Hop til indhold

Caribbean Alicia skøn GFE <3

Featured Replies

Skrevet
  • Author
AliciaDominicana skrev, for 33 minutter siden:

Thank you!!!

You always make me feel special!!

Likewise :wub: 

Skrevet
Crabman skrev, for 13 timer siden:

2 uger mere heldigvis.

Ja okay tak :)

Skrevet
  • Author

Har lige været forbi i en 1 times tid igen, og det er da bare en fornøjelse, at kunne få lov til at bruge tid med så sød og smuk en kvinde som hende. Det var mit 4 besøg hos hende i dag, og det bliver da kun bedre for hver gang. Hun er virkelig nem at være sammen, og man føler sig altid velkommen i hendes selskab. Soldaten havde dog kun et skud i geværet i dag, så resten af tiden gik med massage, kys og snak.

Hun er efter min mening i toppen af de piger der er i landet, og hun smutter dsv. snart igen og kommer først tilbage til November. Så til jer derude der overvejer at besøge hende, FÅ DET GJORT :D:wub:

Redigeret af Crabman

• 4 weeks later...
Skrevet

Hi Alicia.

When can we in Aarhus expect to see you again? I am hoping for a soon reunion with you!

The small Dane

Skrevet
Andepilen skrev, for 4 timer siden:

Hi Alicia.

When can we in Aarhus expect to see you again?

Anmeldelser er ikke til konversation med gp'er. Du kan jo skrive direkte til hende enten her eller via WhatsApp

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

Ville lige smide en påmindelse.

Hun holdte sit ord, og er nu tilbage igen i ca. 3 uger maks. :wub: Det bliver en dyr måned.:P Spild ikke jeres chance for at møde hende!

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, den 7.6.2024 at 16:16:

Det var mit 4 besøg hos hende i dag

4 gange på en dag??? Jeg tager hatten af :lol: spøg til side hun er lækker og jeg overvejer et genbesøg da hun åbenbart holder standarden. Kysser hun stadig grådigt med tungen?

/B

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, Lige nu:

4 gange på en dag??? Jeg tager hatten af :lol: spøg til side hun er lækker og jeg overvejer et genbesøg da hun åbenbart holder standarden. Kysser hun stadig grådigt med tungen?

/B

Haha :lol: Har ikke besøgt hende endnu. Men skal på fredag, så der finder jeg ud af det vel.:wub: Altså de sidste gange jeg har mødt hende, så har det da været grådige tungekys så tvivler på det har ændret sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.