Hop til indhold

Hvor hårdt kan jeg gå til den med Agnes ?

Featured Replies

Skrevet

Du burde arbejde på at smide lidt fyld i dine tråde i stedet for blot et link. 

Men fortsæt i samme stil, du har snart fyldt hele oversigten på forsiden med indlæg B)

Skrevet
AlfaN skrev, for 30 minutter siden:

Du burde arbejde på at smide lidt fyld i dine tråde i stedet for blot et link. 

Men fortsæt i samme stil, du har snart fyldt hele oversigten på forsiden med indlæg B)

nu står selve spørgsmålet jo i overskriften, så det er ikke "blot et link"......

Skrevet
tvr skrev, for 4 minutter siden:

nu står selve spørgsmålet jo i overskriften, så det er ikke "blot et link"......

Men hvad er spørgsmålet egentlig? Hårdt analt? Hård ved hendes brystvorter? Gagging? Lussinger?

Skrevet
tvr skrev, for 30 minutter siden:

Enig, men det er ikke særlig tydligt hvad TS søger info om. 

Skrevet
Sharky skrev, for 21 minutter siden:

Men hvad er spørgsmålet egentlig? Hårdt analt? Hård ved hendes brystvorter? Gagging? Lussinger?

Uden at vide det specifikt, tolker jeg spørgsmåle som lidt af det hele..... hvor hårdt kan man gå til den - ikke hvor hårdt kan man gå til den mht dit og dat.

Men jeg indrømmer blankt jeg kan tage fejl.

Skrevet

Hvis du har tænkt dig at “gå hårdt” med en pige, så synes jeg du skal spørge pigen. Den slags kan afhænge af både dagsform og hvilken mand der er tale om.

Skrevet

Meget attraktiv pige.

Men undrer mig over priserne. 800 kr for 30 min. virker lidt for billigt?

Burde man ikke lige studse over det?

Skrevet

Hun er en virkelig sød kvinde:D så pas godt på hende

Skrevet
spaceman99 skrev, for 51 minutter siden:

undrer mig over priserne. 800 kr for 30 min. virker lidt for billigt?

Burde man ikke lige studse over det?

Hun og andre latinapiger har kørt med de priser i rimelig lang tid.

hornydick skrev, for 8 minutter siden:

det er ik pigen på billedet du kommer til at møde i døren.

Ja og nej. Nogle af billederne er hendes egne, som har været brugt i ganske lang tid, andre er nyere, mens andre igen er af en anden pige.

Skrevet
  • Author

Spørgsmålet gik ud på hvor hårdt kan jeg mundkneppe hende under et blowjob? Samt hvor vild kan man få lov til at være med hende? Tager hun alle stillinger? Synes de svar jeg får fra Agnes blot er “yes bby” 

Skrevet
Jan Øster skrev, for 22 minutter siden:

Spørgsmålet gik ud på hvor hårdt kan jeg mundkneppe hende under et blowjob? Samt hvor vild kan man få lov til at være med hende? Tager hun alle stillinger? Synes de svar jeg får fra Agnes blot er “yes bby” 

Umiddelbart er det ikke noget hun tilbyder i hendes annonce. Det er en ydelse der ofte kræver kemi og kendskab til hinanden. Du kan jo besøge hende og mærke efter om i har kemi osv., og så kan du jo høre om det var muligt ved et næste besøg. 

Skrevet
Jan Øster skrev, for 52 minutter siden:

Det vil givet være fuldstændig forskelligt fra kunde til kunde, det handler om dagsform, kemi og størrelse bl.a.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.