Hop til indhold
etspil5moden

Single igen

Recommended Posts

Jeg ved ikke helt om der er en eller anden form for forbandelse over mig, jeg har fået klamydia 4 gange, en byld på pikken, en lysken skade i start februar efter fodbold sæsonen er startet og igår blev jeg sgu single igen.

Lige siden jeg kom hjem fra et besøg hos svigerfamilien i  forrige weekend har kæresten ændret adfærd, Altså vi holdte knap nok i hånden, kyssede eller noget som helst og allerede det kunne man ligesom mærke der var noget galt allerede om søndagen på vej hjem havde jeg en knude i maven og en følelse af at der var noget helt galt. Mandag kom og da jeg spurgte hvad der var galt og der sagde hun der ikke var noget galt udover hun havde været træt efter en hård uge, men Altså jeg tænker så bare hvor hårdt er det lige at fortælle man elsker sin kæreste eller holde lidt hånden eller kysse sin kæreste ? 
 

nå men vi skruer tiden frem til igår, og jeg har lige siden den weekend med svigerfamilien kunne mærke at hun har trukket sig og hun skrev ikke længere hun elskede mig som vi plejede at gøre inden jeg gik i seng, i sidste uge var der nærmest ingen kontakt overhovedet udover godmorgen og så hørte jeg nærmest intet hele dagen og sådan fortsatte det i en uge udover et godmorgen og godnat og den knude i maven blev værre og mine tanker fløj i rundt i hovedet på mig, i tirsdags spurgte jeg hvad fanden der forgik og så kom kommentaren “kan du ikke komme på onsdag, så vi kan snakke om der skal ske med os fremadrettet” der vidste jeg sgu godt hvad klokken havde slået. Jeg havde så fri igår og tog hjem til hende og så kom snakken og ordene “jeg tror ikke vi fungere sammen da vi er forskellige steder i livet” hun vil gerne ud og rejse meget, og det har jeg ikke brug for, hun arbejder meget , hvilket jeg også gør hun arbejder om dagen og aften, men jeg har dog fri så jeg stadig kunne ses med kæresten, dyrke mit fitness og fodbold. Vi sås nærmest kun i weekenden. Så jeg er egentlig enig med hende i at vi nok forskellige steder i livet, hun er 25 og vil stadig gerne ud og opleve verden og jeg bliver 30 i år, og vil gerne tage det stille og roligt. Jeg har sgu oplevet verden, og været i flere forskellige lande  så jeg føler jeg har oplevet hvad jeg skulle og har ikke brug for det mere som sagt vil jeg bare gerne finde hende jeg kan slå mig ned med og på et eller andet tidspunkt skabe min egen familie og det kunne hun ikke rigtig give mig. Så i den sidste ende kunne jeg også godt selv se det. Men det ændre ikke på at det gør ondt af helvedes til.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg sådan skal synes om kærlighed længere jeg synes ikke det nærmest er værd at gå efter mere , uden at lyde ynkelig, men ærligt så synes jeg forhold blandt unge (som jeg vel nok stadig selv er) ikke holder særlig længe, det er nu 2 gange jeg oplever et forhold der ikke gik, sidste gang var det med min eks som varede i 7 år, og nu dette. Det virker ærligt talt som om der skal virkelig lidt til før det ikke fungere nu til dags.

Det skal nævnes jeg hverken er sur eller vred på hende for jeg er i sidste ende enig, men derfor gør det sgu stadig ondt.

ikke nok med at jeg nu er single og det hele føltes lidt tomt, så har jeg smurt kamfer creme på min lysken til fodbold som har bevæget sig ned til højre nosse, det gjorde fandme ondt og jeg kan sgu ikke rigtig mærke det højre bolche.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvad kan man sige, som kan hjælpe i den situation ?

det er sku svært, men du er kommet rigtig langt allerede, i bare den erkendelse at det nok ikke var det rigtige forhold for dig, og på trods af at det stadig er hårdt og gør ondt, så er jeg overbevist om at det nok skal gå hurtigt fremad fra nu.

Jeg er selv så heldig at hende jeg er sammen med også var, næsten, den første, og den rigtige, jeg var nok bare heldig, men der har sku også været et par bum på vejen, men jeg skynder mig stadig hjem fra arbejde for at få tid sammen med hende, hvilket også er med til at bekræfte mig i at hun er den rigtige for mig. 
Mit eneste, og meget banale råd til dig, vil være prøv at lev lidt uden ny kæreste , så kommer den rigtig lige  når man mindst venter det, prøver man at opsøge det desperat, så er det mange gange den forkerte man finder.

En nabo jeg havde for 25 år siden gik på den lokal bodega og fandt sin kæreste, men det holdte ikke ret lang tid, da hun blev sur over at kæresten gik på bodega. Og så sagde jeg til hende at når hun havde fundet ham der, så var det fordi han gik der, hvis hun fandt en på et museum, så var det nok der han tilbragte tid, så hun skulle lede de steder hvor hun gerne ville have at hendes kæreste tilbragte tid. Så se evt hvad du godt kan lide, golf, fitness mm og se evt efter om der er nogen der som du kunne være noget for, og de for dig, men lade endelig være med at lede, nye steder, hvor du ikke normalt ville komme, men som jeg sagde lad være med at lede, det næste stykke tid, find dig selv, find ud af hvad du vil, ønsker, og hvilke krav du stiller, og også hvilke krav du kan opfylde, hvad du kan tilbyde, hvor du evt vil/kan forandre dig, og når det er på plads så begynd at lede, ikke før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kærlighed sucks og kærlighed er det bedste der findes. På en og samme tid! :lol:
Det er nogen år siden jeg har haft et kæresteforhold og somme tider savner jeg da en at lave mad til, en at vågne op med ved siden af som puster en gang dårlige morgenånde ind i hovedet på mig, at tage lange hår ud mellem ballerne (ikke mine egne - mændene ved hvad jeg snakker om :lol:) og dele hverdagens op og nedture med. Andre gange er jeg lykkelig for, at jeg egentlig bare er mig selv, kan se den film jeg har lyst til, lade tallerknen stå på bordet efter at have spist og snorke lige så højlydt som jeg har lyst til om natten, uden at skulle tjekkes for trykkede ribben dagen efter.

Kærlighedsforhold er et kompromis på mange punkter. Kompromis, som jeg ganske rigtig tror du har ret i, at vi ikke er særlig gode til i dagens Danmark. Det skal meget ofte være my way or the high way. Der er ikke den samme plads til forskellighed i forhold, som der måske var for år siden. Vi skal være så ens i forholdene, være enige om alt. Og det er jo både godt og skidt. Man skal jo være i et forhold man kan lide at være i, som udfordrer en på flere punkter og som man ikke vil undvære. Men mange har også en tendens til, at kommer man til at sige 'buh' i stedet for 'bøh', så går 3. verdenskrig igang (ja ja, overdrivelse fremmer forståelsen). Man vil have det perfekte. Den perfekte kæreste, den perfekte hund, den perfekte bil, de perfekte børn, den helt rigtigt klippede hæk. Mange har brug for at stoppe op og finde ud af med sig selv 'Hvad har jeg brug for?' - og ikke så meget 'Hvad får mit liv til at se perfekt ud?'.

Jeg skal ikke kunne sige hvad du eller hun har gjort 'forkert' i jeres forhold, og det er verdens letteste at være bagklog, men noget jeg bittert har erfaret efterhånden er, at hvis man ikke er god nok til at kommunikere sine tanker, drømme og ønsker for livet, så er man doomed. I kunne jo nemt have sat jer ned i starten af jeres forhold og kigget på hinanden og spurgt 'Hvordan ser du dit liv om 3 år?' Og når I havde erfaret, at I ville forskellige ting, så kunne I have fundet ud af om et kompromis ville være noget for jer hver især.
Lige nu sucks det, og jeg er ked af at I ikke lykkedes for jer. Det gør mega nas. Og skårene i hjertet føles som om det hele er mega ligegyldigt. Du har sikkert tanken om, at resten af dit liv kommer til at føles som om du har fået kamfer creme på bollerne.. Spoileralert - livet bliver bedre. Tiden læger alle sår. Og du finder kærligheden igen. Og er du rigtig heldig, så gør det nas hos hende, når hun finder ud af at du har fundet en anden og det er for sent at få dig tilbage.

Held og lykke min ven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 12 minutter siden:

vil være prøv at lev lidt uden ny kæreste , så kommer den rigtig lige  når man mindst venter det, prøver man at opsøge det desperat, så er det mange gange den forkerte man finder.

Tak for dit lange fine skriv, jeg kan ikke svare på det hele men dit skriv var virkelig fint og brugbart. Men jeg kan fortælle dig at efter mit sidste forhold gik der næsten 3 år før jeg fandt min nye, så jeg har været mig selv og fundet mig selv, jeg vil fuldt ud fokusere på mig selv, jeg vil ud og tjene penge, bruge tid på mit fitness og fodbold da træningen går fantastisk og det gør det også til fodbold og på arbejdet. 
 

Men jeg er enig i hvad du skriver, men kærlighed er det sidste jeg vil fokusere på, det skal nok komme en dag men det er virkelig ikke første prioritet, det er sidste prioritet. Lige nu minder alt mig om hende og der er en tomhed i mig der ikke kan forklares hvilket alle nok har prøvet så jeg er ikke et unikum der, men det går over og på et eller andet tidspunkt finder jeg nok en, og hvis ikke så overlever jeg. Min ven sagde engang “kærlighed er noget af det dejligste, men det er også noget af det der kan gøre allermest ondt” hvilket jeg er totalt enig i, og hvis jeg ikke finder den, jamen så er det ærlig talt også fint for mig, for jeg har efter en del erfaring fundet ud af  det er langt nemmere at finde et engangsknald eller en bolleven fremfor en kæreste, men skal det være sådan ja så må det sgu være sådan jeg overlever nok.

men tak for dit fine skriv det var brugbart !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 22 minutter siden:

Kærlighed sucks og kærlighed er det bedste der findes. På en og samme tid! :lol:

Tak for dit lange fine skriv ! Både dit og @Den nye grydeske  input var bestemt brugbart og jeg er enig i det i skriver, jeg kan dog ikke svare på det hele.

men som jeg også skrev til @Den nye grydeske vil jeg fokusere på mig selv 100%. Altså at tjene penge, mit fitness fodbold, familie og venner har højst prioritering lige nu ! 
 

Lad mig sige det sådan her at jeg er fuldstændig enig i det med at du skriver om kommunikation og ligesom lave en forventningsafstemning, men det er noget jeg synes vi unge mennesker er pisse hamrende elendige til. Jeg kan bund ærligt være pisse misundelige på den ældre generation som er lykkeligt gift, har børn og været gift længe !  Dem kan jeg være pisse misundelig på. Man ser altså ikke særlig tit unge mennesker i et forhold der holder særlig længe nu til dags efter hvad jeg har set. Men anyways så skal det hele nok gå, selvom der er en kæmpe tomhed inde i mig lige nu, og alt minder mig om hende så skal det nok gå. 
 

Vimmel skrev, for 30 minutter siden:

dit liv kommer til at føles som om du har fået kamfer creme på bollerne.. Spoileralert - livet bliver bedre. Tiden læger alle sår. Og du finder kærligheden igen.

Altså selvom tårerne triller ned af mine kinder i stor stil lige nu  så formår du alligevel at få et smil frem, den var sgu god den der. Men altså ja min højre nosse har det lidt på samme måde som mit indre lige nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, det er sgu livet. Jeg holder mig til de modne damer, fordi, at de har en form for livserfaring, hvor de yngre piger først er ved at danne sig en…. Nu hvor vi er på et forum for købesex, har du så overvejet finde en fræk GP? Dengang min ekskæreste slog op med mig, var jeg rent faktisk lykkelig. Det første jeg gjorde var, at jeg gik ind på Annoncelight og fandt den lækreste thai med de største bryster og røv, og så havde jeg mit livs bedste sex den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 2 minutter siden:

Yes, det er sgu livet. Jeg holder mig til de modne damer, fordi, at de har en form for livserfaring, hvor de yngre piger først er ved at danne sig en…. Nu hvor vi er på et forum for købesex, har du så overvejet finde en fræk GP? Dengang min ekskæreste slog op med mig, var jeg rent faktisk lykkelig. Det første jeg gjorde var, at jeg gik ind på Annoncelight og fandt den lækreste thai med de største bryster og røv, og så havde jeg mit livs bedste sex den dag. 

Tak for dit indspark, og jaaa vi håndtere jo ting anderledes, men nej jeg har lige pt tænkt mig at bruge penge på en gp lige nu. Men jeg har derimod lyst til at tage ned og give den Max gas i fitness i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 1 time siden:

Lad mig sige det sådan her at jeg er fuldstændig enig i det med at du skriver om kommunikation og ligesom lave en forventningsafstemning, men det er noget jeg synes vi unge mennesker er pisse hamrende elendige til. Jeg kan bund ærligt være pisse misundelige på den ældre generation som er lykkeligt gift, har børn og været gift længe !  Dem kan jeg være pisse misundelig på

Jeg tror ikke nødvendigvis at den ældre generation er/var bedre til kommunikation. Nok måske nærmere tværtimod. De er måske bare fra en generation, hvor man ikke gik fra hinanden over ‘bagateller’ og hvor man så ned på dem som blev skilt og ‘ødelagde’ en familie. Lige på kommunikationsdelen tror jeg ikke at vi kan lære noget af den ældre generation.
Min mor er død idag, men jeg ønskede så længe jeg kan huske, at mine forældre blev skilt, for de var virkelig ikke gode for hinanden. Men de ville gerne fremstå perfekt - hvilket langt fra var sandheden. 

Nu har jeg aldrig været gift, så aner jo i bund og grund intet - men jeg har hørt at det er ‘for nemt’ at blive skilt og gå fra hinanden. Borgerservice, betal nogen penge og godkend med MitID.. :rolleyes:
Men den unge generation kan lære at kæmpe for hinanden, acceptere at ikke alle er ens og ej heller behøver at være det, hvis de grundlæggende principper i forholdet vel at mærke bliver ‘overholdt’. Det er blevet for nemt bare at give op og finde en ny. For det samme vil ske med den nye, fordi man ikke lærer af sine fejl.

Det jeg i bund og grund bare vil sige er, at man kun kan lære af fejltagelser der bliver begået og gøre et forsøg på at det ikke skal ske igen. Men at partneren også er villig til at acceptere de fejl den anden har og komme videre i livet i al fordragelighed. For jeg tror også, at den konstante hakken og påmindelse om, at man har begået en fejl tidligere, kan være med til at tære mange forhold.

Edit: Min gamle chef lærte mig, at jeg måtte fejle alle gange jeg havde brug for, for at lære. Men jeg måtte ikke begå samme fejl to gange. Han kunne aldrig drømme om at skælde ud eller brokke sig over at man prøver og fejler. Idag arbejder jeg selv med mennesker, og forsøger at proppe den sætning ned i halsen på dem. For vi er mennesker alle sammen, vi begår fejl - det vigtige er bare at vi indrømmer fejlen og lærer af den fejl vi har begået.

etspil5moden skrev, for 1 time siden:

Altså selvom tårerne triller ned af mine kinder i stor stil lige nu  så formår du alligevel at få et smil frem, den var sgu god den der.

Det bliver bedre! For hver tåre der kommer ud af kroppen, jo mere klar bliver du!
Søvnen vil drille i nat, og måske i morgen. Men du kommer over på den anden side som er bedre og stærkere menneske. Og en dag møder du en pige, som kommer til at elske de ting du har lært af dette break up. Og så står hun tilbage i vejkanten og tænker ‘Fuck - What have I done’ :)

Redigeret af Vimmel

Del dette indlæg


Link til indlæg

@etspil5moden Kæææft du er altså lidt sød med dit skriv - ØV hvor er det røvnederen at den ikke gik!! Men altså, hvorom alting er - så var hun bare/blot ikke den rigtige vel..! 

Skal da nok lykkedes en dag, man må aldrig miste sin begejstring og tro, for tjah så sker der sgu nada.. One day SÅ er den der, er jeg overbevist om DU. Hastværk er lastværk som man siger :P

Indtil da, selvforkælelse - nyd og vær god ved dig selv.. <3

Pøj og klem herfra 

 

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det ikke et langvarigt forhold og i boede ikke sammen, derfor kan det selvfølgelig godt være trist.

Der skal altid 2 til tango og hvis du lærer af dine fejl i dette forhold og type af kvinde du falder for, så er du et godt skridt videre.

Du må på Tinder igen, der er masser af kvinder.

Jeg har lige fejret 31 års bryllupsdag med konen. Det er sgu heller ikke alt der er en dans på roser i er ægteskab. Der gives og tages, slides og behages.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 21 minutter siden:

Nu var det ikke et langvarigt forhold og i boede ikke sammen

Men det måske underordnet sån liii, når man bare er ked af det.. 

Prøver-igen skrev, for 21 minutter siden:

hvis du lærer af dine fejl i dette forhold og type af kvinde du falder for, så er du et godt skridt videre.

SÅ VIGTIGT, særligt det med type! Alle har vi et mønster - OG det er særdeles vigtigt at være OBS på - for nogen af os altså :rolleyes:

Prøver-igen skrev, for 21 minutter siden:

Der gives og tages, slides og behages.

SÅN det er - som man siger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Kram til dig... Jeg kan godt sætte mig ind i den følelse du har "så kan det også bare være ligemeget" og "hvad nytter det" - lige nu er du bare lidt nede, og det er okay... Livet vender igen.. Bare vent at se.. *smiler*

Embrace den periode du er i lige nu.. og hvis du kan, så prøv at lære lidt af den... Hvad er det for nogle ting du selv kan gøre anderledes fx?

Tag en dag ad gangen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er jo stadig ung. Der er tid at vente på sin soulmate. I mellemtiden har du så mulighed for at udvide horisonten mht. sex med glædespiger og sugarbabes.

Selv har jeg levet sammen med en kvinde der altid har været forkert for mig i tyve år, før der kom en anden og viste mig hvor godt det kunne blive. Nu er hendes sexlyst på retur, så derfor er jeg her en gang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 10 timer siden:

at tage lange hår ud mellem ballerne (ikke mine egne - mændene ved hvad jeg snakker om :lol:

Nej. faktisk ikke. Kan du uddybe? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 50 minutter siden:

Nej. faktisk ikke. Kan du uddybe? :lol:

Haha ja jeg er også i tvivl her :ph34r: Da jeg var langhåret, røg der ofte lange hår mellem ballerne efter bad/hårvask - er det, det @Vimmel ?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Spectrum skrev, for 1 time siden:

Nej. faktisk ikke. Kan du uddybe? :lol:

 

DSK24 skrev, for 53 minutter siden:

Haha ja jeg er også i tvivl her :ph34r: Da jeg var langhåret, røg der ofte lange hår mellem ballerne efter bad/hårvask - er det, det @Vimmel ?? :D

Lader I mig sidde med den helt alene? Tak :D

Det kan da sagtens være der er mig der har håropsamlende baller fra de langhårede kvinder der har været i mit liv. Jeg fandt aldrig rigtig en rød tråd, der fortalte mig hvad jeg gjorde for at de lange hår satte sig alle steder. Men de lange hår var ALLE steder…. Ikke kun mellem ballerne, men kunne også sætte sig i øjenlåget, i armhulen og sågar bag forhuden. Min x og jeg kunne hygge os gevaldigt over hvor jeg kunne finde hendes hår på kroppen:lol:

Redigeret af Vimmel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 2 minutter siden:

Lader I mig sidde med den helt alene?

Hahahaha ELSKER DET :DTjah DU må jo være den røde tråd - noget magnetisme agtigt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 10 timer siden:

Men det måske underordnet sån liii, når man bare er ked af det.. 

 

Jooo, måske, men der er stor forskel på en skilsmisse og et løst forhold, hvor man ikke bor sammen, ingen børn, osv.

Nu er trådstarter så også enig i, at de nok ikke passede sammen alligevel

Har jeg prøvet flere gange som ung, videre i livet. Nu er dating apps nok også noget af det mest overfladiske der findes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
etspil5moden skrev, for 15 timer siden:

Jeg ved ikke helt om der er en eller anden form for forbandelse over mig, jeg har fået klamydia 4 gange, en byld på pikken, en lysken skade i start februar efter fodbold sæsonen er startet og igår blev jeg sgu single igen.

 

Det du skriver der, kaldes for "livet". Er der nogen som har fået dig at tro at det skal være nemt så er du blevet grundigt snydt. Det er godt og det er skidt. Heldigvis - ellers ville man jo aldrig udvikles eller lære noget.

Når det skedte for mig nogen gang i 1900'erne at jeg blev forladt, så gik jeg ud i skoven tre dage i træk og bare skreg - af mine lungers fulde kraft. Indtil skoven på tredje dagen skreg tilbage: "Kan du ikke bare snart holde din kæft, tudedreng." 

Når jeg gik den lange vej tilbage denne tredje dag, så hviskede trærne stille till mig: "Du har talent, du ser godt ud, du har humor, du har venner du har en fremtid. Er du sikker på at du virkelig har tabt noget i dette her? Er du sikker på at det egentlig ikke er hun som er taberen? Er du sikker på at i begge i det lange løb ikker er vindere?"

Eller så var det måske mig som bare tænkte sådan, men trærne har noget med at får mig at reflektere.

En tid senere angrede hun sig og ville komme tilbage, men der var jeg allerede videre med mit liv.

Det der med forventningsafstemning har aldrig været min stærke side. Jeg synes det er uhyre svært at i forelskelsens tåge lykkes analysere hvis vi virkelig passer sammen. Og set i bakspejlet nu i alderens efterår, så kan jeg konstatere at den pige jeg egentlig ikke burde kunne fungere med - eller hende med mig - alligevel er den jeg har levet med aller længst. Og produceret en masse børn og børnebørn med. Dem er jeg rigtigt glad for, så egentlig er jeg nok tilfreds med at  min analytiske evne er lidt so so.

I mangel på andre gode råd fra mig, så kan jeg virkelig rekommandere skoven. Uanset hvis du skriger, eller bare lader 1000 år af livskraft komme dig til gode.

 


 

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 15 timer siden:

Kæææft du er altså lidt sød med dit skriv

Jo tak da ! Altså var det delen med kamfer cremen eller trådens start ? :ph34r:

DSK24 skrev, for 15 timer siden:

ØV hvor er det røvnederen at den ikke gik!! Men altså, hvorom alting er - så var hun bare/blot ikke den rigtige vel..! 

Ja det er det sgu, har ikke sovet i nat som en anden bruger på denne tråd havde forudset har sgu ikke rigtig kunne fokusere på arbejde men det skal nok gå over. Set med andre øjne (selvom det stadig gør ondt) så var det bedst sådan, vi var 2 forskellige steder i livet og når det ikke kan forenes ja så er det bedst ar gå hver til sidst. Men ser positivt på det så kan jeg nu fokusere på mig selv, mine drømme, min træning og fodbold !

Men tak for dit positive indspark ! ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Luna_xo skrev, for 9 timer siden:

Kram til dig

Tak <3

 

Luna_xo skrev, for 9 timer siden:

hvad nytter det" - lige nu er du bare lidt nede, og det er okay... Livet vender igen.. Bare vent at se.. *smiler*

Ja det er den følelse jeg står tilbage med, men jo det skal nok blive godt igen, det gør det jo altid.

Luna_xo skrev, for 9 timer siden:

Hvad er det for nogle ting du selv kan gøre anderledes fx?

Det jeg har tænkt mig at gøre, er at fokusere på mig selv og det jeg vil, og ja bare fokusere på mig selv og Tak for dit input i øvrigt !

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 13 timer siden:

Du må på Tinder igen, der er masser af kvinder

Det ender det nok også med at jeg gør når jeg liiige har fundet mig selv igen.

Prøver-igen skrev, for 13 timer siden:

Jeg har lige fejret 31 års bryllupsdag med konen. Det er sgu heller ikke alt der er en dans på roser i er ægteskab. Der gives og tages, slides og behages.

 

Det er alligevel lang tid ! Men nej det er jeg også klar over at det heller ikke er en dans på roser, nu har jeg jo aldrig været gift, men ønsker da det sker en dag, men nej kunne godt forestille mig det heller ikke altid var/er nemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 9 timer siden:

Altså var det delen

Nok det hele i virkeligheden. Det er OK at være ked af det, OK at føle sig frustreret/opgivende. Vigtigst af alt, evnen at sætte ORD på - samt embrace 'følelsen' således kommer man også lettere videre - netop det, du jo også gør! Mænd kan nemlig sagtens være både følsomme & satans karle på en og samme tid :rolleyes: Kan iøvrigt anbefale som @Bananasifht skrigeriet - jeg gør det selv, bare i hovedpuden hehe - omend virker det fandeme bare. 

etspil5moden skrev, for 9 timer siden:

Men tak for dit positive indspark

Selv Tak DU :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 12 timer siden:

stor forskel

Det ved jeg selvfølgelig godt. Får bare lidt den der: Det ku være meget værre el der er nogen der har det værre end dig agtigt. Det vil der altid være, men ikke desto mindre, MÅ man stadig godt være ked af det, over hvad helvede man nu end oplever - OG SÅ VIDERE.. 

Kan du følge mig  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...