Mogensem 36 Skrevet 2. Marts Jeg var her til aften på besøg hos de her FUCKING LATTERLIGE SNYDETAMPERE hold kæft hvor er jeg dog sjældent blevet mere skuffet end idag, hende på billederne er jo SYGT LÆKKER. Og hende der åbner døren er måske køn nok i det fede fjæs men hendes krop har ca vammelt løst hud nok til 70 kg endnu. Kæft så tarvelig en krop ser man sjældent. men jeg tog en for holdet da jeg nu var der, men det har jeg godt nok fortrudt. hun tilbød så at hendes veninde ku komme ind (det viste sig så mere at minde om hendes pensionerede mormor) fy for satan spred budskabet for det er satme snyd i Aller højeste grad. sted 03 pige - eller sigøjner, krøbling eller noget 03 alt i alt en kæmpe lorte oplevelse link her - https://annoncelight.dk/showad/396998 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 2976 Skrevet 2. Marts (edited) Tja, havde du nu Googlet billederne havde du opdaget af de er af modellen Simone Henderson fra Atlanta Redigeret 2. Marts af Pianistinden Tilføjelse 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 2. Marts Haha det fatter jeg ik og gøre sådan noget der desværre men hun er ikke bare en anden lækker mørk pige så ihvertfald - hun er sku faktisk vammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 2976 Skrevet 2. Marts Mogensem skrev, for 9 minutter siden: Haha det fatter jeg ik og gøre sådan noget der desværre men hun er ikke bare en anden lækker mørk pige så ihvertfald - hun er sku faktisk vammel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 2976 Skrevet 2. Marts Tag et screenshot af billedet. Når du åbner det i dit album dukker der et "søg" felt op - tryk på det Derefter kan du indsætte tekst hvis du vil fx 'hot latina' whatever og ellers bare søg. Så spørger den om du vil se eksakte match, dem trykker du på og så viser Google dig hvor billederne findes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17702 Skrevet 2. Marts Pianistinden skrev, for 9 minutter siden: Tag et screenshot af billedet. Når du åbner det i dit album dukker der et "søg" felt op - tryk på det Derefter kan du indsætte tekst hvis du vil fx 'hot latina' whatever og ellers bare søg. Så spørger den om du vil se eksakte match, dem trykker du på og så viser Google dig hvor billederne findes. Det er ikke alle mobiler der gør ligesom sådan.. Jeg holder normalt bare inde på billedet på skærmen og så kommer der valgmuligheder frem.. Men det vist forskelligt fra telefon til telefon.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 2. Marts Kan godt være det er snyd og bedrag, men hvis hun så i det mindste er sød og rar, kan det måske opveje noget af det tabte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 2. Marts Pianistinden skrev, for 1 time siden: Tag et screenshot af billedet. Når du åbner det i dit album dukker der et "søg" felt op - tryk på det Derefter kan du indsætte tekst hvis du vil fx 'hot latina' whatever og ellers bare søg. Så spørger den om du vil se eksakte match, dem trykker du på og så viser Google dig hvor billederne findes. JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det er ikke alle mobiler der gør ligesom sådan.. Jeg holder normalt bare inde på billedet på skærmen og så kommer der valgmuligheder frem.. Men det vist forskelligt fra telefon til telefon.. Tusind tak for forklaringen det var sødt. NEJ det opvejer intet når man regner med en gudesmuk model type og der kommer en der ligner Shrek. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 877 Skrevet 2. Marts (edited) Mogensem skrev, for 2 timer siden: Haha det fatter jeg ik og gøre sådan noget der desværre men hun er ikke bare en anden lækker mørk pige så ihvertfald - hun er sku faktisk vammel Du kan os blot højre klikke på billedet, og vælge Kopier, indsætte på http://www.yandex.com/image . Hvis du gør det via mobilen, så gør som @JenniferRomantica skriver, hold inde på billedet og vælg Kopier --> Indsæt på ovenstående Redigeret 2. Marts af Den Anonyme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 118 Skrevet 2. Marts Det var dog et lidet smagfuldt ordvalg du bruger dig,Krøbling,sigøjner etc. Hav dog lidt respekt for individet,ville du synes om at blive talt til på den måde,det er trods alt et menneske du står over for,det er fandeme tydeligt at dit menneskesyn er lige til rendestenen.Desuden kneppede du hende alligevel, så er det sgu da dig der står idiot i panden på. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2249 Skrevet 3. Marts For søgbarhed skyld https://annoncelight.dk/profile/hot+sexy+rosy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 3. Marts Dr.klam skrev, for 16 minutter siden: Det var dog et lidet smagfuldt ordvalg du bruger dig,Krøbling,sigøjner etc. Hav dog lidt respekt for individet,ville du synes om at blive talt til på den måde,det er trods alt et menneske du står over for,det er fandeme tydeligt at dit menneskesyn er lige til rendestenen.Desuden kneppede du hende alligevel, så er det sgu da dig der står idiot i panden på. Siger spaden der bruger ordet klam om sig selv haha Altså når nu jeg knepper hende fordi jeg synes det ville være synd for hende at komme ind og sige hej og nej fy for helvede jeg smutter igen. så er det i mine øjne bare bedre og ytre min frustration herinde men sådan er vi jo så forskellige. altså du skal ihvertfald på ingen måde bestemme hvad jeg må og ikke må når du jo tydeligvis ik er en skid bedre selv Max muldjord man;) men så tag du da ned og knep hende og “i mine øjne spild dine penge fordi hun lyver om hvem hun er) så hun kan komme sig over den utrolig ubehagelige oplevelse jeg åbenbart har udsat hende for kan du sove rigtig godt og ha det skønt fremadrettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mogensem 36 Skrevet 3. Marts lille_peter skrev, for 7 minutter siden: For søgbarhed skyld https://annoncelight.dk/profile/hot+sexy+rosy Er det ikke også det jeg har lagt på opslaget? Eller er det nu igen mig der er Tabt bag en vogn på det indernet her haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2249 Skrevet 3. Marts Du har lagt et link til hendes annonce, jeg har lagt et link til hendes annonce PROFIL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1314 Skrevet 3. Marts Trådstarter har fået en advarsel for nedladende sprogbrug. Hvis nogle kan bidrage yderligere om GP ( i en respektfuld tone naturligvis), så er de velkomne. Jeg har aldrig prøvet før at banne en trådstarter fra sin egen tråd, men denne gang var det nødvendigt. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg