Hop til indhold

charlie rebel kbh

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/us/profile/qGWK6GdkoE
hvis man er til hår, eller savner de glade frie 60 ere. boede i bollektiv, vidste sgu andrig hvem som kom snigende ind på mit værelse om aftenen, men hyggeligt. Så kan man få sin lyst styret. der er ikke, som i overhovedet ikke. trimmet.  Du kan få økologisk også oral med udløsnig i mund. Det er ikke dyrt ca 2000 , og hun er ret frisk. 
Nogle som faktisk har prøvet hende, jeg skal nok i weekenden. Hun ser lid speciel ud, men er også udfordrende på sine fotos, bl a et lille kig på hårfarven på fjamsen ) og meget små bryster

• 2 months later...
Skrevet

Nogen update omkring erfaringer med hende? 
Hun minder mig meget om Pixie Pulsar ift. udtryk. Bare den danske version. 

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 1 time siden:

Stadig ikke nogle som har prøvet hende endnu? En flot behåret dusk, gad godt smage den dusk. Det er ikke hverdag man ser så noget.

synes det er sjovt , men hun er ikke så flot og kommer til at tænker på noget med lugt og dusk , så jeg har takket nej

Skrevet
sejler1 skrev, for 6 timer siden:

synes det er sjovt , men hun er ikke så flot og kommer til at tænker på noget med lugt og dusk , så jeg har takket nej

Der var ingen der spurgte alle dem, der ikke er interesseret. Så din kommentar er ganske overflødig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.