Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)
Black candy Randers skrev, for 38 minutter siden:

Du gik forkert sted sød.

Jeg fulgte dine instrukser, og du lod mig stå midt på en p-plads i 10 min, uden at svare.

Jeg synes jeg var meget tålmodig, men liderligheden forsvinder hurtigt, når man føler sig overvåget fra en 20 - 30 lejligheder.

Hvis jeg er gået forkert, er det et problem du har i din forretning.

Jeg har ikke tænkt mig at forsøge igen, men skulle jeg give dig et råd, så tag en serie billeder der fører til din dør og sms dem til dine nye kunder.

Eller bare oplys din adresse.

Redigeret af Fiesta

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Fiesta skrev, for 10 timer siden:

Jeg fulgte dine instrukser, og du lod mig stå midt på en p-plads i 10 min, uden at svare.

Jeg synes jeg var meget tålmodig, men liderligheden forsvinder hurtigt, når man føler sig overvåget fra en 20 - 30 lejligheder.

Hvis jeg er gået forkert, er det et problem du har i din forretning.

Jeg har ikke tænkt mig at forsøge igen, men skulle jeg give dig et råd, så tag en serie billeder der fører til din dør og sms dem til dine nye kunder.

Eller bare oplys din adresse.

Jeg syntes altså hendes anvisninger var ret simple at forstå . Og jeg er på ingen måde kendt i Randers , kørte derned fra Aalborg 

Redigeret af Bertil68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 4.4.2024 at 19:48:

Jeg syntes altså hendes anvisninger var ret simple at forstå . Og jeg er på ingen måde kendt i Randers , kørte derned fra Aalborg 

Enig....Jeg har også været der, og kender ikke Randers. Fandt stedet uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 4.4.2024 at 19:48:

Jeg syntes altså hendes anvisninger var ret simple at forstå . Og jeg er på ingen måde kendt i Randers , kørte derned fra Aalborg 

Suuk,

Læs hvad jeg skriver.

Hun skrev: Parker overfor nr 7,  gå hen  til nogle affaldsspande, og ring.

Jeg ringede og skrev flere gange, uden svar.

Derefter skrev hun ikke, før jeg var på vej ud af Randers.

Hvordan havde du fundet hende ud fra det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 13 timer siden:

Enig....Jeg har også været der, og kender ikke Randers. Fandt stedet uden problemer.

Se mit svar til Bertil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Titommeren skrev, den 27.2.2024 at 16:03:

https://annoncelight.dk/showad/336135 

Der er godt nok anmeldelser på Kesa i forvejen, men nu får I lige en frisk fra en nordjyde, der havde forvirret sig sydpå, da Kesa lød spændende og hende skulle jeg bare møde. SMS-korrespondancen gik fint og der blev aftalt pakken til 800 kr. med urin til undertegnede. Parkering var nemt 50 meter fra stedet og inde i baggården stod døren på klem. Jeg gik ind og en skøn, skøn mørk kvinde tog imod mig med højt humør. Stedet er rodet og fungerer som lager, men jeg kommer der for at møde Kesa og ikke som indretningsarkitekt fra Bo Bedre. Vi snakkede løst og fast, mens jeg klædte mig af. Kesa var nødt til at give mig urin med det samme, da hun var meget trængende. Skønt! En smuk krop åbenbarede sig for mig med dejlige store bryster. Jeg lå på ryggen med masser af håndklæder og Kesa satte sig overskrævs. Jeg kunne ikke holde tungen fra den lækre fisse, men måtte dog holde igen og vente på de gyldne dråber, der pludselig rislede ned i munden på mig og jeg drak af hende, mens min pik var ved at sprænges. Den blev kærtegnet ekstra og jeg fik et fantastisk blow i en skøn 69er blandet med massage, handjob, nosseslik, numseslik og alt muligt andet godt, herunder den vildeste pussy slide, mens jeg så Kesas lækre røv bagfra. Det kunne pikken jo ikke holde til, så jeg skød den af og Kesa slugte til sidste dråbe. Noget af det bedste, jeg har prøvet. Det hele foregik uden hastværk og med stor tålmodighed. Vi snakkede og jeg fik en skøn massage til sidst og var der over en time. Helt sublim behandling af et rigtigt sødt menneske. Det blev understreget af, at hun gav mig 200 kr. tilbage, fordi hun selv syntes, hun havde snakket for meget! Det har jeg godt nok aldrig oplevet før. Og har heller aldrig oplevet en som Kesa før. Det er fandeme en ommer, lige så snart jeg er i omegnen af Randers igen og Kesa forhåbentlig har tid. Så må vi se, om jeg når så langt, at jeg også får kneppet hende… SKØN OPLEVELSE!

Jep hun er go.   det sted hun er

nu , kan man få brusebad der ?

Redigeret af stigstig

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 16 minutter siden:

Jep hun er go.   det sted hun er

nu , kan man få brusebad der ?

Det tvivler jeg på , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, den 7.4.2024 at 08:17:

Suuk,

Læs hvad jeg skriver.

Hun skrev: Parker overfor nr 7,  gå hen  til nogle affaldsspande, og ring.

Jeg ringede og skrev flere gange, uden svar.

Derefter skrev hun ikke, før jeg var på vej ud af Randers.

Hvordan havde du fundet hende ud fra det?

Fair nok, my bad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 27.2.2024 at 18:02:

Damn, det lyder til at ha været godt . 

Kan tages i PM

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 10.4.2024 at 10:41:

Det er hun , 

lad være med dine supplerende kommentarer, der intet bidrager yderligere. Trådene er ikke en messenger.

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...