Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Hvad er vigtigt, når du udvælger din GP? (Del 1 af 2)

Hvad er vigtigt?  

90 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvor afgørende er GPens ALDER, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?

    • Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene
      22
    • Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt
      18
    • Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere
      16
    • Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme
      25
    • Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra
      9
  2. 2. Hvor afgørende er GPens NATIONALITET, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?

    • Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene
      22
    • Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt
      20
    • Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere
      16
    • Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme
      18
    • Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra
      14
  3. 3. Hvor afgørende er GPens OMDØMME I ANMELDELSER, når du udvælger den GP, du gerne vil besøge?

    • Ikke vigtig. Jeg vil aldrig eller meget sjældent fravælge en pige på baggrund af denne parameter alene
      6
    • Lidt vigtig. Jeg har en ide om, hvad jeg går efter, men der er andre parametre, som er vigtigere for mig at få opfyldt
      5
    • Mellem. Jeg har ganske vist mine præferencer, men andre ting er vigtigere
      12
    • Rimelig vigtig. Jeg har klart præferencer, som jeg søger at få opfyldt, men undtagelser kan ind imellem forekomme
      56
    • Afgørende. Jeg har faste ønsker på netop dette punkt, og dem afviger jeg ikke fra
      11


Recommended Posts

Denne uges afstemning handler om, hvor meget tre udvalgte parametre betyder, når man udvælger den GP, man vil besøge. Der er selvfølgelig mange andre parametre, man kunne vælge at spørge om, men det er kun muligt at stille tre spørgsmål i afstemningerne. Vi fortsætter derfor i næste uge med tre andre parametre.

Har man lyst til at uddybe sine svar, er man velkommen til at gøre det.

Afstemningen er som altid anonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne godt tænke mig at vide hvad alle disse afstemninger skal bruges til

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 20 minutter siden:

kunne godt tænke mig at vide hvad alle disse afstemninger skal bruges til

Det er et fair spørgsmål.

Der er ikke nogen højere mening med dem, og de indgår ikke i en eller anden afhandling. Jeg er bare selv nysgerrig på forskellige ting, og nogen gange kan man jo blive klogere ved at spørge.

Andre gange kan udgangspunktet være debatter her på EG, hvor debattørerne deler sig i to lejre. Så kan en afstemning jo vise, om de to lejre har lige stor opbakning, eller hvad flertallets holdning, som langt fra altid kan tolkes i trådene, egentlig er.

Jeg er udmærket klar over, at nogle EG-brugere hader afstemningerne og ønsker dem hen hvor peberet gror. Og det er jo helt fair, men så kan man jo bare undlade at åbne trådene eller forholde sig til dem.

Men så længe der er OK opbakning til afstemningerne, så længe der er relevante spørgsmål at stille, og så længe der er et acceptabelt antal svar, så bliver jeg ved. Indtil videre i hvert fald.

Så kort sagt: se afstemningerne som et forsøg fra min side på at bidrage lidt til forummet. Så kan hver især jo vurdere, om de vil deltage eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 1 time siden:

kunne godt tænke mig at vide hvad alle disse afstemninger skal bruges til

Jeg kunne godt gætte, men udfaldet vil næppe passe ts

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 2 timer siden:

kunne godt tænke mig at vide hvad alle disse afstemninger skal bruges til

Tja…..

det er vel bare ganske almindelig hyggesnak på et forum som dette. Altså lidt interessant underholdning☺️

og hvor mange hygger sig så med det? Tja… alle de der stemmer og kommenterer, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kunne godt gætte, men udfaldet vil næppe passe ts

Der er nu ingen skjulte agendaer fra min side, så det behøver du såmænd ikke spekulere i.

Jeg er godt klar over, at du og en lille håndfuld andre har et horn i siden på afstemningerne og har haft det længe. Flere år, faktisk. Så er det bare, at jeg undrer mig over, hvorfor du gider bruge tid og energi på at forholde dig til afstemningerne og kommentere eller give emojier i disse tråde.

Hvis du har noget at sige om afstemningerne, sådan helt generelt, så er du velkommen til at starte en ny tråd om det. Det kan vi for min skyld godt debattere, hvis du ønsker det.

Denne tråd handler om, hvorvidt GPernes alder, nationalitet og omdømme er væsentligt eller ej, når man udvælger den GP, man gerne vil besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den_glade_amatørOg hvad får du ud af det?

Jeg er her så sjældent, så påstå jeg har et horn i siden på dig, viser vist mere, hvor højt du sætter dig selv

Jeg er absolut ikke interesseret i dig, men jeg fatter ikke, hvad alle dine afstemninger skal til for, andet end fremhæve dig selv

Og så slut herfra!

Redigeret af Cords

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 4 timer siden:

@Den_glade_amatørOg hvad får du ud af det?

Jeg er her så sjældent, så påstå jeg har et horn i siden på dig, viser vist mere, hvor højt du sætter dig selv

Jeg er absolut ikke interesseret i dig, men jeg fatter ikke, hvad alle dine afstemninger skal til for, andet end fremhæve dig selv

Og så slut herfra!

Men alligevel tager du dig tiden til at komme med et surt opstød. :lol: 

Hvis det er så ligegyldigt, så scroll da videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...