HansNyborg 1 Skrevet 25. Marts, 2024 Man skal passe meget på for ikke rende ind i armene på den største svindler / luder Der findes på Fyn Lån af alle i andres navne med undskyldninger om mors er syg skal bruge penge nu Telefonregning, brændstof med mere Der bliver bedt om de skal udbetales til en anden og den person har intet med det at gør Der kan kun farråds alt kontakt til den person Hun har været skyld i at flere har gået fra hjem på grund af de lånt hende penge betaler aldrig tilbage forsøger at lave flere flere med løgn 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 25. Marts, 2024 Det er velkendt - men hun har et par naive fjolser til at tale hende op, blandt andet her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 25. Marts, 2024 (edited) Personligt synes jeg det er en mærkelig efterlysning Kender ikke personen i referere til men synes i ikke selv uden at kende til detaljerne i denne sag at man bærer en del af ansvaret selv når man låner penge ud til folk man ikke kender Man kan også være for naiv Vh B70 Redigeret 25. Marts, 2024 af B70 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 26. Marts, 2024 @HansNyborg kontakt politiet og lav en anmeldelse. Men hvordan kan du finde på at låne hende penge? https://annoncelight.dk/showad/398653 https://annoncelight.dk/profile/Flottepige13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1423 Skrevet 26. Marts, 2024 (edited) Kun idioter låner penge til folk som man ikke kender..... Iøvrigt hører det indlæg ikke til under hverken efterlysning eller anmeldelser og har intet med pigens hverv at gøre! Redigeret 26. Marts, 2024 af Big3lover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 29 Skrevet 27. Marts, 2024 Jeg har været på besøg hos de to piger. Absolut intet at klage over. Servicen var helt i top. Alletiders cocktail med to smukke, sexede og erfarne piger. Thai massage og efterfølgende mørk pige sex fra øverste hylde. Hold da kæft en tur. Skriver anmeldelse efter påske. Pengesagerne kørte absolut helt normalt! jeg er helt enig I at udlån af penge og problemer hermed ikke har hører hjemme her. Passer det overhovedet? Eller er det en konkurrent der prøver på at svine til og skade Kats forretning. Jeg er ihvertfald en meget tilfreds kunde, der gerne kommer igen. Kan klart anbefales. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHarryhardon 32 Skrevet 30. Marts, 2024 Jeg kan kun sige at Kat har opført sig pænt og ordenligt over for mig, jeg er aldrig blevet spurgt til at låne penge, selv når hun har set man havde flere med end aftalt. Servicen fra Kat selv har altid været i top. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg