Hop til indhold

Recommended Posts

Man skal passe meget på for ikke rende ind i armene på den største svindler / luder

Der findes på Fyn

Lån af alle i andres navne med undskyldninger om mors er syg skal bruge penge nu

Telefonregning, brændstof med mere 

 

Der bliver bedt om de skal udbetales til en anden og den person har intet med det at gør 

Der kan kun farråds alt kontakt til den person

 

Hun har været skyld i at flere har gået fra hjem på grund af de lånt hende penge

 

betaler aldrig tilbage forsøger at lave flere flere med løgn

 

 

 

 

 

 

IMG_1865.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Det er velkendt - men hun har et par naive fjolser til at tale hende op, blandt andet her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg det er en mærkelig efterlysning

Kender ikke personen i referere til men synes i ikke selv uden at kende til detaljerne i denne sag at man bærer en del af ansvaret selv når man låner penge ud til folk man ikke kender

Man kan også være for naiv

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun idioter låner penge til folk som man ikke kender.....

Iøvrigt hører det indlæg ikke til under hverken efterlysning eller anmeldelser og har intet med pigens hverv at gøre!

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg hos de to piger. Absolut intet at klage over. Servicen var helt i top. Alletiders cocktail med to smukke, sexede og erfarne piger. Thai massage og efterfølgende mørk pige sex  fra øverste hylde. Hold da kæft en tur.  Skriver anmeldelse efter påske. Pengesagerne kørte absolut helt normalt!
jeg er helt enig I at udlån af penge og problemer hermed ikke har hører hjemme her. Passer det overhovedet? Eller er det en konkurrent der prøver på at svine til og skade Kats forretning. Jeg er ihvertfald en meget tilfreds kunde, der gerne kommer igen. Kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige at Kat har opført sig pænt og ordenligt over for mig, jeg er aldrig blevet spurgt til at låne penge, selv når hun har set man havde flere med end aftalt.

Servicen fra Kat selv har altid været i top.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...