Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bruger kun kondom ved samleje, pik-i-kusse, men ellers aldrig. Da jeg jo elsker pussy juice, kunne jeg heller ikke drømme om at slikke fisse gennem en slikkelap.

Jeg har dog været i tvivl om, hvilke aktiviteter der medførte størst risiko for smitte.

Jeg har nu på Nebrascas universitets hjemmeside https://health.unl.edu/sexually-transmitted-infection-testing fundet et "smitte-barometer" for forskellige former for sexuelle aktiviteter, og som jeg vedhæfter.

Jeg havde ikke forventet, at en af mine favorit aktiviteter, nemlig at slikke en lækker røv, kommer ind med den næsthøjeste risiko, lige efter analsex.

Som de fleste vist mener, ligger risikoen ved oralsex under risikoen ved samleje.

Pussy slide (rubbing genitals), som jeg regnede med var næsten lige så risikabelt som samleje, og som nærmest føles som et rigtigt vaginalt samleje hvis pigen (normalt en thai) er god til det, er ifølge skemaet endnu mindre risikabelt end oralsex.

De tre mindst risikable aktiviteter ifølge skemaet, nemlig at gramse på hinanden udenpå tøjet, at kysse med lukket mund og at gramse på hinanden under tøjet men dog ikke på kønsorganerne, har næppe nogen som helst interesse for os som besøger GPere ;)

spectrum-of-risk-slide.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da noget at tænke grundigt over - måske skal man finde en fast kvinde eller leve i cølibat ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 9 timer siden:

 

spectrum-of-risk-slide.jpg

Jeg tvivler dog på at risisci er så lineært fordelt som barometeret hentyder. Jeg kunne forestille mig at gramse nærmest er ude af skalaen mod sikkert, i forhold til almindelig og anal sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en forskel på om man slikker eller bliver slikket, og hvem man gør det sammen med. Det er ikke rigtigt belyst på oversigten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Kommer vel også an på hvilken kønssygdom der er tale om?

Jeg har fx ladet mig fortælle at klamydia giver halsbetændelse.. Så der smittes man via oralsex og har så klamydia i mund/svælg... 

Taler vi om HSV2 (herpes), så er det overhovedet ikke sikkert, hvis der er et udbrud. Al kontakt med det smittede område kan føre smitten videre- også til andre steder, fingre, næse, øjne, you name it.. Den er ret slem..

Men det overrasker mig faktisk lidt at analsex skulle være en større smittefare end vaginalsex.. Gad vide hvorfor? Det er begge to "åbninger" i en slimhinde... 

Jeg totalt hys og har 7-9-13, bank under bordet, aldrig været smittet med noget... Det er kun med en fast partner jeg har ubeskyttet sex. Tør simpelthen ikke andet.. 

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Jeg tvivler dog på at risisci er så lineært fordelt som barometeret hentyder. Jeg kunne forestille mig at gramse nærmest er ude af skalaen mod sikkert, i forhold til almindelig og anal sex.

Jeg ser det egentlige seksuelle område som værende fra grøn til rød hvilket smider gramsning ud af skalaen^_^.. Fordi det giver ikke rigtig mening at have de ting med over en risiko for seksuelt overførte sygdomme synes jeg.. Tror vi alle ved at ingen decideret sex er det sikreste:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 3 minutter siden:

Men det overrasker mig faktisk lidt at analsex skulle være en større smittefare end vaginalsex.. Gad vide hvorfor?

Der er bare mange flere bakterier i måsen end tissekonen heldigvis og så er risikoen for rifter og små sår større analt end vaginalt.. Det i hvertfald det min læge har informeret om:ph34r:^_^.. 

Havde en veninde der blev smittet af herpes til både øjne, næse osv.. Det hvide i hendes øjne var heeelt rødt fordi blodkar sprang.. Det så eddermame scary ud.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Tror vi alle ved at ingen decideret sex er det sikreste:lol:.. 

Ikke hvis vi tager bivirkningerne med ;)

 

Ingen sex øger garanteret risikoen for depression :)

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Der er bare mange flere bakterier i måsen end tissekonen heldigvis og så er risikoen for rifter og små sår større analt end vaginalt.. Det i hvertfald det min læge har informeret om:ph34r:^_^.. 

Havde en veninde der blev smittet af herpes til både øjne, næse osv.. Det hvide i hendes øjne var heeelt rødt fordi blodkar sprang.. Det så eddermame scary ud.. 

Ej hvor vildt... Det er godt nok synd.. Min mor var hårdt ramt, så jeg har altid været mega påpasselig :ph34r:

... Ja, det giver mening ifht det anale. Det tænkte jeg ikke lige på ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, Lige nu:

Ej hvor vildt... Det er godt nok synd.. Min mor var hårdt ramt, så jeg har altid været mega påpasselig :ph34r:

... Ja, det giver mening ifht det anale. Det tænkte jeg ikke lige på ^_^

Hun lignede seriøst en der havde fået tæsk.. Blev helt chokeret..

Så det svært at skjule fra konen/manden:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hun lignede seriøst en der havde fået tæsk.. Blev helt chokeret..

Så det svært at skjule fra konen/manden:ph34r::lol:.. 

Åh gud ja.. Det havde jeg ikke lige tænkt på...! Så har man forklaringsproblemer :rolleyes:<3^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 59 minutter siden:

på...! Så har man forklaringsproblemer :rolleyes:<3^_^

“Det der skete var at jeg kom op og slås med en vaskebjørn med rabies”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Diagrammet er ikke fem flade øre værd, så det har de i hvert fald ikke forstand på i Nebraska.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 37 minutter siden:

Diagrammet er ikke fem flade øre værd, så det har de i hvert fald ikke forstand på i Nebraska.

Okay jeg vil vide hvem der har glemt at fodre pandaen sit bambus idag ? :blink: Han virker gnaven. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal i høre her. 
Jeg havde allerede knaldet over 70 piger før jeg blev 18, og det var vel at mærke før tinder-tiden. 
Som single på tinder kunne jeg knalde 6 nye piger om ugen, og eneste grund til det ikke var 7 var forid jeg ligesom gud måtte hvile om søndagen. 

Jeg har aldrig haft en eneste sexsygdom, og langtfra altid brugt kondom. 

jeg har tilgengæld altid fulgt disse regler: 
1. tisset efter sex.
2. vasket pikken efter sex. 
3. Kun slikket hvis det så og duftede rent ud. 
4. fokuseret på at slikke klitoris og ikke åbning. 
5. drukket et stort glas gammelt dansk efter sex hvis jeg slikkede en fremmed
6. altid brugt kondom hvis hun forslog vi droppede kondomet. 
7. hvis vi ude hos hende bedte jeg altid om at låne toilettet, og så kiggede jeg i skabet under vasken efter STi medicin (yea yeah hate me for it). 

eller måske så jeg bare fandes heldig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har aldrig haft en eneste sexsygdom, og langtfra altid brugt kondom. 

Jeg er aldrig blevet kørt ned i trafikken, og langt fra altid set mig ordentligt for.

Er man så dermed garanteret, at det heller ikke sker i fremtiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 56 minutter siden:

jeg har tilgengæld altid fulgt disse regler: 

5. drukket et stort glas gammelt dansk efter sex hvis jeg slikkede en fremmed

Kanon, det må være ugens bedste råd. Eller i hvert fald det mest opfindsomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Ikke så heldig med den danske sprog, der. Men den er også svær en.

Anyway, to ting:

  • Brug kondom
  • Meget få danskere dør af en kønssygdom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 3 timer siden:

eller måske så jeg bare fandes heldig? 

Ja det er du for de fleste af dine regler og rutiner har intet at gøre med at forhindre en i at få en kønssygdom :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kun til rigtig sex   og elsker nyde en saftig fisse  om pikken    nej gummi   besøger piger der vil rigtig sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, den 21.3.2024 at 13:33:

Men det overrasker mig faktisk lidt at analsex skulle være en større smittefare end vaginalsex.. Gad vide hvorfor? Det er begge to "åbninger" i en slimhinde... 

Under aids epedimien blev den høje forkomst blandt bøsser forklaret med at slim hinder og vægge var tyndere i anus. Mens vagina var "beregnet" til penetrasion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...