Søndagsafstemning: Hvad er vigtigt, når du udvælger din GP? (Del 2 af 2)
Hvad er vigtigt? 77 medlemmer har stemt
-
1. Hvor afgørende er STØRRELSEN PÅ GP’ENS BRYSTER, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?
-
Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene32%25
-
Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt23%18
-
Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere22%17
-
Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme18%14
-
Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra3%3
-
-
2. Hvor afgørende er GP’ENS UDSEENDE I SIN HELHED, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?
-
Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene3%3
-
Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt10%8
-
Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere20%16
-
Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme53%41
-
Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra11%9
-
-
3. Hvor afgørende er GP’ENS KOMMUNIKATION (annoncetekst + i sms/opkald), når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?
-
Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene3%3
-
Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt7%6
-
Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere18%14
-
Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme51%40
-
Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra18%14
-
Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.
Featured Replies
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
Følgere