Hop til indhold

Hvilken GP savner i mest?

Featured Replies

• Svar 240
  • Visninger 65.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Nej jeg har haft nogle helt igennem fantastiske år i branchen  Men min tid er forbi som glædespige  Jeg skal udforske nye veje i livet, imens jeg med et smil på læben kan tænke tilbage på, h

• Sabrina også kaldt Anni Fønsby var bare super nice i sengen. Miss Fittness Pernille, wow hvor kunne hun bar kneppe. Martine som var nøgenmodel i 90erne og som var født til god og intensiv se

• Jeg  savner  mig  selv,  uden  at  være  selvfed. 

Skrevet

Graziela

Jeg havde set så meget om hende og fik også besøgt hende da hun holdt til i Søborg

Fantastisk oplevelse og desværre også den eneste. Jeg tror aldrig jeg har set hende dukke op i DK siden...

Skrevet

Sabrina / Anni og Pernille / Miss Fitness fra A gruppen og Martine fra Romantica

De kunne sgu kneppe dig i smadder 😍

Skrevet

De bedste knald og oplevelser har jeg fået i Swingerklubben på Skjulhøjs alle. Og dogging steder.. fx Rungsted Havn...uhm det var lækkert. Dejligt mange danske kvinder har jeg haft gode oplevelser med. Jeg syntes også de bedste købe knald er danske.

Jeg har dog også en lille svaghed for thai kvinder. Specielt de to der holdt til tæt på Damhussøen. Som desværre blev smidt ud af landet. (Jeg har glemt deres navne. Måske hed den ene Pepsi ? ) Men der var deepthroat og anal uden en våd mulighed.

Skrevet
Havkatten skrev, for 2 timer siden:

Sabrina / Anni og Pernille / Miss Fitness fra A gruppen og Martine fra Romantica

Ohh yes husker dem rigtig godt, det var tider dengang, det er vel 25 år siden efterhånden..? 🤗
Pernille Miss Fitness besøgte jeg engang hos A-gruppen. Som jeg husker det kom jeg til aftalt tid men måtte vente på en taburet i køkkenet i 20-30 minutter mens hun blev gennembollet af 2 gutter (der var lydt, der.. 😅)

Skrevet
Den erfarne skrev, for 26 minutter siden:

Ohh yes husker dem rigtig godt, det var tider dengang, det er vel 25 år siden efterhånden..? 🤗
Pernille Miss Fitness besøgte jeg engang hos A-gruppen. Som jeg husker det kom jeg til aftalt tid men måtte vente på en taburet i køkkenet i 20-30 minutter mens hun blev gennembollet af 2 gutter (der var lydt, der.. 😅)

Hvem husker ikke taburetten og de små billetter ?
Eller her i Odense, hvor vi ventede i timevis på en tur med Pernille.
Martine fik sit eget sted oven på / på taget af et værtshus ude på amager. Der kunne man sidde bag et forhæng og vente på hende. Det var tider 😍

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Alice, slank brunette der ofte kunne findes i Glostrup.

Hun må godt komme tilbage, men tror hun har været stoppet længe.

Skrevet

Jeg kunne godt kneppe Cateleya, en flot slank ungarsk kvinde, som ofte var i Aarhus. Det er mit livs bedste knald, og intet kommer i nærheden af det, som hun kunne.

Skrevet
McAllister skrev, for 23 timer siden:

Alice, slank brunette der ofte kunne findes i Glostrup.

Hun må godt komme tilbage, men tror hun har været stoppet længe.

Er det ikke hende den helt petite med silikone-babser? Så er det da ikke så længe siden hun var her sidst, og vil tro hun kommer igen.

Skrevet

Den er ikke nem, med mine mange år bag mig……

Nikita hos sexkillingerne/wildcats

Julie og Celine hos Bellahøjpigerne

Jeanne hos Guldpigerne

Og så bare rigtig mange andre fra dengang og op til nu.

Tilbage i 90ˋerne og 00ˋerne var der rigtig mange unge, næsten unge, piger som lige skulle prøve branchen af, dukkede op i ny og næ, så det var med at læse Ekstrabladet….og tænde det gamle modem, så man kunne søge på de langsomme og ubehjælpsomme….men frække hjemmesider.

Eller bare troppe op, sætte sig til at vente for at se hvem der var på klinikken den dag!

Det var tider og det var de penge….og det hele værd.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.