Hop til indhold
Amagerdreng83

Spørgsmål til pigerne om sved

Recommended Posts

Dette spørgsmål er henvendt til pigerne. Jeg har et par enkelte gange oplevet at pigen lugter af sved (det har været et par enkelte “veletablerede” og erfarne danske piger). Sved er noget der tænder mig fuldstændig af og jeg finder det lidt uhygiejnisk - men jeg har ikke sagt noget, de enkelte gange jeg har oplevet det. Jeg er bange for, at I vil finde det stødende, ubehageligt og at I vil blive bragt i forlegenhed. Så mit spørgsmål til jer er om det er okay at gøre opmærksom på det, eller om I foretrækker, at der ikke bliver sagt noget? <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig ville det være ubehageligt at få at vide man lugter. Men hvis det bliver sagt på en sød måde, vil jeg da hellere vide det, så jeg kan fixe det :) 

På samme måde har jeg selv, ved flere lejligheder, måtte gøre gæster opmærksom på at de skulle en tur i bad, før legen kunne begynde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok er jeg ikke pige…

tror jeg havde vendt rundt…

hvis du kan lugte hendes sved er resten nok heller ikke ret lækkert….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel  på  ny og  gammel  sved.  Gammel sved  vil jeg  gerne have at vide,  du  kunne  opfordre til et  bad  sammen. Afviser  hun at  bade, må  du sige at du  kan  lugte at hun  trænger til at  blive  frisket  op. 

Sved under sex er  frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, 1 time siden:

Sved under sex er  frækt.

Ja og når ikke at lugte ubehageligt.

Amagerdreng83 skrev, for 1 time siden:

Jeg har et par enkelte gange oplevet at pigen lugter af sved (det har været et par enkelte “veletablerede” og erfarne danske piger).

Ja, det har jeg også prøvet. Det bliver ikke til genbesøg. Jeg forestiller mig ikke det hjælper at sige noget. Folk ved godt selv hvor ofte de bader - og pigerne ved jo også selv om de bader (og bruger sæbe) mellem gæsterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, for 2 timer siden:

(…)

Sved er noget der tænder mig fuldstændig af og jeg finder det lidt uhygiejnisk - men jeg har ikke sagt noget, de enkelte gange jeg har oplevet det. Jeg er bange for, at I vil finde det stødende, ubehageligt og at I vil blive bragt i forlegenhed. Så mit spørgsmål til jer er om det er okay at gøre opmærksom på det, eller om I foretrækker, at der ikke bliver sagt noget? <3

Et af de lidt mere anderledes spørgsmål. Nu kan jeg se, at der også er et par andre medlemmer af det mandlige køn, der har valgt at svare, så jeg tillader mig også lige at sige lidt.

 

Jeg har desværre også oplevet, at der kan være nogle piger, der har lugtet af sved. Det er meget sjældent, at det er sket, og jeg desværre også oplevet det både i det lidt lavere prisleje og det dyrere.

 

Jeg tror desværre også, der er en del GP’er, der oplever klienter, hvor der også kan være problemer med den slags – altså hygiejnen etc. Jeg ved, nogle piger gør opmærksom på det i deres annoncer.


Mit gæt er, at det typisk er hvis pigerne har travlt mellem klienterne, at det kan ske. Jeg ved ikke om man så kan overveje bedre tid mellem klienterne?

 

Men jeg tror netop også, at det er noget en del piger oplever med klienter som her:

 

Din Emma skrev, for 2 timer siden:

(…)

På samme måde har jeg selv, ved flere lejligheder, måtte gøre gæster opmærksom på at de skulle en tur i bad, før legen kunne begynde :) 


Altså hvor der måske er en klient, der ikke lige har husket det med hygiejnen. Nogle piger vil dog have, at alle går i bad uanset hvad.
 

Dit spørgsmål minder mig lidt om om man skal gøre opmærksom på om nogen har noget mad rundt om munden eller lignende. 
 

Jeg må inddrømme, at jeg ikke lige heller er fan af, hvis pigen lugter af sved, men det er heller ikke en sådan fuldstændig katastrofe. Det er nok netop bedst, at nogle af pigerne svarer på, om det er noget man skal gøre opmærksom på. Men måske man kunne overveje lidt længere tid mellem klienterne? – også så man undgår alt mulig med hvad du kalder forlegenhed, måske bare mere noget lidt akavet og den slags.

 

Lidt fan af dit hjerte til sidst? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker da godt man lige kan sige det.

For selv om vi går i bad imellem hver, så kan vores tøj eller rummet måske lugte fra personen før 

Jeg prøver selv at lufte ud, men når man går i rummet hele tiden, kan man måske ikke altid selv lugte de.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din Emma skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig ville det være ubehageligt at få at vide man lugter. Men hvis det bliver sagt på en sød måde, vil jeg da hellere vide det, så jeg kan fixe det :) 

På samme måde har jeg selv, ved flere lejligheder, måtte gøre gæster opmærksom på at de skulle en tur i bad, før legen kunne begynde :) 

Tusind tak for dit svar, @Din Emma Jeg vil bare ikke bringe hende i forlegenhed. Selvfølglig kunne jeg aldrig finde på at sige “Fy for satan, hvor du stinker af ged” :lol: Men det er bare en utrolig følsom ting, hvor jeg altid vil tage hensyn til pigen og føle det grænseoverskridende, hvis jeg pænt skulle nævne det. Kunne man selv foreslå bad sammen? Altså diskret stille og roligt uden at vrænge måske? :)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen hvis de ikke lige haft tid til bad mellem besøg så er det nok ok    det giver jo varmen  sådan have store ting inde i sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker da godt man lige kan sige det.

For selv om vi går i bad imellem hver, så kan vores tøj eller rummet måske lugte fra personen før 

Jeg prøver selv at lufte ud, men når man går i rummet hele tiden, kan man måske ikke altid selv lugte de.

Det giver god mening. Jeg ville bare hade at støde - personligt ville jeg selv blive rigtig flov, da jeg værdsætter hygiejne højt. Og jeg vil for alt i verden bare ikke sætte pigen i en flov situation :wacko:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter skrev, for 11 minutter siden:

bh'en efter ham der var der før

Ja, det er da også for stygt, når mændene på den måde lader deres bh blive hos dig efter endt besøg! :ph34r:

(undskyld, jeg finder selv ud)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 20 minutter siden:

En nem måde at komme om ved det på uden, at fornærme nogen. Kunne være, at spørge kan vi tage er bad sammen, for synes det er frækt. 

I værste fald koster det så 200 kr extra:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en svær balancegang.. Mange mænd ønsker at vi undlader parfume og deslige fordi duften hænger ved:ph34r:.. 

For mig at se så kommer det an på hvordan det påpeges.. Jeg ved dog ikke hvordan jeg havde sagt det men jeg har så heller aldrig nogensinde bedt en gæst om at bade eller påpeget en lugt eller noget andet fordi jeg selv ville blive så pinlig berørt og gå lidt i baglås hvis det var min kropslugt der blevet bemærket på.. 

Ooog jeg har måtte skifte min fairshare af lagner og håndklæder pga bremsespor så det ikke fordi jeg ikke har oplevet uhygiejniske eller lugtene gæster.. Jeg lærte meget hurtigt af piger - mere erfarne end mig - at man lige puttede en lille bitte smule parfume på håndfladen så kunne man holde sin hånd tæt på ens hoved så man ikke mærkede lugtet:P.. Måske kan dette tricks anvendes den anden vej også:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det er pigerne der bliver spurgt her vil jeg gerne bidrage med en betragtning.

Jeg elsker, elsker, elsker duften af kvinde. En varm kvinde, som sveder og hvor man kan dufte kønnet, når man kommer tæt på. Duften, som kun er perfekt nogle timer efter badet, måske efter at have sovet. Den søde, ophidsende duft af en voksen kvinde. Ikke gammel sved, sur røv eller en sved der bærer præg af hvidløg eller andet ubehageligt. 

Det er noget man nok må undvære når GP’erne er i bad ofte og det er naturligvis ok og forståeligt, men den duft er en udefinerlig blanding af frisk sved, sæbe fra sidste bad, måske en god parfume og den enkelte kvindes individuelle duft. Den er herlig:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Man skal altid sige det, når noget går over ens personlige grænser... Hvis ikke man gør det, så "skader" man sig selv / driver rovdrift på sig selv - og det er ikke okay :(

Min eks-kæreste havde tit en bussemand siddende som han ikke lige havde lagt mærke til.. og i starten syntes jeg det var mega grænseoverskridende at skulle sige det til ham... :oops: Jeg ville jo netop ikke gøre ham forlegen - men JEG var forlegen.. ! og det er i virkeligheden heller ikke pænt at lade nogen gå rundt med sådan én synligt i ansigtet, vel? ^_^Så jeg lærte det med tiden.. og det er jeg egentlig ret glad for.. <3

Du kan nok ikke undgå at hun bliver lidt små-flov - sådan ville jeg da også selv have det.. men så vær en gentleman omkring det, og sig det på en høflig måde *smiler*

Men når det så er sagt, så hellere lugte lidt af sved end af gammel ***** :rolleyes::lol: Det er meget værre.. haha!

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 6 timer siden:

Man skal altid sige det, når noget går over ens personlige grænser... Hvis ikke man gør det, så "skader" man sig selv / driver rovdrift på sig selv - og det er ikke okay :(

Min eks-kæreste havde tit en bussemand siddende som han ikke lige havde lagt mærke til.. og i starten syntes jeg det var mega grænseoverskridende at skulle sige det til ham... :oops: Jeg ville jo netop ikke gøre ham forlegen - men JEG var forlegen.. ! og det er i virkeligheden heller ikke pænt at lade nogen gå rundt med sådan én synligt i ansigtet, vel? ^_^Så jeg lærte det med tiden.. og det er jeg egentlig ret glad for.. <3

Du kan nok ikke undgå at hun bliver lidt små-flov - sådan ville jeg da også selv have det.. men så vær en gentleman omkring det, og sig det på en høflig måde *smiler*

Men når det så er sagt, så hellere lugte lidt af sved end af gammel ***** :rolleyes::lol: Det er meget værre.. haha!

Det giver rigtig god mening :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...