Hop til indhold
Bamse

DAW efterlyser 21 cm

Recommended Posts

Daw efterlyser 21 cm som var på besøg i går k l ca 15 og ikke kom tilbage med det skylddige beløb.

Hvis du er ordentlig og reel beder Daw dig komme i morgen kl 10. og hvis ikke er dette information

til andre om at passe på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm. - lyder som DAW (hvem det så måtte være) der har glemt at man skal bede om pengene før man går i gang. Men bortset fra det kan vi da hurtigt blive enige om, at det er dårlig stil at snyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og så er der en kontantautomat lige overfor så det er dårlig stil

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og så er der en kontantautomat lige overfor så det er dårlig stil

Så foregår det altså i Jylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han har da lige skrevet en anmeldelse tidligere i dag ? :S

Men udeladt økonomi afslutningen i fortællingen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange steder i Thailand betaler man først efter servicen, og det er også tilfældet enkelte steder i DK. Især hvis man er kendt kunde.

Klovnen burde hænges op i nosserne og fires ned i små ryk.  :twisted:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil da gerne betale lidt af det tabte for en gang massage vis han ikke kommer og betaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager jeg skrev forkert det var naturligvis i dag d. 5. han var på besøg, og hans beskrivelse er ifølge Daw ikke rigtig - hun advarer mod en stor (kraftig/fedladen) "løgner og bedrager" på ca 190 cm

som kører i en hvid bil. 

NB beløbet overlever hun nok - det er nok mere at han vil være sågemen og  nedladen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lavet en krydsreference til hans indlæg i den anden streng !! Sådan en klovn !!

Nu er det ikke lige mine jagtmarker, men derfor kan man godt give sin mening til kende !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der her ved at blive for useriøst, jeg har ikke været på besøgt hos hende i går, har på arbejde kl 15.00 som i beskriver. Hvorfor skal jeg hænges ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Bamse og 21 cm,

 

kan I ikke få det her afklaret i samarbejde med Daw?

 

På thaiklinikker er det kutyme, at man først betaler bagefter, det er praktisk, hvis man ønsker at købe tillægsydelser på halvvejen, og det skulle der jo nødigt ændres på, for det er da intet, der er mere dræbende end at skulle til at lede muldvarpen igennem for flere penge midt i det hele.

 

Bamse, kan du ikke foreslå Daw mit forslag og lægge svaret i denne tråd?

 

Og 21cm, kan du ikke derefter besøge hende igen, enten for en ny tur eller bare for at be/afkræfte beskyldningen om, at det var dig.

 

Jeg er selv på en anden klinik kommet til at løbe fra regningen, da jeg blev kaldt op fra arbejde, mens jeg stod ved kontantautomaten, men da vendte jeg så sandelig også tilbage dagen efter med pengene, en unskyldning og en orkide som plaster på såret.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undrer mig over en person kalder sig sit brugernavn herinde ude ved en pige?! 

 

Det er i hvert fald lidt dumt, såfremt man vil snyde.  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald lidt dumt, såfremt man vil snyde.  :wink:

 

eller også er det rigtig smart ..... hvis du nu lige tænker den til ende Bluejacket - hvis du vil snyde med et - hvorfor så ikke snyde med hvad man skriver som ?

 

I sin tid på VL var der der mange der udgav sig for at være andre end de var hos pigerne - i et forsøg på bedre service end ellers...

 

Verden vil bedrages - og bliver det 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår forsat ikke lige hvorfor jeg skal svindes. Jeg er 100 % enig i at man betaler det der er aftalt.

Vi kan tage logikken:

1) Bamse skriver der er var kl 15.00 i går. Min anmeldelse har jeg lavet 15.38. Det må siges at være urealistisk hurtig, men mindre jeg skrev den på min pc mens hun skulle "afsluttet mig".

2) Den dag jeg var der, ville hun ha mere end jeg ville gi. Vi endte med at blive enige om en pris, som jeg betalte. Hvis jeg ville løbe fra regningen, hvorfor så bruge tid på at blive enige om prisen ? med den risiko for kvaliteten blev ringere af det jeg fik ?

3) Beskrivelsen af min krop, viser også det ikke er mig. Jo vidst jeg vil gerne smide 5 kilo, men fed, ej vel. I passet står der 182 cm. Jo jo hun kan tage fejl i de 190 cm. (Er ikke altid let at gætte folks højde) Min bil er sort. Så hvis hun har set mig køre, og ja jeg holdt lige uden for, og som jeg husker det er det store butiks vinduer. Der er noget langt fra en sort til en hvid bil også selv om den er små beskidt pt, pga. vejsalt mv.

5) Hun kan jo fortælle mig, hvordan mine tre tusser er. Den ene er meget markant så den må kunne huske.

 

Tænker om Daw ikke har noget med det her at gøre, men Bamse blot har et behov for at sende en svinger, er en eller anden årsag. Som jeg skrev i annoncen, var den en oplevelse der skal gentages, og såfremt jeg havde løbet fra regningen, er jeg nok næppe velkommen igen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er den forkerte Daw efterlyser skal jeg gerne give dig en undskyldning, jeg er ikke ude på at svine nogen til uden grund. Alle oplysninger er fra Daw som 100% mente det var dig

som var gået uden at betale aftalte beløb, skulle lige hente resten i automaten men kørte i stedet, hun var meget sur over hændelsen, som både jeg og andre i øvrigt deler med daw, og

jeg skulle absolut efterlyse dig fordi du skulle have en "røvfuld" og advare andre. sådan hænger det sammen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, men du tvivler forsat kan jeg se, ud fra det du skriver. Alene tidspunktet, som du beskriver, kan jo ikke passe, for så skulle jeg ha lavet anmeldelsen af hende mens jeg fik massagen.

Du burde tænkte dig om, inden du sviner en uskyldig til, som du aldrig har mødt, og ikke har noget argument for skulle være den der ikke betalte hos pigerne.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke mig som tvivler, som jeg skrev kommer alt fra Daw, og det er hende som mener det er dig.

på egne vegne ville jeg aldrig anklage for snyd unden jeg var 100% sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke mig som tvivler, som jeg skrev kommer alt fra Daw, og det er hende som mener det er dig.

på egne vegne ville jeg aldrig anklage for snyd unden jeg var 100% sikker.

 

Men hun vil altså godt, uden at være 100% sikker, anklage 21 cm for snyd. Jo jo.

 

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hun vil altså godt, uden at være 100% sikker, anklage 21 cm for snyd. Jo jo.

Venligst - landsbytossen

Man opfatter jo situationerne på baggrund af sit intellekt, og læser indlæg tilsvarende.

Prøv at se lidt mere nuanceret på tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er den forkerte Daw efterlyser skal jeg gerne give dig en undskyldning, jeg er ikke ude på at svine nogen til uden grund. Alle oplysninger er fra Daw som 100% mente det var dig

som var gået uden at betale aftalte beløb, skulle lige hente resten i automaten men kørte i stedet, hun var meget sur over hændelsen, som både jeg og andre i øvrigt deler med daw, og

jeg skulle absolut efterlyse dig fordi du skulle have en "røvfuld" og advare andre. sådan hænger det sammen

 

Men hvordan får du det til at skulle være 21 cm?? Hvordan kommer hans nick ind i det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke mig som tvivler, som jeg skrev kommer alt fra Daw, og det er hende som mener det er dig.

på egne vegne ville jeg aldrig anklage for snyd unden jeg var 100% sikker.

 

Man kan da aldrig være 100% sikker når man ikke selv har oplevet situationen. Måske er det Daw der manipulerer dig. Så undrer mig over hvordan du kan være 100% sikker?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...