Søndagsafstemning: Hvad er vigtigt, når du udvælger din GP? (Del 1 af 2)
af
Den_glade_amatør, in Hyggesnak
Hvad er vigtigt?
91 medlemmer har stemt
-
1. Hvor afgørende er GPens ALDER, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?
-
Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene22
-
Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt18
-
Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere16
-
Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme26
-
Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra9
-
-
2. Hvor afgørende er GPens NATIONALITET, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?
-
Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene22
-
Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt20
-
Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere16
-
Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme19
-
Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra14
-
-
3. Hvor afgørende er GPens OMDØMME I ANMELDELSER, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?
-
Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene6
-
Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt5
-
Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere12
-
Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme57
-
Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra11
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.