Hop til indhold

Recommended Posts

lpoh skrev, for 3 timer siden:

nu er det heller ikke forbudt at sælge sin gamle havetraktor, sælge et maleri eller modtage en seddel af sin mor.
Al den slags kan man sagtens gøre uden at have en SE nummer

Hvis beløbet har en vis størrelse (jeg kender ikke grænsen) kan banken ringe eller skrive for at høre hvor de penge kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 47 minutter siden:

Hvis beløbet har en vis størrelse (jeg kender ikke grænsen) kan banken ringe eller skrive for at høre hvor de penge kommer fra.

Hvilket ikke er noget problem at svare ærligt på, hvis man ellers kører sin forretning efter bogen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 6 timer siden:

nu er det heller ikke forbudt at sælge sin gamle havetraktor, sælge et maleri eller modtage en seddel af sin mor.
Al den slags kan man sagtens gøre uden at have en SE nummer

 

Har du en pointe, som er relevant for tråden, eller bekræfter du bare min, om at eneste problem med DKK for prostituerede er, at de snyder i skat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordjyskeFeminineKurver skrev, den 1.4.2024 at 14:23:

Jeg vil helst ikke, men er det nu det jeg får stukket i hånden så siger jeg ikke noget. 

Man kan jo stadig bruge 1000 kr sedler, så bruger jeg dem bare løbende når jeg laver lidt større indkøb ❤️

Du kan jo sætte dem i banken .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 4.4.2024 at 17:18:

Har du en pointe, som er relevant for tråden, eller bekræfter du bare min, om at eneste problem med DKK for prostituerede er, at de snyder i skat?

En pointe?

Ja, at man ikke er en skid mere kriminel hvis man bruger 1000kr sedler end hvis man bruger 200 eller 500kr sedler.

Jeg ved ikke om pigerne snyder i skat, det er ikke mit job at undersøge det, det rager heller ikke mig, men jeg vil da håbe de stopper lidt til en side for det er ikke megen støtte de får fra samfundet når de har problemer.
En kontoransat kan få psykologhjælp via arbejdsgiver eller fagforening.
Pigerne kan ikke få en skid.

Igen:
De tusindkronesedler Birger står med kan stamme fra alverdens legitime ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...