Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Rita i sidste uge og det var fremragende! Hun har lidt mave, det skal du kunne leve med, men hun giver et dejligt BJ og så er hendes bryster helt fantastiske. Bare tanken om dem og hende giver mig rejsning!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herkuless50 skrev, for 14 minutter siden:

Ved i noget om hvordan hendes massage er, eller har i kun besøgt i forbindelse med hendes andre egenskaber?

Besøgte hende, inden hun kom til hendes nuværende sted, det er nok et par år siden nu. Havde booket en time, og planen var 2 x sex. Det blev også indfriet, og indimellem gav hun lidt massage, der så vidt jeg husker var ganske udmærket. Men det vil stadig være sex, jeg ville se hende for igen. Og hendes kys, for hun er en af de desværre forholdsvis få thaipiger, som gerne kysser og gør det godt. Og ja, fabelagtige bryster, og hun er ikke bange for at give sig hen, når man slikker hende.

Kan helt klart godt anbefale Rita.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herkuless50 skrev, den 1.4.2024 at 15:02:

Tak for det de herrer.. :-)

Ved i noget om hvordan hendes massage er, eller har i kun besøgt i forbindelse med hendes andre egenskaber?

Hun begynder med massage men slår hurtigt over i sex. Og hun er med på den værste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...