Hop til indhold
robert

Hvordan holder man længe

Recommended Posts

SweetKisses skrev, den 20.3.2024 at 17:10:

Er det mærkeligt hvis jeg sidder og bliver lidt små tændt af at læse det der…? :ph34r:

Mærkelig njargh.. Måske ville jeg sige du skulle tage en vagt snart hvis der ikke skal mere til:P<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste sex jeg har fået og “inspirationen” til de fleste gange jeg “gør det selv” er en mand der ikke holder så meget som 10 min i sengen^_^.. 

Men jeg gider virkelig bare slet ikke knalde -uden pauser - særlig lang tid.. For mig der er det allerfrækkeste den mandlige udløsning:wub:.. Der skal mere til end pik-i-fisse og derud af for at tænde mig.. 

Nu det ment som i mit private sexliv hvor jeg mere tænker på mine egne lyster:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

 er en mand der ikke holder så meget som 10 min i sengen^_^.. 

Ha Ha så må du virkelig syntes om mig:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 20 minutter siden:

jeg har altid problemer med at jeg holder FOR længe :( 

Det er altså også irriterende hvis man aldrig bare lige kan tage en quicky.. Min kæreste har det samme problem.. Med børn i huset så er en quicky nogen gange det man lige har tid til:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Det er altså også irriterende hvis man aldrig bare lige kan tage en quicky.. Min kæreste har det samme problem.. Med børn i huset så er en quicky nogen gange det man lige har tid til:ph34r::lol:.. 

haha du har helt ret, vi har to på 1 og 3 år. Min kæreste mistede lysten til sex med børnene, så hun gav mig lov til at se andre. Har haft en fast i 2år ved siden af. Nu hendes lyst dog tilbage og de deler mig. Fungerer fint. Plus siden er at fordi min kæreste kun har lyst i ny og næ så har jeg nemmere ved at komme hurtigt fordi det føles "nyt" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 48 minutter siden:

Min kæreste mistede lysten til sex med børnene

Hmmm… :roll:

(Undskyld, jeg ved jo godt, hvad du mener. Jeg finder selv ud)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Hmmm… :roll:

(Undskyld, jeg ved jo godt, hvad du mener. Jeg finder selv ud)

Jeg tænkte præcis det samme som dig virkelig uheldig formulering :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, den 19.3.2024 at 13:38:

½ blå pille hjælper mig, så får man noget for pengene/tiden.. :) ved ikke hvorfor man holdere længere, men det hjælper på mig.

Hej

hvordan får du fat i de blå piller, jeg kunne godt tænke mig at prøve en eller en halv for at fornemme virkningen ?

andre må selvfølgelig også gerne byde ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyrdedrengen skrev, for 30 minutter siden:

hvordan får du fat i de blå piller, jeg kunne godt tænke mig at prøve en eller en halv for at fornemme virkningen ?

De blå piller kan i mange tilfælde afhjælpe et problem med at holde dilleren stiv. Hvis du ikke lider af det problem, så gør de blå piller ingen forskel for dig.

Firkantet sagt, så er det ikke et kosttilskud, men en dosis medicin rettet mod dem, som trænger til det. Ikke noget, man “lige skal prøve”, med mindre man har behovet.

Har du behovet, så er det din læge, som kan udskrive dem til dig. Det er både bedst og billigst. Hvis du køber på nettet, aner du ikke, hvad du får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for tilbagemelding 

Alt det du skriver er jeg bekendt med, jeg ville bare gerne se hvor længe man kan holde den stiv hvis man eks. prøvede med en halv

jeg kan sagtens få den stiv , men i dette univers kunne det være hyggeligt at det holdt længere

Deler læge med konen, så det bliver ikke den vej jeg evt. får dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyrdedrengen skrev, for 17 minutter siden:

Deler læge med konen,

Lægen må altså ikke give din kone oplysninger om din medicinske behandling.. Faktisk har lægen tavshedspligt og kan risikerer at miste sin autorisation og værre.. Forestiller du dig at lægen lige spørger konen om pillerne virkede næste gang hun kommer ind:ph34r:.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Forestiller du dig at lægen lige spørger konen om pillerne virkede næste gang hun kommer ind:ph34r:.? 

Det ville jeg ikke 100 % stole på , ikke kunne forekomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

Hmmm… :roll:

(Undskyld, jeg ved jo godt, hvad du mener. Jeg finder selv ud)

for helved da, og man kan ikke en gang rette... EFTER BØRNENE! ******

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 10 timer siden:

Jeg tænkte præcis det samme som dig virkelig uheldig formulering :shock:

det gik lige forhurtigt og fik skrevet forkert.. efter børnene* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Det ville jeg ikke 100 % stole på , ikke kunne forekomme.

De risikerer jo alt ved det så det ville da være dumt..

Man skal også have et meget personligt forhold til ens læge før de lige på eget initiativ nævner/spørger ind til noget om ens sexliv.. Lægen spørger ikke engang mig om “mine piller virkede” næste gang jeg kommer ind, medmindre næste gang er et check up på om pillerne virkede hvis det giver mening:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyrdedrengen skrev, for 1 time siden:

Det vil jeg heller ikke

”slip off the tounge” forekommer ofte

“Ofte” ligefrem:ph34r:.. Det tror jeg simpelthen ikke på.. 

Jeg havde en islandsk kæreste i en del år (5-6 år) og jeg ringede for det meste til ALT for ham - bank, læge, skat osv - de måtte ikke informerer mig om noget som helst uden en skriftlig samtykke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

De risikerer jo alt ved det så det ville da være dumt.

Man kan også hævde, at @Hyrdedrengen også risikerer alt ved det, bare på det personlige plan.

JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

“Ofte” ligefrem:ph34r:.. Det tror jeg simpelthen ikke på

Næh, men én gang kan jo også være tilstrækkeligt kritisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...