Hop til indhold
Sokrates

Dalum Odense fik besøg af politi

Recommended Posts

Luna_xo skrev, den 15.3.2024 at 14:50:

Straffeloven § 233

  1. § 233
    Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.
  2. Stk. 2. 
    Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.
  3. Stk. 3. 
    Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Læs, de andre svar jeg har givet.

og jeg, jeg ved bordeldrift ikke er lovligt, men loven kan gradbøjes som så meget andet. Der ikke mange faste steder, hvor piger lejer sig ind. Men hvis det ikke kan bevises at ejeren har Vinding af det, så er det ikke bordeldrift, men blot udlejning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Farvel25 skrev, den 15.3.2024 at 08:39:

Det er vildt nok at “fyn’s politi” er faldt så meget af på den. I gamle dage var det umuligt at lave Bodel på Fyn pga af politi. Men sådan er det ikke mere. Når det er beboerne som må slå alarmer ; ) 

I gamle dage dvs. 90 og 00'erne var der flere gode danske steder i Odense. Så det forstår jeg ikke du har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...