Hop til indhold
Dansken

Lygten 55. 2400 Kbh. Hvilke domina var det der. M Sascha / L Cherie ?

Recommended Posts

Lygten 55. 2400 København .   Hvilke domina var det der. Madame Sascha ?/ Lady Cherie ? eller andre forslag? 

Det er mer en 10 år siden.

Redigeret af Dansken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansken skrev, for 36 minutter siden:

Lygten 55. 2400 København .   Hvilke domina var det der. Madame Sascha ?/ Lady Cherie ? eller andre forslag? 

Det er mer en 10 år siden.

Det var Maria! Super Domina ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var i hvert fald Lady Gitte, Domina Maria, Lizette, Sheba,  Mille og en meget smuk domina der gik under navnet Dominique

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriette506 skrev, for 53 minutter siden:

Jeg tror hverken Madame Sascha eller Lady Cherie har været på Lygten de havde begge deres eget den gang 

Nej, mig bekendt havde Cherie sit eget sted, og Sascha var i Club 26

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 6 timer siden:

Der var i hvert fald Lady Gitte,

Lady Gitte er sønderjyde og har aldrig været på lygten.

Mener heller ikke at Lizette har været der. Men hun var på Nørrebro det er rigtigt.

Lizette glemmer jeg aldrig. Hun skrev sit navn hen over mit maveskind med en loddekolbe.

Det gav lidt forklarings problem i privat livet. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var der ikke eneret på navnet Lady Gitte, og “min” Lady Gitte huserede helt bestemt på Lygten med faste vagter, og var ikke fra Jylland. Hun er i øvrigt flittigt beskrevet på bl.a. SMporten.
 

Hende besøgte  jeg flere gange, og Lizette besøgte jeg også på Lygten - ret beset hed stedet Maitresse -  og senere på Åboulevarden 

 

*edit : Domina Gitte kaldte hun sig ser jeg nu. Men der er også nogle år siden :-)
 

 

Redigeret af TB2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 56 minutter siden:

Lizette besøgte jeg også på Lygten - ret beset hed stedet Maitresse -  og senere på Åboulevarden 

 

*edit : Domina Gitte kaldte hun sig ser jeg nu.

Ja så fik vi styr på domina Gitte og Lady Gitte.

Lizette. Jeg kender hende ikke fra lygten. Det var på Åboulevarden jeg bare kom ind fra gaden og hun 

brændte sit navn på mit maveskind. Selv om jeg har en lige så vild ejer af min slavekrop nu. så savner jeg

lidt Lizette og det vilde hun havde i sig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, den 16.3.2024 at 09:37:

Der var i hvert fald Lady Gitte, Domina Maria, Lizette, Sheba,  Mille og en meget smuk domina der gik under navnet Dominique

Dominique husker jeg fra Studio 136 i Folehaven. Gudesmuk og vel nok en af de to der har givet mig de bedste oplevelser. Desværre stoppede hun.

Domina Gitte, Sheba, Maria, Charlotte og Lizette huserede også på Lygten.

Redigeret af body

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handsomegentlemancph skrev, den 16.3.2024 at 21:38:

Er der nogen, der husker hende den unge lidt høje ikke så erfarne derfra?

Det var måske "Smily"

Del dette indlæg


Link til indlæg
body skrev, for 13 timer siden:

Dominique husker jeg fra Studio 136 i Folehaven. Gudesmuk og vel nok en af de to der har givet mig de bedste oplevelser. Desværre stoppede hun.

Dominique... ja, hun var virkelig lækker. Hun er med i et afsnit af "Klovn" som sygeplejerske - dog ultrakort.

I midt 90'erne besøgte jeg UZI på Lygten 55 B. Stedet hed "Maitresse"

Del dette indlæg


Link til indlæg
IFØ skrev, for 10 timer siden:

I midt 90'erne besøgte jeg UZI på Lygten 55 B. Stedet hed "Maitresse

Uzi er stadig aktiv med jævnlig annoncering. Dog bruger hun nu et andet navn - men de samme billeder. Hun må være start 60'erne nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Uzi er stadig aktiv med jævnlig annoncering. Dog bruger hun nu et andet navn - men de samme billeder. Hun må være start 60'erne nu. 

Mener faktisk, at jeg have både Maria og Uzi sammen i Gammeltoftgade eller måske var det Lygten,  på et tidspunkt! UHA....Det var tider:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
IFØ skrev, den 20.3.2024 at 21:50:

Dominique... ja, hun var virkelig lækker. Hun er med i et afsnit af "Klovn" som sygeplejerske - dog ultrakort.

I midt 90'erne besøgte jeg UZI på Lygten 55 B. Stedet hed "Maitresse"

Husker godt det korte glimt af hende i klovn.

Undrer mig over hvordan hun kom med i det.

jeg er selv privat stødt på hende i et venteværelse engang hvor hun genkendte mig.

ærgerligt hun stoppede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...