Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen som har nogle gode råd til, hvordan man kan bevare sin anonymitet, når det nye lovforslag omkring taletidskort bliver vedtaget (hvis det ikke allerede er vedtaget).

Jeg er helt med på, at der er nogle herinde, som er fuldstændig ligeglad med, om det viser deres fulde navn via MP, eller via deres telefonnummer osv. - med undlad venligst at gøre dette til et politisk spørgsmål om holdninger, etik og moral.

Jeg er en gift mand, som ønsker at beholde min anonymitet, når jeg begår mig i prostitutionsmiljøet. 
Jeg har idag en telefon som jeg alene benytter til dette formål, og derfor har jeg et taletidskort fra Lyca som jeg køber optankning til kontant. Derfor kan telefonnummeret ikke spores tilbage til mig. Jeg betaler altid kontant.

Når handlen med taletidskort om kort tid bliver lukket, og man derfor er nødt til at tanke op via et abonnement hvor - som minimum politiet og teleselskabet - kan finde ud af, hvem du er, så forsvinder den 100% anonymitet jeg idag har, og derfor er jeg nysgerrig efter, om der er nogle af jer, som har gåde råd til andre muligheder.

Jeg håber i hvert fald, at rigtig mange af jer piger herinde, vil benytte whatsapp, for den virker da uanset, om jeg tanker op på mobilen eller ej, og der er jeg i hvert fald anonym endnu.

Er der andre smarte måder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvori ligger problemet med at teleselskabet og politiet kender din identitet. De vil jo kun kontakte dig, hvis du er koblet til noget kriminelt.

Jeg forstår godt din bekymring, vi er i samme båd, men det kan også blive for besværligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 35 minutter siden:

som minimum politiet og teleselskabet - kan finde ud af, hvem du er

Så længe din identitet ikke kan findes af “almindelige” mennesker er det vel fint?

Med mindre selvfølgelig at du er ude på ulovligheder, så kan jeg godt se problemet…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke finde nogen nyhedsartikel eller opslag på hverken Reddit eller FB om denne lovgivning, kan du sende et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 39 minutter siden:

Så længe din identitet ikke kan findes af “almindelige” mennesker er det vel fint?

Med mindre selvfølgelig at du er ude på ulovligheder, så kan jeg godt se problemet…

Nej nej - ingen ulovligheder :-)

Jeg vil hellere købe taletidskort med kontanter, da konen jo ikke ligefrem behøver se posteringen på kontoudtoget. Når der en gang i måneden står 99 kr. Lyca - så får jeg da et forklaringsproblem.

Jeg har egentlig ikke noget problem med, at politiet vil kunne finde min identitet, men teleselskabet ønsker jeg ikke at fortælle hvem jeg er. De kan både blive hacket, lave fejl som at "glemme" at man har valgt hemmeligt nummer, og pludselig kan al ens aktivitet knyttes til mit rigtige navn osv. Så jeg har det absolut bedst med, at INGEN kender min identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange prøvet at sende sms'er til "piger" der annoncerer på annoncelight.dk mfl. - og bagefter blive truet med reel afpresning. Fuskere der ønsker at lave af din frygt for, at du kunne blive afsløret, at din familie får udleveret din sms korrespondance osv., og i de tilfælde, er det jo virkelig rart at vide, at afpresseren ikke kender din identitet, og derfor har jeg intet at frygte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 10 minutter siden:

Nej nej - ingen ulovligheder :-)

Jeg vil hellere købe taletidskort med kontanter, da konen jo ikke ligefrem behøver se posteringen på kontoudtoget. Når der en gang i måneden står 99 kr. Lyca - så får jeg da et forklaringsproblem.

Jeg har egentlig ikke noget problem med, at politiet vil kunne finde min identitet, men teleselskabet ønsker jeg ikke at fortælle hvem jeg er. De kan både blive hacket, lave fejl som at "glemme" at man har valgt hemmeligt nummer, og pludselig kan al ens aktivitet knyttes til mit rigtige navn osv. Så jeg har det absolut bedst med, at INGEN kender min identitet.

For at undgå øverste del, så kan du oprette en box på MobilePay, hvor du overfører penge til. Posteringen vil kun fremstå inde selve boxen, og du kan altid lukke boxen ned. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har det lovforslag du hentyder til, været omtalt siden 2020, 2021 og skulle være effekturet Januar 2022. Men det er ikke sket, og det gør det nok heller ikke lige forløbig, så kan ikke se nogen grund til bekymring. 

Havde lidt håbet på at der var tale om en ny opdatering på det område.

Og hvis det er så endelig sker, så kan du købe flere seperate optankninger af gangen, da de så vidt jeg husker, er gældende i 1-2 år, fra købstidspunktet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xavier skrev, for 5 timer siden:

Kan ikke finde nogen nyhedsartikel eller opslag på hverken Reddit eller FB om denne lovgivning, kan du sende et link?

Fedt sted du leder efter ting om lovgivning :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser ellers at rigtig mange GP’er skriver at de ikke svarer på opkald/sms fra skjulte/hemmelige numre , er det bare ikke rigtigt eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 12 timer siden:

Jeg læser ellers at rigtig mange GP’er skriver at de ikke svarer på opkald/sms fra skjulte/hemmelige numre , er det bare ikke rigtigt eller ?

Det er rigtigt.. Kender ikke nogen piger der modtager opkald fra “Skjult nummer” men med det menes der kun dem der ringer hvor der ikke dukker noget nummer op - det er lidt forskelligt fra mobil til mobil om der står “ukendt nummer” eller “hemmeligt nummer” - og ikke fordi man har “hemmeligt nummer” altså hvor man kan taste nummeret ind i krak f.eks og så kommer der ikke noget op.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 23.3.2024 at 19:57:

Nu har det lovforslag du hentyder til, været omtalt siden 2020, 2021 og skulle være effekturet Januar 2022. Men det er ikke sket, og det gør det nok heller ikke lige forløbig, så kan ikke se nogen grund til bekymring. 

Havde lidt håbet på at der var tale om en ny opdatering på det område.

Og hvis det er så endelig sker, så kan du købe flere seperate optankninger af gangen, da de så vidt jeg husker, er gældende i 1-2 år, fra købstidspunktet.

Sådan tænkte jeg også - indtil kioskdamen jeg køber optankning hos sagde til mig, at pr 1/7 eller 1/10 i år, så bliver det forbudt at sælge disse optankningskort. Det var noget hendes repræsentant hos hhv. Lyca og Lebara havde oplyst hende. Så måske loven reelt set træder i kraft snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, den 23.3.2024 at 22:22:

Jeg læser ellers at rigtig mange GP’er skriver at de ikke svarer på opkald/sms fra skjulte/hemmelige numre , er det bare ikke rigtigt eller ?

Jeg har benyttet mig af købesex i over 30 år, og jeg har kun 2 gange prøvet, at en GP'er krævede at hun kunne slå mit nummer op på krak. Og så er konklusionen jo bare, at så får hun ikke mig som kunde.

Men jeg ringer aldrig med "skjult nummer" - dvs. pigerne kan altid se mit tlf.nr. - de kan bare ikke slå mig op finde min identitet. Men de kan f.eks. godt gemme mit nummer, og dermed lave et notat om, at jeg var en høflig og ren kunde, eller måske det modsatte, og så blokkere min nummer. Den mulighed skal de da også have. De får bare aldrig min rigtige identitet - ganske enkelt fordi, jeg ikke vil risikere at give den til den forkerte person, som efterfølgende måske kunne finde på at bruge det til afpresning mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har benyttet mig af købesex i over 30 år, og jeg har kun 2 gange prøvet, at en GP'er krævede at hun kunne slå mit nummer op på krak. Og så er konklusionen jo bare, at så får hun ikke mig som kunde.

Men jeg ringer aldrig med "skjult nummer" - dvs. pigerne kan altid se mit tlf.nr. - de kan bare ikke slå mig op finde min identitet. Men de kan f.eks. godt gemme mit nummer, og dermed lave et notat om, at jeg var en høflig og ren kunde, eller måske det modsatte, og så blokkere min nummer. Den mulighed skal de da også have. De får bare aldrig min rigtige identitet - ganske enkelt fordi, jeg ikke vil risikere at give den til den forkerte person, som efterfølgende måske kunne finde på at bruge det til afpresning mv.

Okay , jeg har selv fornyelig købt et taletidskort til formålet , men i min uvidenhed troede jeg sgu ikke nummeret blev vist på det :biggrin: , man bliver klogere hver dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 3 timer siden:

Sådan tænkte jeg også - indtil kioskdamen jeg køber optankning hos sagde til mig, at pr 1/7 eller 1/10 i år, så bliver det forbudt at sælge disse optankningskort. Det var noget hendes repræsentant hos hhv. Lyca og Lebara havde oplyst hende. Så måske loven reelt set træder i kraft snart. 

Ahh i see. Fair :D 

Så er det vist nu man skal hamstrer disse optankninger. 

Tak for info!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 2 timer siden:

Okay , jeg har selv fornyelig købt et taletidskort til formålet , men i min uvidenhed troede jeg sgu ikke nummeret blev vist på det :biggrin: , man bliver klogere hver dag 

Det gør det automatisk, hvis du ikke går ind og sætter din mobil op til at den skal ringe ved hemmeligt nummer.

Hemmeligt nummer / udeladt nummer via 118, degulesider, krak etc. Gør blot at man ikke kan finde dig via nummeret. Det vil altid vises, når man ringer ud.

Derfor et taletidskort er guld værd i denne branche :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, den 25.3.2024 at 12:48:

Ahh i see. Fair :D 

Så er det vist nu man skal hamstrer disse optankninger. 

Tak for info!

Ja, men jeg tror desværre max de kan benyttes 1 år, og måske bliver de ubrugelige pr. den dato, hvor de ikke længere må sælges :-(

Og hvad gør vi så ???

Men jeg håber da, at så længe jeg har det pågældende sim-kort siddende i mobilen, så kan jeg også beholde min whatsapp der er knyttet op på dette nummer, men det kræver jo, at flere af GP'erne også benytter whatsapp. Det gør mange af de udenlandske piger, men mig bekendt ikke de danske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 4 timer siden:

Ja, men jeg tror desværre max de kan benyttes 1 år, og måske bliver de ubrugelige pr. den dato, hvor de ikke længere må sælges :-(

Og hvad gør vi så ???

Men jeg håber da, at så længe jeg har det pågældende sim-kort siddende i mobilen, så kan jeg også beholde min whatsapp der er knyttet op på dette nummer, men det kræver jo, at flere af GP'erne også benytter whatsapp. Det gør mange af de udenlandske piger, men mig bekendt ikke de danske.

Tror det er rigtigt nok med 1 år fra købsdatoen, som minimum.

Men ellers så må man tanke sin bollefon op, så man har til et godt stykke tid :P 
Pt. Bruger jeg hotspot fra anden tlf (Jeg er single)
Men på den måde, så undgår jeg at bruge kroner på data, når jeg bruger Whatsapp.

Den tid den sorg :ph34r:

Der er faktisk nogle af dem der os bruger Whatsapp, fordi de får henvendelser fra udenlandske mænd. Det var oppe for noget tid siden, hvor der blev gjort opmærksom på at der var problemer med at modtage SMS'er.
Det er der os flere udenlandske GP'er der har skrevet i sin annonce, at hvis man ikke har dansk tlf nr, så skal man bruge whatsapp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...