyldig, som den serie, hun fulgte, men seriens dialog har formentlig og trods alt været mere indholdsrig og nærværende end den, der var mulig at opnå med Katerina. Det håber jeg i alle tilfælde for Netflix markedsværdi.

Med et par af de meget positive anmeldere af Katerina (tak til @Arne Jensen for oversigten) har jeg af personlige erfaringer lært mig, at man skal trække halvdelen fra, navnlig når de anmelder meget unge gp’ere. 
Men det ærgrer mig nu alligevel.
For der er ikke noget i vejen med at være begejstret, men nuancerne skal med, så vi andre kan lægge til og trække fra ud fra vores præferencer. 
Og der mangler efter min opfattelse nuancer i deres anmeldelser af Katerina.

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...