Hop til indhold
Guest Ludvig

Eroguide.dk's rolle i prostitutionsdebatten... Hvor stor er den ?

Recommended Posts

Guest Ludvig

Med de sidste par døgns debatter og afsløringer frisk i erindringen, stiller jeg mig selv det spørgsmål om Eroguide.dk, er ved at få så stor en indflydelse på de forskellige meninger, at vi som aktive skal være endnu mere påpasselige med hvad vi ligger ud til offentlig skue..??

 

Lofthøjden er tit blevet nævnt, når førerbunkeren har fået tildelt store roser, det samme har deres reaktionsevne, når det gælder om at få stoppet de skribenter som træder over grænsen af Eroguide.dk's regelsæt. 

 

Personligt har jeg altid bifaldt måden der blev modereret på, og jeg håber også at lofthøjden bliver bibeholdt i fremtiden, da jeg er sikker på det har været en stor medspiller i sidens store succes på den relative kort levetid. Her har altid været plads til problemstillinger som har været godt argumenteret fra hvert sit synspunkt, uanset om det har talt for eller imod prostitution.

 

Desværre findes der også prostitutionsmodstandere, som til stor fornøjelse, håndplukker enkelte og meget sørgelige indlæg fra Eroguide.dk, og bruger dem offentlig i deres "Vand på min mølle" proces, i jagten på et evt. forbud.

 

Er disse tråde og indlæg efterhånden blevet så fremtræden et billede på Eroguide.dk, at vi i fremtiden skal forholde os til endnu mere censur, end vi hidtil har været vant til..??.. Jeg mindes at have læst, at Venuslogen's nedtur for alvor startede da man indførte censur a'la kommuniststyrede regeringer.

 

Hvem har lige kompetence og vurderingsevner til at vide hvad der er rigtig og forkert, i forhold til prostitutionsdebatten..?

 

Jeg håber på et Eroguide.dk som vil fortsætte den hidtidige fremtoning. Jeg frygter lidt et forum, bestående af skinhellighed og rygklapperi, hvis der hele tiden skal skelnes til, hvad der godt og skidt for den politiske gren, som selvfølgelig også følger med her.

 

Lad os appelere til den sunde fornuft blandt lovgiverne.. :smile: De burde kunne skelne de enkelte fejltrin, fra de mange positive indslag, som trods alt stadig fylder det meste under en hurtig gennemgang af forum

 

Som der tidligere er skrevet... Hold tonen sober og saglig, og tænk lige en sidste gang over ordvalget inden i trykker send.

 

VH Ludvig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de sidste par døgns debatter og afsløringer frisk i erindringen, stiller jeg mig selv det spørgsmål om Eroguide.dk, er ved at få så stor en indflydelse på de forskellige meninger, at vi som aktive skal være endnu mere påpasselige med hvad vi ligger ud til offentlig skue..??

 

— advarer du om, at debatter og afsløringer på EroGuide risikerer at nå udenfor "klubhuset" og vi med vores selvkritik og påtale af groteske urimeligheder — er ved at "afsløre os selv"?

 

 

Lofthøjden er tit blevet nævnt, når førerbunkeren har fået tildelt store roser, det samme har deres reaktionsevne, når det gælder om at få stoppet de skribenter som træder over grænsen af Eroguide.dk's regelsæt. 

 

Personligt har jeg altid bifaldt måden der blev modereret på, og jeg håber også at lofthøjden bliver bibeholdt i fremtiden, da jeg er sikker på det har været en stor medspiller i sidens store succes på den relative kort levetid. Her har altid været plads til problemstillinger som har været godt argumenteret fra hvert sit synspunkt, uanset om det har talt for eller imod prostitution.

 

— definér succes! (Med de sidste par døgns debatter og afsløringer frisk i erindringen)

 

 

Desværre findes der også prostitutionsmodstandere, som til stor fornøjelse, håndplukker enkelte og meget sørgelige indlæg fra Eroguide.dk, og bruger dem offentlig i deres "Vand på min mølle" proces, i jagten på et evt. forbud.

 

— eftersom disse "håndplukkede" indlæg findes på et åbent, offentligt forum — og kun sjældent sagligt modsiges — så ophøjes, mere-eller-mindre, disse indlæg til representative holdninger for prostitutionsmiljøet — hvorfor det er fuldt legitimt for fx en politisk rådgiver at anvende indlæggene i oplæg til et prostitutionsforbud.

​— det er ikke "håndplukningen" der er problematisk — det er det (manglende) menneskesyn disse sex-købere udtrykker i deres anmeldelser.  

 

Er disse tråde og indlæg efterhånden blevet så fremtræden et billede på Eroguide.dk, at vi i fremtiden skal forholde os til endnu mere censur, end vi hidtil har været vant til..??.. Jeg mindes at have læst, at Venuslogen's nedtur for alvor startede da man indførte censur a'la kommuniststyrede regeringer.

 

Hvem har lige kompetence og vurderingsevner til at vide hvad der er rigtig og forkert, i forhold til prostitutionsdebatten..?

 

— det har dem som lever i den — Pigerne. I et stærkt begrænset omfang, desuden sex-køberen. (meningsfuld prostitution foregår, naturligvis, udelukkende på Pigens præmisser, mens prostitutions-debatten dog kun sjældent tager udgangspunkt i Pigernes vilkår)

 

Jeg håber på et Eroguide.dk som vil fortsætte den hidtidige fremtoning. Jeg frygter lidt et forum, bestående af skinhellighed og rygklapperi, hvis der hele tiden skal skelnes til, hvad der godt og skidt for den politiske gren, som selvfølgelig også følger med her.

 

— har du svært ved at finde rygklapperi idag?

 

 

Lad os appelere til den sunde fornuft blandt lovgiverne.. :smile: De burde kunne skelne de enkelte fejltrin, fra de mange positive indslag, som trods alt stadig fylder det meste under en hurtig gennemgang af forum

 

— igen: "Med de sidste par døgns debatter og afsløringer frisk i erindringen"

 

 

Som der tidligere er skrevet... Hold tonen sober og saglig, og tænk lige en sidste gang over ordvalget inden i trykker send.

 

— enig i dén opfordring, men...

 

 

 

VH Ludvig.

 

 

…, måske skulle man ta' skridet fuldt ud — nu bliver det latterligt — og nedlæg anmeldelses-delen af EroGuide? (WTF !!!!)

 

— Generel Debat & Hyggesnak er da ganske godt besøgt! (af både sex-sælgerne og -køberne)

 

Måske udbygge Annonceringsdelen med sigte på at sex-sælgere vælger EroGuide som deres primære (Gratis?) annonceringsplatform?

 

 

Men...

Selvom det selvfølgelig er os mænd som bestemmer alt — så kunne du overveje at spørge din Drømme-Pige næste gang du ser hende, hvad hendes holdning er? — anmeldelser eller ej?

— hun vil da gerne ha' en stjerne-anmeldelse, men problemerne med anmeldelses-ræset er grundigt beskrevet, af flere Piger.

 

 

 

Til en start — hva' med en debat omkring præmissen for sex-køberens anmeldelse af to menneskers møde og samleje?

— en ret absurd konstruktion, egentlig — ikk'?

 

At jeg kan anmelde punkt1's salg af en AEG vaskemaskine til mig i onsdags — meningsfuldt for andre potentielle købere — er næsten sadistisk at overføre til naturligheden hvormed vi anmelder vores møde med et andet menneske.

— hvorfor bør være selvindlysende!

 

 

I mellem vaskemaskiner og levende Piger, er fx mad-anmeldelser!

— det er ikke objektet (vaskemaskiner, gastronomi, sex) der hentydes til, men selve anmeldelsen's præmis og publikations-værdi.

 

Punkt1 bliver irriteret hvis jeg skriver om 16 dages for sen levering — men de anderkender rimeligheden i offentliggørelsen af én købers "oplevelse".

 

Chef-kokken reager noget mere voldsomt på negativ kritik.

Kokken forstår at man køber/modtager en oplevelse i gastronomi, men selvom kokken tilbereder maden, omgivelser etc. og jeg indtager maden — altså nul samarbejde, så ved/frygter kokken at min oplevelse er en balance mellem kokkens evner/præstation, samt mine forudsætninger for at nyde køkkenets frembringelser.

— Kokken kan være skuffet pga. mangelfuld engagement under tilberedelsen, eller

— Kokken kan fnyse af min ignorering af venlig vejledning (øl & kaviar…)

 

 

 

 

 

At sex med en Pige — Glædespige eller ej — ikke har nogen relation til levering af hårde hvidevare og servering af døde dyr & planter er da logik for… mænd…!

— indtil videre, er rammerne for anmeldelser mere "simple" — her er pærer, bananer & æbler bare Frugt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

75 cm tak for input.. :smile:

 

Ved ikke om jeg ligefrem forsøger med en advarsel, men jeg selv har tænkt lidt mere over tingene, i takt med det vokseværk som Eroguide.dk har lidt af på det seneste. Vi kan nok ikke længere underkende de signaler som sendes herfra, vi skal bare være bedre til af udnytte den position, som åbenbart spiller en større rolle i den offentlige debat.

 

Du har jo selv stor fokus på de anmeldelser, hvor et dårligt menneskesyn skinner igennem..?? Hvorfor egentlig det, når du sagtens kan finde anmeldelser, hvor begge parter har haft en rigtig god oplevelse..? Det er fordi "FRYGTEN FOR FIASKO OVERSTIGER HÅBET OM SUCCES" Med det mener jeg at fortalerne for en lovlig branche, har jo også rigtig rigtig mange muligheder her fra Eroguide.dk , for at kunne levere en masse gode argumenter i talen for deres/vores sag.

 

Alene antallet af medlemmer i forhold til levetid, mener jeg er nok til at kunne kalde Eroguide.dk en succes. Hvis det er indholdet du hentyder til, så vil jeg lade det være op til den enkle og vurdere. Vi er her på mange forskellige præmisser, og har ligeså mange indgangsvinkler til branchen, at det vil blive en svær vurdering...Dog vil jeg medgive dig at de seneste døgn, har været præget af dårlig læsning, men jeg vil hellere tage det som en helhed, og her mener jeg også at siden har succes.

 

Jeg tror det ville være til stor gavn for prostitutionsdebatten, hvis nogle af os var klar til at gå en tur ind i "Go' aften Danmark" og fortælle vores historie.. :smile: Jeg tror vores samfund er ved at være klar til historien om glædespigen som har reddet et ægteskab med småbørn, Jeg tror vi er klar til historien om den kiksede fyr, som har kunne betale sig fra et medfødt behov...Det bliver bare ikke mig som tager turen.. :oops:

 

Rygklapperi er der da masser af allerede.. :wink: Og det er der vel intet af sige til.. Vi mænd bliver jo ekstremt barnlige når det drejer sig om kvinders kønsdele, og så er det jo vi bliver delt i to lejre, hvor hver part gerne medbringer et par rygklappere... Jeg frygter måske mere soap-agtige anmeldelser, hvor vi nærmere os askepot lignende fortællinger, som intet har med virkeligheden og gøre.

 

Hvis vi skal gøre branchen noget godt, bliver vi nødt til at belyse alle sider, også de dunkle. Her på Eroguide.dk har der været en tråd, hvor der ved nærmere eftertanke måske burde være anvendt censur. Her tænker jeg på tråden med den stupide Kineserpige, som fremviser branchen fra sin allerværste side. De film som blev uploadet i tråden, burde nok ha' været slettet, set i bakspejlet.. Det værste er bare at denne tråd indeholder alt det den ikke skal.. En pige som i den grad skider på sundhed og hygiejne, og en, desværre laaaang skare af ligeglade gæster som gerne står i kø på trappen, for at dyrke ubeskyttet sex med siloet og hendes uhumske omgivelse... Denne tråd er desværre alen lang, og helt i lighed med sandheden om hvad der også findes bag div. forhæng.

 

Alt lortet i branchen kan vi jo ikke bare lige feje under gulvtæppet. I den sammenhæng mener jeg også at alle branchens sider skal repræsenteres her på forum, ellers giver det ingen mening, hvis vi fællesskab skal forsøge at gøre en forskel..

 

Min yndlingspige ønsker sig vist ingen anmeldelser.. :wink:

 

VH Ludvig.

 

 

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke helt overblikket over, hvor stor en rolle EroGuide har i prostitutionsdebatten, men jeg tror måske, at man alligevel skulle lytte til de gutter herinde, der igennem lang tid har råbt vagt i gevær med hensyn til, hvordan sexkøbere bliver fremstillet.

For hvis man leder efter den usympatiske og negative fremstilling, så er der desværre masser af eksempler at finde herinde. :( Det viste Tanja Rahm jo. Og hun er da desværre ligeglad med alle jer andre, som opfylder det positive billede.

Ja... EroGuide har mange mange meter til loftet. Måske lidt for mange til tider. Det ved jeg i hvert fald, at mange af tøserne herinde er enig med mig i.

Det må da kunne være muligt, at sænke loftshøjden bare en anelse i nogle tilfælde, uden at det behøver at være diktatorisk?

Jeg ved godt, at mange mandlige brugere herinde ikke er enig i dette, men det må også være i jeres egen interesse, at prostitutionsmodstanderne ikke kan finde alle deres grimme skyts imod jer herinde?

Udover det så synes jeg faktisk ikke, at ledelsen herinde har været helt gode til at beskytte pigerne.

Da mine tatoveringer blev malende beskrevet, blev der hurtig grebet ind, og det blev redigeret væk.

Da jeg for nylig havde brug for hjælp, var Administrator der for mig, og ydede en stor indsats, så for mit eget vedkommende har jeg ingen klagepunkter.

Men alle piger burde få samme behandling. Også alle dem, der ikke selv er herinde til at gøre opmærksom på det.

Jeg husker f.eks en anmeldelse, hvor pigens tatoveringer blev beskrevet fuldstændig ligesom mine. Det er totalt unødvendigt! Alt offentligheden har brug for at vide er, om man har nogle eller ej. Ikke hvad de forestiller. For det er et kendetegn, og i ved det!

En anden pige gik ind og gjorde opmærksom på det i anmeldelsen, og jeg ved at nogle i ledelsen også fik pb's omkring det, men det fik lov at stå. Undrer mig over, hvad forskellen på hende og jeg er?

At det så også er tilladt at beskrive pigerne i de mest utiltalende og grove vendinger, det er så den linie i har valgt at køre, men jeg synes, at det er noget i, i ledelsen, burde have op at vende internt.

Det er ikke sådan, at jeg ønsker, at os piger skal omtales som gudinder eller andet højtravende, men der må sgu' da være en grænse et sted? Eller? Indtil nu har grænsen i hvert fald ikke været så meget som i syne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes jo nok, at tonen herinde de sidste par dage har vist, at der sagtens kunne strammes op – både på tone og sprog. Uden at budskabet derfor af den grund behøver at gå tabt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er nogle rigtige gode indlæg Ludvig har begået. Jeg er meget enig med ham i det meste.

Jeg er ikke enig i at prostitutionsmodstanderne skal bestemme hvad der skal skrives på dette forum. Uanset hvad der står her så vil de altid finde argumenter for deres holdninger og det har de også altid gjort.

Mht om der skal strammes op generelt, det ved jeg ikke, jeg frygter at det bliver ligesom som på et andet forum og det var ingen succes, men lidt kunne der måske godt strammes op selvom jeg kunne læse at flere har fået advarsler i nogle debatter og anmeldelser på det sidste. Der er også flere og flere der er ved at være træt af de brugere der skal kommentere alting, specielt når de af og til intet relevant har på hjertet. Det er blevet nævnt af flere. Jeg mener ikke i debatterne at pigerne skal behandles med fløjlshandsker. De kan selv i debatter have en skarp og personlig pen ligesom så mange andre, og det skal da ikke være sådan at de bare kan fyre alt mulig af uden at vi mænd må give svar på tiltale, så er det jo netop ekstrem positiv særbehandling. Men under anmeldelserne skal pigerne omtales ordentlig mener jeg og der kunne måske i enkelte tilfælde stammes lidt op. Man skal skrive pænt når man skriver en anmeldelse af intimt samvær med en anden uanset om oplevelsen var god eller ej ellers falder det tilbage på en selv også og man udviser ikke nok respekt, men bliver man overfaldet og bestjålet som nogen også oplever desværre synes jeg godt tonen kan være lidt hårdere når man bliver udsat for det.

Jeg vil i den forbindelse påpege at skriver man en saglig og sober men kritisk anmeldelse så kan det ikke passe at anmelderen skal jagtes personligt af pigen eller hendes fans, det har der ikke været eksempler på lige for nylig men der har været alt for mange eksempler på det tidligere uden at ledelsen greb ind.

Derudover skal man ikke undervurdere at den tone vi har indbyrdes alle sammen også er med til at sætte standarden......

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aros,

Når jeg skriver, at pigerne ikke bliver beskyttet nok, så er det ikke debatterne indbyrdes imellem os og jer, at jeg hentyder til. For selvfølgelig skal vi da ikke have særbehandling dér. Når man siger sin mening i en debat, så risikerer man at få svar på tiltale, og sådan er det. Der findes jo allerede regler om personangreb osv i diverse debatter.

Der findes også en paragraf i Eroguides regelsæt om at kritik af pigerne skal fremføres på saglig vis. Den bliver så ikke helt håndhævet, og det er udelukkende dét, jeg hentyder til.

Og så synes jeg, at de burde få beskrivelser af pigernes tatoveringer ind under paragraf 4.

Det kan ikke være rigtigt, at man i ledelsen er så bange for at blive beskyldt for VL-tilstande/diktatur, og hvad ved jeg, at man ikke tør sætte en grænse for, hvad der sagligt, og hvad der ikke er.

Udover det så kan man jo ikke lave regler om, hvor mange indlæg en bruger må skrive, så længe det bliver gjort i en sober tone. For dét er da en forkert retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... under anmeldelserne skal pigerne omtales ordentlig mener jeg og der kunne måske i enkelte tilfælde stammes lidt op. Man skal skrive pænt når man skriver en anmeldelse ......

Jeg vil i den forbindelse påpege at skriver man en saglig og sober men kritisk anmeldelse så kan det ikke passe at anmelderen skal jagtes personligt...

 

Jeg er meget enig med dig.

Man skal selvfølgelig altid holde en ordentlig tone. Også det sidste er jeg enig i: Det har ingen steder hjemme, at f.eks BD skal tilbageholde en anmeldelse af frygt for, hvad "ulvekoblet" nu kan finde på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nikita

Jeg er helt enig i dit forslag med paragraf.4.

Hvis folk afsporer debatterne kan man selvfølgelig gribe ind og det har man også gjort med Rejsenetværk og andre f.eks.

Står det ikke for din egen regning når du på den måde udtaler dig om hvad ledelsen er bange for. Du tror måske per definition at de er enige med dig men de er bange for beskyldninger så de ikke tør moderere forummet ? ?

Jeg synes det er meget interessant det du skriver om ledelsens frygt for at moderere forummet men jeg tvivler meget på at du har ret.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, Aros. Den bemærkning står for helt egen regning. Det er kun en teori.

Men det er da nærliggende at tro, at de frygter, at redde sig samme dårlige ry om ledelsesstilen, som VL har. De ønsker jo nok ikke, at lave de samme fejl.

Så derfor tænkte jeg, at det måske kunne være forklaringen på, hvorfor der absolut ingen moderering er, når det kommer til, hvordan pigerne bliver omtalt. Som det har været indtil nu, så tænker jeg, at de lige så godt kunne fjerne paragraf 3.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Dvs du formoder men du fremsatte det som et fakta, og det havde du så intet belæg for. Jeg satte bare spørgsmål ved om det var fakta.

Jeg har set at nogle har fået bank i hovedet pga paragraf 3 så det er nok en overdrivelse at den kunne man bare afskaffe for så havde de nok ikke fået de bank.

Men du mener så at paragraf 3 ikke bliver brugt nok og det har du jo så givet udtryk for, ligesom andre har givet udtryk for deres holdninger. Man skal også respektere ikke kun hinanden men også hinandens holdninger og det er jeg også sikker på du gør.

Jeg vil ønske dig en rolig og fredfyldt lørdag aften ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs du formoder men du fremsatte det som et fakta, og det havde du så intet belæg for. Jeg satte bare spørgsmål ved om det var fakta.

Jeg har set at nogle har fået bank i hovedet pga paragraf 3 så det er nok en overdrivelse at den kunne man bare afskaffe for så havde de nok ikke fået de bank.

Men du mener så at paragraf 3 ikke bliver brugt nok og det har du jo så givet udtryk for, ligesom andre har givet udtryk for deres holdninger. Man skal også respektere ikke kun hinanden men også hinandens holdninger og det er jeg også sikker på du gør.

Jeg vil ønske dig en rolig og fredfyldt lørdag aften ;-)

Det var en fejl at fremsætte det som fakta. My bad.

Og du kan tro, at jeg har respekt for andres holdninger. :) Men du har ret i, at jeg mener, at der i nogle anmeldelser er for grov en tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan ikke være rigtigt, at man i ledelsen er så bange for at blive beskyldt for VL-tilstande/diktatur, og hvad ved jeg, at man ikke tør sætte en grænse for, hvad der sagligt, og hvad der ikke er.

 

 

Dit gætteri Nikita er grebet ud af den blå luft. Er der noget vi ikke er så er det bange for beskyldninger og trusler. Vi har oplevet mange pms hvor folk har truet sig til at vi moderere forummet som de vil have det, og vi har aldrig givet efter. Du burde kende hele ledelsen og Administrator ikke mindst til også at vide dette.

 

Jeg har intet imod kritik, sålænge den er sober. Det kunne jo være at jeg og resten af ledelsen kunne lære noget. Vi er ikke perfekte og lytter gerne. Men samtidig kan vi ikke skabe et forum hvor alle er tilfredse, det ligger klippefast, så nogen gange må man også respektere at ledelsen måske har en anden holdning end en selv, sådan gælder det jo også alle andre steder som arbejdspladser, organisationer mv. Misforstå mig ikke, vi lytter som sagt gerne til sober kritik.

 

Dit forslag om tatoveringer skal med i paragraf 4 vil jeg vi vende i ledelsen, ligesom vi vender de øvrige holdninger der er givet udtryk for her i debatten. Som sædvanlig fristes jeg til at sige har Ludvig begået et rigtig godt og sobert oplæg til debat, tak for det Ludvig.

 

Dette indlæg er ikke en afslutning på denne debat, brugerne er velkommen til at forsætte. Vi vil bare ikke i ledelsen tages til indtægt for Niktias gætterier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Moderator,

Jeg har på fornemmelsen, at vi taler om to forskellige ting? Jeg taler i hvert fald ikke om trusler?

Jeg går da overhovedet ikke ud fra, at i ligger under for trusler om noget som helst, da det ikke hører nogen steder hjemme.

Men hvis du mener, at ingen af jer nogensinde har tænkt, at i ikke havde lyst til at blive sammenlignet med VL's ledelse, så skal jeg da gerne indrømme, at jeg tager fejl. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gider du at læse hvad jeg skriver. Nemlig at vi ikke er bange for beskyldninger og trusler. Du gætter på at vi var bange for beskyldninger om at blive sammenlignet med VLs ledelse og at det påvirker vores moderation. Det er forkert, vi har vores egen linje og det er udgangspunktet. Det glæder mig at du et enig i at man ikke true ledelsen til at få sin vilje mht hvordan vi skal moderere. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

 

Ved ikke om jeg ligefrem forsøger med en advarsel, men jeg selv har tænkt lidt mere over tingene, i takt med det vokseværk som Eroguide.dk har lidt af på det seneste. Vi kan nok ikke længere underkende de signaler som sendes herfra, vi skal bare være bedre til af udnytte den position, som åbenbart spiller en større rolle i den offentlige debat.

 

Du har jo selv stor fokus på de anmeldelser, hvor et dårligt menneskesyn skinner igennem..??

....

 

Jeg tror det ville være til stor gavn for prostitutionsdebatten, hvis nogle af os var klar til at gå en tur ind i "Go' aften Danmark" og fortælle vores historie.. :smile: Jeg tror vores samfund er ved at være klar til historien om glædespigen som har reddet et ægteskab med småbørn, Jeg tror vi er klar til historien om den kiksede fyr, som har kunne betale sig fra et medfødt behov...Det bliver bare ikke mig som tager turen.. :oops:

 

...

 

Alt lortet i branchen kan vi jo ikke bare lige feje under gulvtæppet. I den sammenhæng mener jeg også at alle branchens sider skal repræsenteres her på forum, ellers giver det ingen mening, hvis vi fællesskab skal forsøge at gøre en forskel..

 

 

Vi er allerede blevet bemærket - og når DR i maj/juni sender sine planlagte debatudsendelser om købesex vil EG helt sikkert blive eksponeret langt mere end idag. Det vi skriver her vil blive taget til indtægt for, at sådan er miljøet - og det vil blive brugt politisk af både tilhængere og modstandere.    

 

Det kan være tåkrummende at læse visse anmeldelser. Der bliver ind i mellem luftet et kvindesyn og et syn på samværet mellem pigerne og os, som ikke ligefrem gør mig stolt af min tilknytning til EG. Men der er nok ikke så meget at gøre ved det. Vores grunde til at købe os til sex er vidt forskellige, og det afspejler sig i anmeldelser og debatindlæg. Vi vil aldrig kunne sende ét samlet signal på sexkøbernes vegne - og der vil være citater fra EG til brug for enhver dagsorden.

 

Det er selvfølgelig en besnærende tanke at vi vil kunne skaffe større forståelse ved at stå offentligt frem. Jeg tror nok ikke rigtigt på det - men vil alligevel selv gøre forsøget jvn. tråden "DR søger sexkunder OG prostituerede" link: 

 

Men jeg vil kun gøre det anonymt. Min omgangskreds ville reagerer meget negativt hvis de kendte til den her side af mig. Så det bliver netidentiteten "Findus" der skal tage tæskene - ikke mig. Det blive iøvrigt næppe min rørende historie der får offentligheden til at skifte mening om det forkastelige i købet af sex :)  

 

Netop - det giver ingen mening at benægte lortet. 

 

 

 

 

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundlæggende er jeg sådan lidt uforstående overfor hvorfor så meget skal relateres til VL.

Men - for gentagelsens skyld - VL var det første rigtigt fungerende forum hvor mænd kunne dele deres oplevelser og hvor der kunne dialog med branchens piger.

Det er ubestrideligt,,,

Det er også ubestrideligt af formen stivnede- og at udviklingen gik uden om VL

Og derfor har vi så Eroguide...

Et nyt forum, et nyt format, en ny start og fri af alle gamle historier - for ejerkredsen og fundamentet er et helt andet.

EG giver os fuld mulighed for at genopfinde os selv som debattører, læsere og brugere - lad dog alt det gamle ligge

Vi opnår ikke noget ved at sammenligne eller "huske-som-elefanter"

Og jeg forstår egentlig godt ledelsens irritation over at blive skudt VL i skoene. Let bygones be bygones ...

Heldigvis er EG ikke perfekt - ellers var der jo ingen mulighed for udvikling..

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt at stedet her er for mænd, men at pigerne gerne må være her.

Men kunne det være en ide at efterspørge en pink moderator der kan styrke den interne sparring hos ledelsen om linjen, og som en måske tiltrængt forstærkning?

Opgaven med at moderere sitet bliver kun stedse mere krævende og kun 3 til jobbet, er måske ved at være i underkanten?

Som jeg ser det bør det være en der hverken er mutter, eller på anden måde har egne interesser at pleje.

Med forbehold for at Jasmin siger aldrig i livet til at træde ind som det feminine modspil i ledelsen, vil jeg gerne foreslå at man tilbyder hende jobbet, hvis hun vil.

Hun er kommet som et frisk pust i branchen der ikke er fedtet ind i en plejer "attitude", men tværtimod har vist at hun kan give et uafhængigt modspil både indad til i branchen, og til os mænd herinde, som jeg tror hun vil kunne bruge til at påvirke den videre udvikling positivt af Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er allerede blevet bemærket - og når DR i maj/juni sender sine planlagte debatudsendelser om købesex vil EG helt sikkert blive eksponeret langt mere end idag. Det vi skriver her vil blive taget til indtægt for, at sådan er miljøet - og det vil blive brugt politisk af både tilhængere og modstandere.    

 

Det kan være tåkrummende at læse visse anmeldelser. Der bliver ind i mellem luftet et kvindesyn og et syn på samværet mellem pigerne og os, som ikke ligefrem gør mig stolt af min tilknytning til EG. Men der er nok ikke så meget at gøre ved det. Vores grunde til at købe os til sex er vidt forskellige, og det afspejler sig i anmeldelser og debatindlæg. Vi vil aldrig kunne sende ét samlet signal på sexkøbernes vegne - og der vil være citater fra EG til brug for enhver dagsorden.

 

Det er selvfølgelig en besnærende tanke at vi vil kunne skaffe større forståelse ved at stå offentligt frem. Jeg tror nok ikke rigtigt på det - men vil alligevel selv gøre forsøget jvn. tråden "DR søger sexkunder OG prostituerede" link: 

 

Men jeg vil kun gøre det anonymt. Min omgangskreds ville reagerer meget negativt hvis det kendte til den her side af mig. Så det bliver netidentiteten "Findus" der skal tage tæskene - ikke mig. Det blive iøvrigt næppe min rørende historie der får offentligheden til at skifte mening om det forkastelige i købet af sex :)  

 

Netop - det giver ingen mening at benægte lortet. 

 

 

 

 

 

 

Men altså det kvindesyn som en person viser af sine anmeldelser af pigebesøgene herinde, det kvindesyn har han jo højst sandsynligt også hvis han tog en kvinde med hjem fra byen en lørdag aften....gætter jeg på.

 

Så hvis man KUN fokuserer på et negativt kvindesyn på glædespigerne, så er det vel en forkert anskuelse af samfundet i dag.

 

 

Giver det mening ??

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men altså det kvindesyn som en person viser af sine anmeldelser af pigebesøgene herinde, det kvindesyn har han jo højst sandsynligt også hvis han tog en kvinde med hjem fra byen en lørdag aften....gætter jeg på.

 

Så hvis man KUN fokuserer på et negativt kvindesyn på glædespigerne, så er det vel en forkert anskuelse af samfundet i dag.

 

 

Giver det mening ??

 

Ikke helt :) - men muligvis misforstår jeg dig.

 

Vi er forskellige - og har forskellige syn på forholdet mand-kvinde. Det afspejler sig i anmeldelserne, og sandsynligvis også i hvad vi gør/ikke gør lørdag aften :)

 

Når jeg skriver "visse anmeldelse er tåkrummende" er det naturligvis ud fra min egen overbevisning om hvordan sex og køb af sex burde være. Men vi er netop i det her game af forskellige grunde - og jeg synes ikke der generelt er et ubehageligt kvindesyn på EG. Der er bare nogle anmeldelser der forærer prostitutions modstanderne alt for mange trumfer.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke helt :) - men muligvis misforstår jeg dig.

 

Vi er forskellige - og har forskellige syn på forholdet mand-kvinde. Det afspejler sig i anmeldelserne, og sandsynligvis også i hvad vi gør/ikke gør lørdag aften :)

 

Når jeg skriver "visse anmeldelse er tåkrummende" er det naturligvis ud fra min egen overbevisning om hvordan sex og køb af sex burde være. Men vi er netop i det her game af forskellige grunde - og jeg synes ikke der generelt er et ubehageligt kvindesyn på EG. Der er bare nogle anmeldelser der forærer prostitutions modstanderne alt for mange trumfer.    

 

 

Vi snakker selvfølgelig om de tåkrummende anmeldelser :smile:

Og de kan så blive "sakset", hvis man vil have et bestemt fokus.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er bare nogle anmeldelser der forærer prostitutions modstanderne alt for mange trumfer.    

 

Det er muligt, men det er da en fordel at også disse anmeldelser kommer frem i lyset, så vi kan diskutere dem - kun på den måde kan de overtrumfes. 

 

Desværre blander mange prostitionsmodstanderne beretninger fra andre lande med middelalderlige syn på kvinder, hvor glædespigerne nærmest holdes som slaver, sammen med forholdene i Danmark. Det kan vi kun ved at have en fri og uforbeholden debat gøre op med og håbe at vi også kan påvirke forholdene til at blive forbedret for kvinderne i disse lande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...