Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Besøgte Thai Napha Wellnes torsdag den 7/3 2024!

Tidligere havde jeg ingen præference for thai steder, men jeg er begyndt at interessere mig for at opsøge nye oplevelser i thai klinik miljøet.

Det er hidtil blevet til meget få oplevelser på klinik og på Thai Corner, som der er gået flere år i mellem.

Det er måske på vej til at ændre sig, vi får se?

Jeg har altid været tilbageholdende fordi det kan være så svært at afkode i annoncer, hvilke piger man kan møde hvor og hvornår.
Og hvilke ydelser man kan opnå på tid og til hvilke priser.

Jeg har det sådan at jeg helst træffer beslutninger på så oplyst et grundlag som muligt, særligt adresser, vagter og åbningstider.
Sådan at jeg så vidt muligt ikke har behov for at kontakte en annoncør, fordi alle de informationer jeg behøver de står i annoncen.

Sådan spiller klaveret imidlertid ikke når man læser annoncer for thaimassage, og det må man jo så lære at leve med :)

I min søgning faldt jeg for denne annonce i 3 versioner, med en præcis adresse, og en fantastisk logistik til ens besøg!

Velkommen til den bedste massagebutik hos Thai Napa. på Jagtvej 73 ST ,KBH N 50238866 Ægte fotos

Dejligt massage på Jagtvej 73 København N 50238866

Vi er tre piger massage på Jagtvej 73 (Nørrebro Runddel) 50238866

Thai Napha Wellness

Jagtvej 73
2200 København

Som I kan se på kortet, så er det bare at tage metroen og stå af på Nørrebros Runddel station.

Eftersom at Thai Napha Wellness, og det i min øjne befriende oplyser både et telefonnummer og en præcis adresse i deres annonce.
Der er det efter min mening en god strategi som det første at udvælge sig en base i umiddelbar nærhed af Thai Napha Wellness, hvor man kan starte med en forfriskning på Cafe Runddelen, eller måske friskpresset juice, kaffe og kage på Cortado Kaffebar.

Fra ens base få minutters gang til fods fra Thai Napha Wellness, kan man i ro og mag med sin smartphone eller tablet lægge ud enten med en sms eller et opkald om der er ledig, eller hvornår der er ledig hvis ikke lige der er ledig.

Det synes jeg personligt bedre om, både end at bestille tid på forhånd og at komme forbi uanmeldt for at ringe på døren.

Op til jer hvad i foretrækker, men I har 2 gode valgmuligheder til en base før jeres besøg her:

Cortado Kaffebar

Nørrebrogade 122
2200 København
Åbningstider
Mandag
07.30-22.00
Tirsdag, Onsdag, torsdag, fredag
07.30-21.00
Lørdag
09.00-20.00
Søndag
09.00-21.00

På Google maps

Café Runddelen

Nørrebrogade 151
2200 København
Åben dagligt fra kl 12 og til sen nat

På Google maps

Kl 12:45 satte jeg mig med min laptop på Cortado Kaffebar og ringede til Thai Napha Wellness, hvor jeg i første opkald opnåede kontakt.
Spurgte om jeg kunne ringe på kl 13:30 til 1 times massage, det kunne jeg og forventningsfuldt nød jeg i ventetiden et glas friskpresset juice, 1 dobbelt Espresso og et stykke drømmekage.

Kl 13:30 ringede jeg på, døren blev åbnet og indehaveren selv modtog mig med et smil og et velkommen.

Mamasan er selv en pæn slank og tiltrækkende kvinde, ældre end så ung som jeg normalt foretrækker.
Men hun er bestemt en overvejelse værd til et nyt besøg :)

På tidspunktet for mit besøg var der en af de kvinder tilgængelig der annonceres for, men hun viste sig som det helt rigtige valg uden at jeg savnede muligheden for at kunne vælge mellem flere piger under mit besøg.

Navnet har jeg med skam glemt selvom jeg spurgte mere end 1 gang efter det :oops:
Hun er 29 år gammel, sort langt let bølger hår, ret høj og med en pæn figur/faste former uden at være åle slank.

Spurgte om jeg kunne få 1 time med fuld pakke, det kunne jeg men hun giver ikke blow uden kondom, jeg spurgte og fik et pænt afslag.

Hun var super sød og med et hjertevarmt smil - det er jo allerede en god begyndelse :)
Fik en kold flaske vand til at slukke tørsten, hvis jeg skulle føle trang til noget at drikke imens.

Fik forklaret at jeg desværre har pådraget mig en krummerik, og at det ville være ok hvis det ikke gik på grund af det.
Men jeg ville gerne prøve, Mamasan krummede pegefingeren, og spurgte sådan her, ja svarede jeg, no problem svarede hun.

Massøsen og jeg overtog rummet og hun bad mig lægge mig på maven, hvorefter hun begyndte på den mest vidunderlige fjerlette massage med pirrende hænde og berøringer alle de rigtige steder på kroppen.

Ryg, ben, arme og skuldre, men det skønneste var den måde hun aflæste mine kropsignaler når hendes hænder kredsede om min pung, cirklede om min anus.
Når jeg spredte benene og hævede lænden kom der lige nogle strejf hen over og tæt på anus, som hjalp min erektion godt på vej indenfor de første 10 minutter.

Vi tog også et par kropsnære krammere med befamlinger over det hele, jeg kælede for hendes smukke sorte hår, aede hende i nakken og bag ørerne.
Spurgte om hun kyssede, det gjorde hun og vi tog flere kysse omgange undervejs :)

Havde taget 1 blå pille 1 time forinden og efter ca 15 minutter bad jeg om at vi forsøgte os med et samleje, vi gik i stilling til en tur i missionær stillingen.

Trængte ind med min krumme stive pik og det gjorde ondt i knækket, lige ind til at jeg fandt den rette vinkel hvor det kunne lade sig gøre.
Herefter var det muligt at gennemføre et samleje med min krummerik, men som altid når jeg bruger en blå pille så kunne jeg ikke komme under samlejet.

Jeg trak mig ud efter få minutter og bad som jeg altid beder om når jeg ikke kan komme under samleje, om en hård afslutning med oliesvensk.
Det var helt ok med hende.

Først med en hånd, siden på min opfordring en hård omgang med to hænder, det virkede til sidst og jeg kom over min egen mave.

Hun sørgede for fuldstændig aftørring med længder af papir, og jeg skulle ikke røre en finger selv for det.

Nu var der gået 25 minutter og som sådan var jeg kommet i mål med mit forehavende, men hun foreslog at jeg lagde mig på maven til en fortsættende massage.

Det gjorde jeg, hun gav en god let massage og jeg nød det!
Men efter 40 minutter følte jeg at det var tid til at slutte af, og det gjorde vi så efter 40 gode minutter der var det værd som jeg havde betalt for 1 time.

Til 1500 kr for fuld pakke synes jeg også at der er noget at give af, uden at jeg personligt føler at jeg går glip af noget ved ikke at udnytte 20 minutter som jeg på det tidspunkt ikke har behov for at vi bruger sammen.

Thai Napha Wellness tilbyder gæsterne et bad både før og efter, jeg havde været i bad hjemmefra og fravalgte derfor et bad før akten.

Fik udleveret et håndklæde og kunne nyde at tage et brusebad i et stort rummeligt badeværelse med toilet og bad.
Flot, rent, pænt og vel vedligeholdt!

Stilen er meget Privat Diskret med en lang entre til 2 hyggelige nydelige intim/massage rum og stedets bad og toilet.

Piger sted og service er de vigtigste parametre for ens besøg, og på alle parametre scorede Thai Napha Wellness meget højt hos mig.

Men beliggenheden og logistikken i ens besøg er så perfekt, at stedet simpelthen kandiderer til et besøg når du planlægger hvor du gerne vil bruge dine penge næste gang.

Jeg kan på baggrund af mit besøg dags dato, og min oplevelse med dagens pige hos Thai Napha Wellness klart anbefale et besøg på Jagtvej nr 73 i stuen :)

Tog direkte hjem med metro, bor selv dør om dør med metroen og det er guld værd når så et sted man besøger også gør det!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Mamasan er selv en pæn slank og tiltrækkende kvinde, ældre end så ung som jeg normalt foretrækker.

Mamasan på stedet er nok Jade, som er særdeles et besøgværd, klar anbefaling fra mig af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun dig i hele Danmark som oveni anmeldelsen byder på grundige tips om kaffe, juice og kager.:)

Nej thaimiljøet er vel ikke helt kongenialt med dine behov for millimeter-planering.  Men overkommer du det bare nogenlunde, så har du mange oplevelser i vente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Pyjamasparty skrev, for 10 minutter siden:

Super god anmeldelse....kan man se den kvinde du beskriver på nogle af billederne fra Thai Naphas annoncer...

Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken og pege på nogle af pigerne på de billeder.

Der er nogle som det klart ikke er, og så er der også flere billeder end bare et billede hvor det godt kan være hende.

Men jeg vil ikke begynde at pege på hvem det kan være.

Interesserede kan måske kontakte stedet og spørge til hvem den ene kvinde var der var på arbejde torsdag den 7/3, og bede om at få at vide hvornår hun kan træffes igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...