Hop til indhold
Guest Funktionæren

Banning og straf

Recommended Posts

Guest Funktionæren

Kan det være for meget at der skrives hvilket indlæg der er blevet givet straf i

Jeg er stadig ikke klar over hvad det er faldet brian for hjertet, eller rækker evnerne ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 54 minutter siden:

Kan det være for meget at der skrives hvilket indlæg der er blevet givet straf i

Jeg er stadig ikke klar over hvad det er faldet brian for hjertet, eller rækker evnerne ikke?

God ide.

Hvad falder dommere og deltagere for hjertet.... eller måske snarere brystet...i debatterne herinde?

Tja, indenfor de sidste 3 måneder er jeg som trådstarter blandt andet blevet kaldt "landsbyidioten, pikhoved og totalt gak" af forskellige debatdeltagere, uden at det tilsyneladende førte til straf. Men jeg blev banned fra sammme egne tråd - uden at have kaldt nogen noget øgenavn. Rekorden kom dog nok for et par år siden, hvor en deltager skrev "klyng ham op". Har heldigvis glemt hvem det var.

Så du skal nok ikke regne med nogen bestemt logik i det her. Og som en skrev i en anden tråd...vi må nok vænne os til den hårde tone på sociale medier fra nogle af deltagerne. Heldigvis kan man jo lade være med at deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo frivillige der administrerer her, så bliver kvaliteten også derefter

Ikke alle stod forrest da der blev delt ..... ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 40 minutter siden:

blevet kaldt "landsbyidioten, pikhoved og totalt gak" af forskellige debatdeltagere, uden at det tilsyneladende førte til straf

Anmeldte du kommentarerne?

Der sker intet med mindre, at det rapporteres. De læser ikke alt. 
Nogen må omvendt, ha rapporteret dig siden du fik straf. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 30 minutter siden:

Anmeldte du kommentarerne?

Der sker intet med mindre, at det rapporteres. De læser ikke alt. 
Nogen må omvendt, ha rapporteret dig siden du fik straf. 

Tak for din info.

Nej, jeg anmeldte ikke nogle af de grænseoverskridende kommentarer og har i øvrigt aldrig gjort det. Men du har selvfølgelig ret. Andre har rapporteret mig og sikkert med stor glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Anmeldte du kommentarerne?

Der sker intet med mindre, at det rapporteres. De læser ikke alt. 
Nogen må omvendt, ha rapporteret dig siden du fik straf. 

Er ikke helt enig søde...

De gange jeg har fået straf, har ingen klaget over mig da jeg ikke har  været igang med at diskutere/debattere noget med nogen.

Det har hver gang været en admin som bare har set sig sur på mig eller et forkert placeret indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 20 minutter siden:

Er ikke helt enig søde...

De gange jeg har fået straf, har ingen klaget over mig da jeg ikke har  været igang med at diskutere/debattere noget med nogen.

Det har hver gang været en admin som bare har set sig sur på mig eller et forkert placeret indlæg. 

Ok bare ikke hvad jeg har fået af tilbagemelding fra admins, i mine tilfælde. Tænkte det var nok, at anmelde 1 indlæg i en tråd. Så ville de opdage andre problemer. Men fik at vide hver enkelt kommentar skal rapporters. Men selvfølgelig, vil de af og til faker over noget selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 8 minutter siden:

Tænkte det var nok, at anmelde 1 indlæg i en tråd.

Det har jeg ellers haft held med, og så nævne at tråden bør ses igennem i kommentaren, når jeg har anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg har kigget igennem, det må være min kommentar, i forhold til søndags tidsfordriv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man behøver ikke være verbally abusive for at få en straf..... Jeg skrev en humoristisk kommentar tidligere på ugen og fik et strafpoint den. Og jeg véd det var for den, for begrundelsen var:

"Ingen grund til forsøg på jokes. Slet ikke når folk ikke forstår dem og de skal forklares".

Så pas på derude, I kan få strafpoint for at andre ikke har humoristisk sans.....

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, der kører lige nu en tråd i Jylland forum hvor en af de mere aktive piger endnu en gang afspore en tråd, uden der sker noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der var en ny bruger som lavede en anmeldelse om en pige hvor det blev opdaget brugeren VAR pigen. Brugeren/pigen skrev. "jeg elsker lise, hun er dejlig", så skrev jeg "det er også vigtigt at elske sig selv, DA det var samme person. Jeg fik denne 1 uge efter mener jeg. 

Straf

 

  • Tildelt 1 points, som aldrig vil udløbe.

Notat for brugeren

Din kommentar "Det er også vigtigt at elske sig selv ;)" er slettet, da den ikke bidrager til tråden.

Hvis du kan tilføje værdi til en tråd omkring et emne, så gør du det - ellers lader du være med at kommentere.

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridolfo skrev, den 20.3.2024 at 21:05:

Tja, der kører lige nu en tråd i Jylland forum hvor en af de mere aktive piger endnu en gang afspore en tråd, uden der sker noget. 

Er den væk? For jeg kan ikke finde den 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 20.3.2024 at 13:28:

Man behøver ikke være verbally abusive for at få en straf..... Jeg skrev en humoristisk kommentar tidligere på ugen og fik et strafpoint den. Og jeg véd det var for den, for begrundelsen var:

"Ingen grund til forsøg på jokes. Slet ikke når folk ikke forstår dem og de skal forklares".

Så pas på derude, I kan få strafpoint for at andre ikke har humoristisk sans.....

-Tja...det er jo desværre helt i tidens ånd...:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Fandt så forklaring, det var som nævnt søndags tidsfordrivet, en af hjemmeværns gutterne skrev at jeg nok kunne se at min kommentar ikke passede der!
Det siger nok mere om advarslen end……

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...