Hop til indhold

Lygten 55. 2400 Kbh. Hvilke domina var det der. M Sascha / L Cherie ?

Featured Replies

Skrevet
sn57 skrev, for 21 timer siden:

Ja Sorte Maria, ja hun var opfindsom og hård. Mener også hun var i Aalborggade.

Der var flere som gav udtryk for at de var bange for hende:)

Ja, Maria var også i Club 26 i Aalborggade.

Mange år senere var jeg medlem i en privat klub. Her var det så Maria der hang på korset som en lydig tøz. Jeg var i chok.:???:

Skrevet
IFØ skrev, 1 time siden:

Ja, Maria var også i Club 26 i Aalborggade.

Mange år senere var jeg medlem i en privat klub. Her var det så Maria der hang på korset som en lydig tøz. Jeg var i chok.:???:

Det synes jeg da ikke at der er grund til at være chokeret over, det ser man da ofte at der er nogen der er switch. 
Uden at være ekspert på området, så mener jeg også at det er en kvalitet at vide lidt om hvad der foregår i begge ender af pisken, sådan fungerer det ihvertfald for mig. :D

• 5 months later...
Skrevet

Mille var den første kvinde der gav mig urinsex, det var en dejlig oplevelse.

Skrevet
a62700 skrev, for 50 minutter siden:

Mille var den første kvinde der gav mig urinsex, det var en dejlig oplevelse.

Mille var også den første som gav mig urinsex, jeg lå på gulvet også lod hun de gynldenedråbe regne over mig krop, noget som ikke var aftalt så både grænse i overskridende og frækt, siden har jeg nydt urinsex i alle dets afskygninger.

Så Mille hvis du læser med her, så tak for introduktion til urinsex 

Skrevet

-Tror da også lygten 55, var der Susanne Legelyst startede sine eksperimenter med sex branchen? Hun har godt nok givet mig nogle super fede oplevelser, og været med til at flytte mine første grænser, og vise vejen ind i den mere kinky verden.

Skrevet

Hej med jer,

Det er meget længe siden at jeg har bidraget med noget, men så lige denne tråd om Matresse, Lygten 55B – den vakte minder – super gode minder om en svunden tid.

Jo – jeg er også haft min gang på Matresse på Lygten 55B dengang København var en sjov by med muligheden for at komme uforpligtende og blot ringe på døren når lysten meldte sig.

Hold op hvor jeg savner det vildt meget.

Jeg besøgte i en periode Miss Liana på Lygten.

Til dem der ikke kender / husker mig fra Venuslogens tid kan jeg sige at et par ting var og stadigt er vigtige for mig – Slaveopdragelse, støvler og store babser.

3 ting som Miss Liana var god til og havde til rådighed for dengang kunne en Domina godt tillade at der også indgik både sjov og blide ting i en seance – og ellers have Miss Liana den ene gang en tøs med – også med store babser – som jeg kunne lege med hvis jeg efter en røvfuld og diverse smertefulde prøvelser kunne holde til det og gemme mit ansigt i babserne undervejs.

Da jeg så denne tråd søgte jeg i gamle kasser og æsker –og fandt en stak gamle anmeldelser fra tiden tilbage fra omkring årtusindeskiftet – og fandt faktisk 2 anmeldelser fra min tid hos Miss Liana på Lygten hhv 14. maj 2002 og 29. juni 2002. det vakte minder igen at læse.

Men det som jeg savner mest i dag – som hos Matresse på Lygten – men også andre steder meget var ”Det uvisse”. For i og med at andre slaver kom og ringede på lige mens legen var på det højeste –så blev jeg bundet og lænket og efterladt i et fangehul eller hvor der du var plads. Man anede ikke om Liana eller anden domina nu var betalt for en halv time eller flere timer – og måske kunne jeg høre en anden slave skrige – det kan også være der kom flere – så fik jeg lige en omgang pisk mellem kunderne og nogle madrester – og blev så gemt væk lænket igen til hun måske igen havde tid.

Nogle andre vil mene at det måske var irriterende at ens seance blev udsat, fordi en anden slave ringede på døren, men det spændende var jo netop at være i fangenskab uden at vide hvornår der igen var tid.

I dag skal der jo betales ekstra for langtidsbondage for det skal planlægges.

Nogle gange kom der mange – og det blev en lang dag i hullet. Andre dage kom der ingen og jeg have en intens oplevelse – det var altså tider.

Bare det selv at kunne ringe på – måske var der optaget -  gå en tur rundt i området – kunne ofte se andre mænd i deres biler og vidste godt at de nok også ventede i håb om en seance.

Nu er det snart 3 år siden at jeg sidst var på SM besøg, men jeg er blevet ældre og har svært ved at finde steder som Matresse på Lygten eller Pleasure House bare for at nævne gode steder hvor jeg kom og gik igen fra uforpligtende – godt opdraget med pisk, klemmer, perverse lege og indespærring – og muligheden for at finde trøst og kram mellem Dominaens store babser under og efter min røv var pisket. Miss Liana piskede også inderlår – gik ofte derfra og lignede en som var hjulbenet og humpede afsted.

Håber mit indspark kan give andre en fornemmelse af lyst og leg fra en svunden fortid.

Takker og bukker, Støvlefyren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.