Hop til indhold
Dillermand Junior

Fredagsbars Fristelser - Trekant med Jennifer & Julie.

Recommended Posts

Fredagsbars Fristelser - Trekant med Jennifer & Julie.

Fredagsbarerne hos Evas Fredagsbar har givet mig mange sjove og skønne oplevelser og ikke mindst har jeg lært nogen helt fantastiske Danske GPer at kende igennem dem, to af de GPer er Jennifer og Julie Sweetkisses.

Jeg har tidligere overvejet om jeg skulle spørge de to skønne kvinder om en trekants alenetids aftale med de to var en mulighed.

Så da jeg hurtigt blev tilmeldt til fredagsbaren i Marts måned tog jeg tidligt kontakt for at høre dem om det var muligt, og det ville de to skønne kvinder heldigvis godt begge to så nu kunne jeg glæde mig til at blive forkælet i en halv time af to af de dejliste GFE gudinder jeg har besøgt solo tidligere, til en lidt unik aftale da de ikke normalt tilbyder den slags aftaler på menuen de to kvinder sammen. 

Den sidste trekant før den her lå halvandet til to år tilbage med Milf Felina på Frederiksberg og en ukendt kvinde på samme sted og var sådan et to kvinder er muligt tilbud på stedet. Felina leverede og var en god oplevelse den anden kvinde havde lyst og virkede frisk men var bare meget passiv og skulle hele tiden guides til initiativ af enten mig eller Felina. 
Efter den knap så vilde oplevelse besluttede jeg mig for ikke at benytte to piger er muligt tilbudet til trekanter. 

Et ældgammelt opslag og anmeldelse her på Eroguide blev inspirationen til måden jeg ville prøve trekanter fremad kan ikke huske hvem TS er og gider ikke lede efter det formentlig 100 sider nede i anmeldelses sektionen mindst. Men konceptet var at brugeren havde udvalgt to GPer han havde god kemi med og havde besøgt solo flere gange (Tror faktisk Vicky Basno var den ene), og så spurgte han dem om de havde lyst til at prøve en trekant sammen med ham og startede med lidt champagne og hygge. 

Derfor valgte jeg at spørge @SweetKisses og @JenniferRomantica fordi jeg kender dem godt og har haft gode soloaftaler med dem begge og fordi de to piger også kender hinanden. 

Vi ramte værelset og lod tøjet falde, allerede synet af de to kvinder nøgne og forventningens glæde gav det første endorfin kick ved synet af de to forskellige  kroppe men efter min mening utroligt sexede og smukke nøgne kroppe og jeg ku nærmest mærke mit smil vokse ved tanken om hvad der ventede. :D

Så besteg vi sengen sammen jeg startede med at sidde op med mine knæ spredt ud og en kvinde siddende tæt på hver side og så gik vi igang med at lad hænderne og vores munde gå på opdagelse på hinandens kroppe jeg havde en hånd på hver kvindekrop der skiftevis gramsede, nussede og kærtegnede nakke, ryg, røven eller mellem lårene på dem mens de to kvinder skiftevis lod hænderne lege med min pik og testikler når en af dem lod hånden køre op og ned af skaftet på min pik nussede og kælede den anden blidt med testiklerne og omvendt. Imens kyssede jeg på skift de to kvinder dejlige våde og sensuelle kys hele tiden skiftende imellem de to kvinder kun momentvis afbrudt af at jeg kort kyssede dem på halsen, nakken eller brysterne inden min mund fandt deres mund igen. Og her og der mens jeg kyssede løs på Jennifer kunne jeg mærke Julie så sexet og kælent kysse mig på skulderen og nakken.

Det virker åbentlyst og som en selvfølge at jeg blev voldsomt tændt og lidderlig for hvordan kan man andet under så kyndig, kærlig og kælen en kropsstimulering som de leverede. :wub:

Så lagde jeg mig tilbage på ryggen og fik Jennifer til at ligge sig på siden tæt ind mod min krop og mens min ene hånd bag ryggen på hende nussede og gramsede hende på røven så legede min anden hånd nu mellem lårene på hende med min dog hammer vibrator. Samtidigt kyssede jeg løs på Jennifer og når jeg her og der tog en pause fra kyssene og løsrev mig fra Jennifer ved siden af mig kiggede jeg ned mod ben enden hvor Julie samtidigt gav min pik et skønt og vådt øko blowjob. 
Jo mere tændt Jennifer blev jo mere grådige virkede vores kys og samtidig havde Julie sat tempoet op på øko blowjobbet og jeg var selv så tændt af det hele at jeg var tæt på at komme i munden på Julie. 
Men så kulminerede Jennifers orgasme og hun endte fra at ligge ved siden af mig til at ryge op på knæ ved siden af mig i sengen for til sidst at trække sig væk fra vibratoren og sætte sig tilbage lidt længere væk i sengen mens hun fik vejret igen og tog en pause. 

Og så var det ret åbenlyst og at skifte rundt på de to kvinder så Julie kom op og ligge på siden af mig og hun nu blev kysset imens dog hammer vibratoren arbejdede mellem lårene på hende, samtidigt fiskede Jennifer et kondom frem monterede det på pikken der lige nådigt var blevet skånet for en udløsning i munden på Julie og så begyndte Jennifer nu på et blowjob imens. Efter lidt tid vender hun rundt sætter sig over mig med ryggen til griber min pik med hånden og fører den op i hende og begynde at ridde mig. 
Mens Jennifer rider mig kysser jeg løs på Julie der nu nyder vibratorens leg mellem lårene på hende, og da mit blik skiftevis ser op på Julie der nyder vibrator legen og så ned på Jennifer der i reverse cowgirl stilling sætter tempoet op og begynder at ridde mig som om hun var på flugt ud af Dodge City med alle sheriffens mænd i hælene på hende så kan jeg ikke længere holde mig tilbage og må bare overgive mig til orgasmen og udløsningen mens min sæd pumper ud i kondomet oppe i Jennifer der fortsætter med at ridde mig til jeg er helt tømt og min piks stivhed falder. ^_^

Med tid tilbage lægger de to smukke GFE gudinder sig nu på ryggen ved siden af hinanden med spredte ben og så finder mit hovede ned mellem lårene på Jennifer og jeg begynder at slikke hendes skønne fisse mens jeg med den ene hånd fortsætter med vibratorens leg mellem lårene på Julie indtil de begge kommer.

De sidste få minutter ligger jeg bare i midten og nyder følelsen af to sexede og smukke kvinders kroppe der smyger sig op af min krop på hver side af mig. Ren endorfin lykkerus og salighed i det skønne øjeblik og en smuk måde at ende en skøn trekant på . ^_^ :wub:

Det var min tredje trekant og uden sammenligning den absolut bedste trekant jeg nogensinde har prøvet. 

Det var en succesfuld trekants oplevelse fordi jeg på forhånd fra soloaftaler vidste at kemien med pigerne var der og at de kendte hinanden. 

Fordi de er erfarne pleaser GFE kvinder der kan improvisere efter behov og som ved hvilke knapper de skal trykke på for at tænde en. 

Fordi der var en klar plan for hvad der skulle ske som var forventningsafstemt med begge kvinderne på forhånd og som holdt næsten hele vejen med kun en enkelt ændring fordi jeg ikke kunne give finger med den ene hånd fordi en af fingrene i kampens hede var røget op analt i en uimodståelig dejlig røv som jeg ikke kunne holde fingrene fra bogstaveligt talt

Det eneste dårlige lille hår i suppen er at formatet i fredagsbaren kun tillader halve timer og fordi det var sådan en fornøjelse ville man selvfølgelig ønske at man kunne have fortsat den dejlige leg meget længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vi var godt nok et par stykker der var nysgerrige på hvad der var foregået på værelset. Tak for beskrivelsen, og der kommer nok mere om Sweetkisses når jeg får kommet mig over den værste svimmelhed efter i går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Tak for en kæmpe fræk stund som jeg håber kan finde sted igen;)<3.. 

Jeg kan nok godt lokkes til en gentagelse på et tidspunkt ;) <3 

JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Ooog tak for inspirationen til indkøbssedlen:P:lol:

Det var min fornøjelse :D især at se på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 36 minutter siden:

Ja vi var godt nok et par stykker der var nysgerrige på hvad der var foregået på værelset.

Vi overvejede en halv times kryds og bolle spil men endte så med ovenstående istedet for ;) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 24 minutter siden:

Vi overvejede en halv times kryds og bolle spil men endte så med ovenstående istedet for ;) :lol:

Jeg ser det for mig.

krydsogbolle.jpg.d22633b917b02c9f75d14f182ddc9034.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

Jeg ser det for mig.

krydsogbolle.jpg.d22633b917b02c9f75d14f182ddc9034.jpg

Æij de koster fandemar 176 kr for sådan et par strømpebukser:P:lol:.. 

Til næste fredagsbar kan vi lave hold hvis alle splejser om et nyt par:ph34r::lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Til næste fredagsbar kan vi lave hold hvis alle splejser om et nyt par:ph34r::lol:.. 

Går de mon også som Bingo plade?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Ny plan næste trekant så tager jeg 200 kr ekstra med og så spiller mig og Julie kryds og bolle på dig @JenniferRomantica og bagefter ryger du en tur på maven og så kilder jeg dig på ryggen med mit skæg til du ligger og griner og ligner en mongol. ;) :lol: :P Jeg glæder mig allerede. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Jeg takker også lige for en dejlig stund - gør det meget gerne igen

Jeg er meget fristet til at gøre det igen med jer to dejlige kvinder sammen :wub: <3 I gav mig sådan en skøn og fræk oplevelse. 

Men jeg går lige i tænkeboks @SweetKisses og @JenniferRomantica for har lidt lyst til at prøve en time sammen med jer to og det kræver enten at koordinere omkring en af Jennifers incall dage på Nørrebro eller når hun er til fredagsbar eller Sexy event club event i Kbh. men op til eller lige efter et af dem hvilket stadig ef en svær kalender øvelse da i også har andre mandlige bejlere på spring nogen gange før eller efter et af de events. :? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...