Hop til indhold
SweettieDK

Slikke/sutte på boller, hvordan føles det?

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Nu har jeg tænkt over det længe og ved godt jeg aldrig kommer til, at opleve det på egen krop (logisk nok :P)

Men jeg tænker af og til for kvinden er der bare som, at sutte på hud, som et hver andet sted på kroppen, mave, lår, hals. 
 Og nogen mænd frabeder sig man rører pungen/bollerne. 

Jer som kan lide det og ønsker det, føles det extra rart, øger det sexlysten og rejsningen?

Jeg skifter altid med få minutters interval mellem kugler og pik, så om det gør noget godt eller rejsningen, bare ikke når, at falde er svært, at vurdere.

Blot nysgerrig. 
Har modsat aldrig forstået, mænds fascination af bryster. Det er og bare fedtfyldt (plasticfyldt) hud. 
Bliver dog selv opstemt af berøring, dogmest direkte berøring, slik, sut, forsigtige bid/nap på brystvorterne. :)

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 28 minutter siden:

Jer som kan lide det og ønsker det, føles det extra rart, øger det sexlysten og rejsningen?

 

SweettieDK skrev, for 29 minutter siden:

Har modsat aldrig forstået, mænds fascination af bryster. Det er og bare fedtfyldt (plasticfyldt) hud. 
Bliver dog selv opstemt af berøring, dogmest direkte berøring, slik, sut, forsigtige bid/nap på brystvorterne. :)

Begge dele falder vel i kategorien steder på kroppen med mange nerver tæt på huden og derfor erogene zoner der kan give stor lystfølelse og velbehag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fræk og levende tunge, der leger fra anus til pikhoved, gør mig fuldstændig vild, mærker varme og velvære brede sig gennem kroppen. Kendte for år tilbage en GP der var i Kolding og Horsens, hun havde en gynækologstol, hvor jeg blev lagt, så jeg var helt blottet, så fik jeg den helt store slikketur, anus, mellemkød, kugler og pikken. Når pikken så stod helt spændt sagde hun, "Nu er det min tur" så byttede vi plads, jeg skulle tage om hendes lår og kneppe hende hårdt, det tog en halv times tid ;)

Desværre er det ikke nemt at finde en GP der giver den service.

Hvad angår bryster, de er dejlige at røre ved, og så kan de bruges til, at varme en kvinde op med (og en selv) kærtegn med finger, læber, tunge og ved nogle tænder. En kvinde jeg kendte blev vild tændt af, at blive kærtegnet med pikhovedet på brystvorterne, man kunne ligefrem se hvordan brystvorterne svulmede op og blev hårdere. Og sådan en stiv brystvorte man lader køre rundt i trekanten under pikhovedet gør jo også noget ved gejsten :)    

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det den absolut bedste følelse. Det er som om det er et ekstra sensitiv punkt og det er bare ren nydelse. 

Det øger helt sikker rensning ved mig og sexlysten. 

Orgasmen bliver ofte også lidt voldsommere fordi man er blevet så tændt inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er der ekstra følsomme områder, men der er også mega frækt når pigen(e) slikker og sutter og tar mig på hele området, inkluderet boller. Og der viser også et element af "fascinasjon" / hengivenhed. Der er som om en pige slikker op min sæd fra sine bryster. Der er ingen direkte følelse for mig, men mega frækt og får mit hovede at "eksplodere" - igjen... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Masser af nerveender = masser af nydelse. Og så er der bare noget frækt ved den store suttetur, hvor man (kvinden) kommer hele vejen rundt. 

Det er vel ikke anderledes end det er for kvinder hvor det ikke kun er klitoris der kan stimuleres.

Brysterne... De er bare så dejlige :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Det er lækkert nok at få slikket nosserne, men jeg behøver det ikke.

Det er langt lækrere for mig at få suttet pik, eller et trin længere nede på skalaen, når jeg ind imellem støder på en pige som slikker røv - jeg beder aldrig om dette, men det er vildt frækt når en pige ind imellem bare går i gang med at slikke min røv fordi hun selv vil. Hun kan være ret sikker på at få besøg af mig igen. De fleste piger som af sig selv slikker røv, reklamere ikke med det, og jeg har heller ikke været ude for at de har bedt om ekstra betaling for det.

Jeg slikker selv næsten altid røv på pigerne fordi det er vildt frækt og lækkert for mig. Jeg spørger heller ikke om lov til dette, jeg gør det bare når jeg alligevel er nede for at slikke deres pussy juice i mig, og der er altså langt imellem de piger som ikke vil have at jeg slikker deres røv.

Nå men det var jo nosserne som det drejer sig om. Jeg bryder mig ikke om når en pige tager mine nosser i munden og sutter på dem, det er nærmest ubehageligt. Kærtegn med hænderne eller slik på nosserne er ok, men ikke mere, og jeg behøver det som sagt ikke.

Noget som jeg ellers virkelig behøver er tungekys, de gør mig dobbelt så liderlig, og piger som ikke tungekysser eller hvor jeg kan mærke at de helst ikke vil, er klart mindre interessante for mig.

Redigeret af Pussy Juice Eater
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

At få slikket nosser er et must for mig .især at hun tager dem ind i munden og suger . Har dem mellem sine hænder og jeg kan se hendes tunge der skøjter henover dem. Og ja det må godt kunne mærkes at hun leger med dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tak for alle synspunkter. 
Ja tænkte nok noget med nerver og erogen zone. Det har åbenbart stor betydning. 
 

Enkelte har, som jeg selv oplever, begrænsninger, eller helt fravalg. 
 

For andre oplever jeg, at det mere virker som om det kilder,  mere end det giver nydelse. Eller den der ambivalente mellemting. Rart meeen uh…

AB455 skrev, for 2 timer siden:

Det er vel ikke anderledes end det er for kvinder hvor det ikke kun er klitoris der kan stimuleres.

Næh nok ikke, personligt er jeg ikke specielt følsom dernede, det skal helst være klit, fingerknep, eller pik. 
 

Det der slikken på skamlæber, og andre dele, gør ikke det vilde for mig. Ikke ubehageligt eller turn off. Men heller ikke noget, som øger min lyst mere end den allerede er. 
Og tænder det manden, så er der frit slag på slik løs. :D

Men nok derfor jeg har svært ved, at forholde mig til / forstå, hvad det betyder for manden, at få slikket nosser. Men gør det med glæde. 

Måtte bare have min nysgerrighed stillet. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du forstår ikke hvorfor vi  mænd er fascinerede af bryster. 

Du skriver det jo selv:

SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Har modsat aldrig forstået, mænds fascination af bryster. Det er og bare fedtfyldt (plasticfyldt) hud. 
Bliver dog selv opstemt af berøring, dogmest direkte berøring, slik, sut, forsigtige bid/nap på brystvorterne:)

Der er da intet som at kunne ophidse en kvinde uanset metoden, men her er der da et godt argument for at være fascineret af bryster. Jeg er vild med at lege med dem i alle afskygninger, alle størrelser og alle former.

Jamen sådan en lækker total spændt lille A skål med strittende vorter jesus jeg kan gå amok.

Eller som den anden dag store tunge spændte E skåls bryster, der var mere end en håndfuld, hold da kæft hvor var de (og hun) dejlige, få vorterne til at blive store og hårde, høre hende stønne og mærke hvor våd hun er blevet i kussen. Klar til mere, hele hånden kan hun tage og går totalt amok ved det.

Eller for mange år siden, den eneste gang jeg har oplevet det, en kvinde der fik orgasme ved at få slikket bryster. Kneppede hende til en mere, mens sengen rystede og en sten faldt ned fra sengehylden. Heldigvis ramte den ikke mine briller der lå på sengebordet. :P

Så derfor og pga. alt det du beskriver der gør dig opstemt som man kan gøre ved dig og bryster, den visuelle nydelse ved at se skønne bryster og meget mere er jeg fascineret af bryster. Nogle gange skal jeg tage mig sammen til at tale til kvinden og ikke til hendes bryster LOL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 13 minutter siden:

den visuelle nydelse ved at se skønne bryster og meget mere er jeg fascineret af bryster. Nogle gange skal jeg tage mig sammen til at tale til kvinden og ikke til hendes bryster LOL.

Netop det jeg mener. Nogen gange er I ved, at knække nakken på gaden for at glo. Berøring dejlig ja… men blot at se, af og til med tøj på. ???

nope forstår det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 2 timer siden:

Jeg bryder mig ikke om når en pige tager mine nosser i munden og sutter på dem, det er nærmest ubehageligt. Kærtegn med hænderne eller slik på nosserne er ok, men ikke mere, og jeg behøver det som sagt ikke.

Noget som jeg ellers virkelig behøver er tungekys, de gør mig dobbelt så liderlig, og piger som ikke tungekysser eller hvor jeg kan mærke at de helst ikke vil, er klart mindre interessante for mig.

Fuldstændig enig. I begge ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Nej kunne ikke finde på at vende mig om på gaden efter flotte bryster, men en lækker bagdel i stramme bukser eller nederdel yes. Og forfra hvis der er en camel-toe så er der jackpot. Diskret selvfølgelig.

Men brysterne, det er in natura uden 'betræk' heelt nøgne fra alle vinkler.

Det med at tale til brysterne er ved en reception eller middag hvor en barmfager kvinde provokerer med sine store flotte bryster. :P Hun inviterer jo til det LOL. Og man skal holde tungen lige i munden hvis det er en af de opvakte der kommenterer på det. Så er man for alvor afsløret.

PS Kigger du ikke efter stive pikke i bukserne på mænd, måske mest på stranden i stramme badebukser eller nøgne. Jeg gør squ da. LOL. Eller frække manderøve.

Kunne være man skulle starte en tråd: Hvad kigger I efter på gaden ? :P

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 5 timer siden:

PS Kigger du ikke efter stive pikke i bukserne på mænd, måske mest på stranden i stramme badebukser eller nøgne. Jeg gør squ da. LOL. Eller frække manderøve.

Nej kigger ikke. 
Men forklaringen kan måske være jeg er sexuelt tilfredsstillet. Singler eller andre i sex underskud, søger blikket/hjernen, måske mere instinktivt stimulering 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke spor i mod at få suget eller slikket mine boller, mit pikhoved og mine egne små brystvorter er ekstrem erogene, hvis mine brystvorter bliver behandlet rigtigt, kan jeg få elektriske stød i hele min krop. 
kvindens bryster er bare så dejlige at rører ved, mine fingre læber øjne tunge og min hjerne tænder helt vildt på at nyde dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mega lækkert at ens glatbarberede kugler bliver slikket mens en hånd er igang med at spille en af. Eller at få et blow mens kuglerne blidt bliver nusset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...