Hop til indhold
Moden slikken M

EG nu med spiseklub

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Kommer i til et sted der IKKE er fancy og som tvinger mig til alle mulige uønskede sanseindtryk så jeg frisk:P:lol:.. 

 

Jennifer næste gang du rammer København så byder jeg gerne på en hotter, henning i pressening, død indianer i kano eller en nisse arm hos Skinkekaptajnen på Restaurant Fodkold ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg er nu mere til Flammen men Jensens kan godt gå an i en snæver vending:P..

Altså jeg er direkte afhængig af deres spidsbryst på flammen:wub:.. 

Men generelt er det aldrig fedt med buffet fordi jeg spiser så lidt så skal gerne have nogen med der spiser meget så det kan betale sig:lol:..

Jeg spiser stort set ikke andet end spidsbryst og rodfrugte fritter når jeg er på flammen ...:D
Det smager bare ALT for godt ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 1 minut siden:

Jeg spiser stort set ikke andet end spidsbryst og rodfrugte fritter når jeg er på flammen ...:D
Det smager bare ALT for godt ! 

Jeg har droppet alt andet kød på Flammen:lol:.. Bare giv mig noget spidsbryst med flødekartofler så er jeg super tilfreds:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg har droppet alt andet kød på Flammen:lol:.. Bare giv mig noget spidsbryst med flødekartofler så er jeg super tilfreds:wub:.. 

Jeg laver det flere gange om sommeren herhjemme, bevares det bliver voldsomt mørt , men der er et eller andet i den Rub på flammen jeg ikke helt kan genskabe.
jeg rammer også nogle gange Flødekartoflerne på flammen , de er faktisk forbavsende gode ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, Lige nu:

Jeg laver det flere gange om sommeren herhjemme, bevares det bliver voldsomt mørt , men der er et eller andet i den Rub på flammen jeg ikke helt kan genskabe.
jeg rammer også nogle gange Flødekartoflerne på flammen , de er faktisk forbavsende gode ... 

Min husbond derhjemme laver det normalt i ovnen over flere timer.. De fortalte mig sidst at deres er under varmen i 26 timer:ph34r:.. Det er voldsomt jo, men et godt eksempel på at gode ting tager tid:wub:.. 

Jeg tror hemmeligheden er i rygningen.. Han spurgte nemlig om min husbond også røg dem der hjemme så.. Og han har godt nok en rygeovn men det har han ikke gjort ved dem nogensinde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Min husbond derhjemme laver det normalt i ovnen over flere timer.. De fortalte mig sidst at deres er under varmen i 26 timer:ph34r:.. Det er voldsomt jo, men et godt eksempel på at gode ting tager tid:wub:.. 

Jeg tror hemmeligheden er i rygningen.. Han spurgte nemlig om min husbond også røg dem der hjemme så.. Og han har godt nok en rygeovn men det har han ikke gjort ved dem nogensinde.. 

Det er nok de 26 timer ..  jeg har det typisk over i 10-12 timer med en lille smule røg , men ja gode ting tager tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvide Sande Røgeri's restaurant - i Hvide Sande - er heller "æ så ringe" - stort fiske ta selv bord - og det er sgu friske fisk, landet samme dag :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den må @Rejsenetværk have overset, jeg er sikker på han snarest får den på listen med links og googlemaps placering :P Han er tovholder på alle disse listige steder, uden ham var vi fortabt i fiskedammen :D

Og faret vild i skoven. LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 10 minutter siden:

Kommer lige med  2 forslag i det  jyske, hvor der  tilbydes  andet end fisk

Bramslev bakker  med  en  fantastisk  udsigt

https://bramslevbakker.dk/restaurant/

Fladbro  kro beliggende  tæt  på  Gudenåen

https://www.fladbrokro.dk/

 

 

Tak

Det er oplagt at drage landet rundt for at opleve alle de perler der findes over hele landet.

Var det ikke for karakteren af det fællesskab som vi udgør, kunne vi arrangere os meget nemmere end sådan som vi kommer til at forsøge os.

Men jeg er sikker på at vi vil lykkes, og at Spiseklubben udvikler sig til en succes henover indeværende år.

Vi udgør et stærkt team bag initiativet, og vi har bare brug for opbakning til delekørsel rundt omkring når vi udser os et spisested i provinsen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Rejsenetværk skrev, den 8.3.2024 at 14:26:

Feast
https://spiseguidenaarhus.dk/oversigt/feast-mib-aarhus-oe/ 

FEAST
Mariane Thomsens Gade 4B
8000 Aarhus
https://www.martinib.dk/feast-restaurant-aarhus-o/ 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

https://www.martinib.dk/eventkalender/

Der er  forskellige  event  til  en  overskuelig  pris  som  måske  kunne  friste. 

Tak for  din  vedholdenhed, forsøg  på  samling med  kulturelle og i særlig grad kulinariske oplevelser.

Redigeret af lejogbrug
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Fabulous Four tager nu på fiskespisetur igen, denne gang på:

Rørvig Fisk og Røgeri
Toldbodvej 81
4581 Rørvig
Fiske & Skaldyrsbuffeten
https://roervig-fisk.dk/fiskebuffet/ 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Rørvig+Fisk+%26+Røgeri/@55.944791,11.7638093,17z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x4652745d1f80d9d7:0xfec3caca8da87c83!2sToldbodvej+81,+4581+Rørvig!3b1!8m2!3d55.944788!4d11.7663842!16s%2Fg%2F11c5895xgv!3m5!1s0x4652745d1fef717b:0xdd76daba80d4412a!8m2!3d55.94477!4d11.7663773!16s%2Fg%2F1tfd0_m8?entry=ttu

Lørdag den 25. maj.

I er velkommen til at tage med, tilmelding til undertegnede i PB. Tid fastsættes senere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

@JenniferRomantica

Det kan være vi to skal overveje at lave en total lowkey pendant og invitere på enten Aarhus Streetfood eller Cafe Globenflakket, her i smilets by ^_^

Hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Fluefisker skrev, for 19 minutter siden:

Den kan du helt sikkert få nogle af os københavnere med på og då overnatning på Hotel Provence - så kører det  :-) 

Ja, så bliver det i hvert fald ikke meget lettere end det ^_^

Hovedbanegården ligger også kun 10mins gang derfra, hvis man vil lade bilen stå :wub: I kunne jo følges et par stykker, hvis i ville.. 

Der er mange muligheder <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Globen Flakket lukkede desværre sidste år  :(   -  var nu heller ikke et helt billigt spisested  :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 3 timer siden:

Lørdag den 25. maj.

Æv, klassefest efter at være sluppet ud for 40 år siden. Det er også en ulige uge, hvor jeg har ungerne.

Jeg glæder mig til at høre om turen og til den næste tur, hvor jeg håber jeg kan komme med :)

God tur og god spiselyst :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
hev skrev, for 34 minutter siden:

Globen Flakket lukkede desværre sidste år  :(   -  var nu heller ikke et helt billigt spisested  :)  

Ej, det vidste jeg ikke! ... Ærgerligt :(Det var sådan et hyggeligt sted.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og med god mad - nu er det en sportsbar  ( har ikke været der)  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 11 timer siden:

@JenniferRomantica

Det kan være vi to skal overveje at lave en total lowkey pendant og invitere på enten Aarhus Streetfood eller Cafe Globenflakket, her i smilets by ^_^

Hihi

Der er også KLOKKEN i Aarhus. Det gamle “La Belle” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 22 timer siden:

@JenniferRomantica

Det kan være vi to skal overveje at lave en total lowkey pendant og invitere på enten Aarhus Streetfood eller Cafe Globenflakket, her i smilets by ^_^

Hihi

Jeg er total frisk på en sådan hygge aften:wub:.. Har da i hvertfald en anden kollega herover der også gerne vil med hvis vi på et tidspunkt få stablet noget på benene<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er total frisk på en sådan hygge aften:wub:.. Har da i hvertfald en anden kollega herover der også gerne vil med hvis vi på et tidspunkt få stablet noget på benene<3.. 

Feeedt, at du har lyst til dét ! :wub: Din kollega skal være så Hjertlig velkommen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, den 13.3.2024 at 19:25:

@JenniferRomantica

Det kan være vi to skal overveje at lave en total lowkey pendant og invitere på enten Aarhus Streetfood eller Cafe Globenflakket, her i smilets by ^_^

Hihi

Hvis i tager på Teater Bodegaen og spiser frokost med dertil hørende ..  så kommer jeg farende fra Nordsjælland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...