Hop til indhold
Ledelsen

Facefuck og gagging med sød ung pige på Amager

Recommended Posts

Havde den fornøjelse at facefucke og gagge denne skønne dame i tirsdags 

https://annoncelight.dk/showad/366314

Havde lyst til at vådt og savlende blowjob og det kan hun i sandhed levere 

Hentede hende på Amager, men pga det var lyst kørte vi ca i 8-10 min tid for at finde et sted vi kunne være alene i 

Parkerede bilen, bukserne af og så begyndte hendes mundtlige kompetencer ellers, tog den uden problemer dybt, og kørte igennem det bedre jeg havde lært. Hun suttede igennem, fik slikket boller og kom så i hendes mund som hun slugte uden problemer. Ikke noget med at spytte ud men slugte det hele.

Kørte hende så tilbage og mig hjem.

Hun er en rigtig dulle som har brugt en del penge på solarie (tror jeg), lidt forskellige piercinger i ansigtet, ved ikke andre steder og nogle store bryster.

Hendes billeder passer perfekt med hende og hun reklamer med at har den strammeste fisse men efter som det var en sutter jeg fik så ved jeg det ikke, men hendes mundtlige kompetencer er ihvertfald i top.

Hvis i ønsker et ømt og sensuelt blowjob er det ikke hende i skal besøge, men hvis I ønsker et vidt og uden begrænsninger så er hun pigen i skal besøge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 20 minutter siden:

Havde den fornøjelse at facefucke og gagge denne skønne dame i tirsdags 

https://annoncelight.dk/showad/366314

Havde lyst til at vådt og savlende blowjob og det kan hun i sandhed levere 

Hentede hende på Amager, men pga det var lyst kørte vi ca i 8-10 min tid for at finde et sted vi kunne være alene i 

Parkerede bilen, bukserne af og så begyndte hendes mundtlige kompetencer ellers, tog den uden problemer dybt, og kørte igennem det bedre jeg havde lært. Hun suttede igennem, fik slikket boller og kom så i hendes mund som hun slugte uden problemer. Ikke noget med at spytte ud men slugte det hele.

Kørte hende så tilbage og mig hjem.

Hun er en rigtig dulle som har brugt en del penge på solarie (tror jeg), lidt forskellige piercinger i ansigtet, ved ikke andre steder og nogle store bryster.

Hendes billeder passer perfekt med hende og hun reklamer med at har den strammeste fisse men efter som det var en sutter jeg fik så ved jeg det ikke, men hendes mundtlige kompetencer er ihvertfald i top.

Hvis i ønsker et ømt og sensuelt blowjob er det ikke hende i skal besøge, men hvis I ønsker et vidt og uden begrænsninger så er hun pigen i skal besøge.

 

Ledelsen skrev, for 20 minutter siden:

Havde den fornøjelse at facefucke og gagge denne skønne dame i tirsdags 

https://annoncelight.dk/showad/366314

Havde lyst til at vådt og savlende blowjob og det kan hun i sandhed levere 

Hentede hende på Amager, men pga det var lyst kørte vi ca i 8-10 min tid for at finde et sted vi kunne være alene i 

Parkerede bilen, bukserne af og så begyndte hendes mundtlige kompetencer ellers, tog den uden problemer dybt, og kørte igennem det bedre jeg havde lært. Hun suttede igennem, fik slikket boller og kom så i hendes mund som hun slugte uden problemer. Ikke noget med at spytte ud men slugte det hele.

Kørte hende så tilbage og mig hjem.

Hun er en rigtig dulle som har brugt en del penge på solarie (tror jeg), lidt forskellige piercinger i ansigtet, ved ikke andre steder og nogle store bryster.

Hendes billeder passer perfekt med hende og hun reklamer med at har den strammeste fisse men efter som det var en sutter jeg fik så ved jeg det ikke, men hendes mundtlige kompetencer er ihvertfald i top.

Hvis i ønsker et ømt og sensuelt blowjob er det ikke hende i skal besøge, men hvis I ønsker et vidt og uden begrænsninger så er hun pigen i skal besøge.

Lyder fantastisk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke lige hvad der skete der?

 

Nå men hold op det lyder fantastisk. Må selv afsted, har længe overvejet hende. Måtte du tage fat og facefucke hende? Masser af savl ? Og var de store smukke bryster mon ude?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var tæt på en aftale med hende for et års tid siden, men på aftenen svarede hun desværre ikke - hun var nok travlt optaget og det var fair nok. Min hensigt var, at vi skulle mødes i et solcenter og hygge mens jeg filmede (med hendes accept naturligvis). Jeg gad virkelig godt have prøvet hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skellington skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke lige hvad der skete der?

 

Nå men hold op det lyder fantastisk. Må selv afsted, har længe overvejet hende. Måtte du tage fat og facefucke hende? Masser af savl ? Og var de store smukke bryster mon ude?

Måtte gerne tage fat - jeg gjorde det primært I hendes hår, uden at rive i det. Hun tager dem også helt til roden, men det har måske noget med størrelsen at gøre, min blev ihvertfald væk i hendes søde varme mund

Det var savl men ikke så meget så sæddet blev gennemblødt men lidt vådt blev det 

De store flotte var ikke ude men spurgte heller ikk efter det så det ved jeg ikke om hun gør, jeg rørte dem kun

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 56 minutter siden:

Var tæt på en aftale med hende for et års tid siden, men på aftenen svarede hun desværre ikke - hun var nok travlt optaget og det var fair nok. Min hensigt var, at vi skulle mødes i et solcenter og hygge mens jeg filmede (med hendes accept naturligvis). Jeg gad virkelig godt have prøvet hende :)

Ved ikke om hun vil lade sig filme men du kan spørge hende 

Men enig hun svarer ikke altid med det samme eller samme dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledelsen skrev, 1 time siden:

Ved ikke om hun vil lade sig filme men du kan spørge hende 

Men enig hun svarer ikke altid med det samme eller samme dag

 

Det gjorde jeg også - dengang hun huserede i Horsens og omegn, men hun flyttede kort efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af hendes blowjobs kompetencer. 
Det størst plus er nok også det største minus: hun ved hvad hun laver. Hun kørte i det samme tempo fra start til slut. Så variationen udeblev. Under fem minutter efter i det samme tempo, måtte jeg overgive mig og kom i hendes mund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...