Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/336135 

Der er godt nok anmeldelser på Kesa i forvejen, men nu får I lige en frisk fra en nordjyde, der havde forvirret sig sydpå, da Kesa lød spændende og hende skulle jeg bare møde. SMS-korrespondancen gik fint og der blev aftalt pakken til 800 kr. med urin til undertegnede. Parkering var nemt 50 meter fra stedet og inde i baggården stod døren på klem. Jeg gik ind og en skøn, skøn mørk kvinde tog imod mig med højt humør. Stedet er rodet og fungerer som lager, men jeg kommer der for at møde Kesa og ikke som indretningsarkitekt fra Bo Bedre. Vi snakkede løst og fast, mens jeg klædte mig af. Kesa var nødt til at give mig urin med det samme, da hun var meget trængende. Skønt! En smuk krop åbenbarede sig for mig med dejlige store bryster. Jeg lå på ryggen med masser af håndklæder og Kesa satte sig overskrævs. Jeg kunne ikke holde tungen fra den lækre fisse, men måtte dog holde igen og vente på de gyldne dråber, der pludselig rislede ned i munden på mig og jeg drak af hende, mens min pik var ved at sprænges. Den blev kærtegnet ekstra og jeg fik et fantastisk blow i en skøn 69er blandet med massage, handjob, nosseslik, numseslik og alt muligt andet godt, herunder den vildeste pussy slide, mens jeg så Kesas lækre røv bagfra. Det kunne pikken jo ikke holde til, så jeg skød den af og Kesa slugte til sidste dråbe. Noget af det bedste, jeg har prøvet. Det hele foregik uden hastværk og med stor tålmodighed. Vi snakkede og jeg fik en skøn massage til sidst og var der over en time. Helt sublim behandling af et rigtigt sødt menneske. Det blev understreget af, at hun gav mig 200 kr. tilbage, fordi hun selv syntes, hun havde snakket for meget! Det har jeg godt nok aldrig oplevet før. Og har heller aldrig oplevet en som Kesa før. Det er fandeme en ommer, lige så snart jeg er i omegnen af Randers igen og Kesa forhåbentlig har tid. Så må vi se, om jeg når så langt, at jeg også får kneppet hende… SKØN OPLEVELSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse af Kesa. 

Har stadig tilgode at møde hende.. blev du skyllet efter urinen, eller gik i bare videre... ret frækt hvis i bare fortsatte...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håbet skrev, for 32 minutter siden:

Dejlig anmeldelse af Kesa. 

Har stadig tilgode at møde hende.. blev du skyllet efter urinen, eller gik i bare videre... ret frækt hvis i bare fortsatte...

Jeg drak næsten det hele, så der gik ikke ret meget til spilde. Blev aftørret og rengjort grundigt af Kesa efter vores leg. Total luksus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 1 minut siden:

Jeg drak næsten det hele, så der gik ikke ret meget til spilde. Blev aftørret og rengjort grundigt af Kesa efter vores leg. Total luksus. 

Damn, det lyder til at ha været godt . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 14 minutter siden:

Det var det også. Kan absolut anbefales :-)

Har lige skrevet med hende . Hun er vist turen værd fra Aalborg til Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte et møde for et stykke tid siden.

Fik en adresse jeg skulle parkere overfor, derefter instruks om at gå hen til nogle affaldsspande, hvor jeg stod i hvad der føles som evigheder, uden reaktion fra hende.

Blev træt af at vente, og kørte igen.  10 min senere skriver hun "hvor er du?"

Dumt og håbløst useriøst af lade sin kunde vente 15 - 20 min, stående på en p-plads, synlig fra måske 30 lejligheder.

Havde glædet mig pga. hendes anmeldelser, men lysten forsvandt sgu der på p-pladsen.. 

Prøver ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, den 28.2.2024 at 18:04:

Kesa er altid et besøg værd og fornuftig pris kun et lille tillæg for sport i 2eren. Hun er utrolig smidig og med på den værste.

Jeg har en aftale med hende på lørdag , og hørte ind på anal , det gjorde hun ikke i.. Nu ser vi lørdag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
Bertil68 skrev, den 21.3.2024 at 14:14:

Jeg har en aftale med hende på lørdag , og hørte ind på anal , det gjorde hun ikke i.. Nu ser vi lørdag :-)

Hvordan gik besøget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan gik besøget?

Det gik sku godt , alt for godt .. desværre nåede vi ikke frem til sex . Efter massage , hvor hun brugte en finger ret godt..rimming af mig.. og et fabelagtigt blow, magtede jeg ikke mere ..hun slugte hver en dråbe iøvrigt . Så hyggesnakkede vi den sidste tid . Hun er fræk , sød og dejlig . Så næste gang må det blive alt det vi ikke nåede i går. 
bedstd 800 givet ud længe, selvom hun forsøgte at give mig 100 kr tilbage da vi ikke nåede sex. Det sagde jeg dog nej til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

@Bertil68Ja, Kesa er virkelig en perle. Hun er utrolig reel, og tager ikke mere end hun finder rimeligt. Hun kan dog svinge lidt, når hun er rigtig liderlig er hun med på stort set alt og når hun går all in i rimning, kan man komme helt i ekstase 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er parkerings mulighederne, tænker på en lille lastbil eller lign?

go påske

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 1 minut siden:

Hvordan er parkerings mulighederne, tænker på en lille lastbil eller lign?

go påske

Det bliver ikke nemt …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frankies
lhrn skrev, for 22 timer siden:

Hvordan er parkerings mulighederne, tænker på en lille lastbil eller lign?

go påske

Hvis det er sidst på dagen eller weekend, så kan du holde på vejen ude foran realskolen, det er ikke sikkert du bliver populær, men tror ikke det er forbudt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, den 28.2.2024 at 08:51:

Forsøgte et møde for et stykke tid siden.

Fik en adresse jeg skulle parkere overfor, derefter instruks om at gå hen til nogle affaldsspande, hvor jeg stod i hvad der føles som evigheder, uden reaktion fra hende.

Blev træt af at vente, og kørte igen.  10 min senere skriver hun "hvor er du?"

Dumt og håbløst useriøst af lade sin kunde vente 15 - 20 min, stående på en p-plads, synlig fra måske 30 lejligheder.

Havde glædet mig pga. hendes anmeldelser, men lysten forsvandt sgu der på p-pladsen.. 

Prøver ikke igen.

Du gik forkert sted sød.

prøve igen you Will not regret, jeg er besøgs værdi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 24.3.2024 at 16:53:

Det gik sku godt , alt for godt .. desværre nåede vi ikke frem til sex . Efter massage , hvor hun brugte en finger ret godt..rimming af mig.. og et fabelagtigt blow, magtede jeg ikke mere ..hun slugte hver en dråbe iøvrigt . Så hyggesnakkede vi den sidste tid . Hun er fræk , sød og dejlig . Så næste gang må det blive alt det vi ikke nåede i går. 
bedstd 800 givet ud længe, selvom hun forsøgte at give mig 100 kr tilbage da vi ikke nåede sex. Det sagde jeg dog nej til.

 

Thank you

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black candy Randers skrev, for 8 minutter siden:

Du gik forkert sted sød.

min sted er meget diskret, hvis du gik rigtigt sted.

sms når du ankommet så du ikke kom og vent. Ellers

prøve igen you Will not regret, jeg er besøgs værdi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black candy Randers skrev, for 14 minutter siden:

Thank you

, jeg er snart klar til et besøg mere . Så må vi prøve det vi ikke nåede sidst ..

Jesper, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankies skrev, den 26.3.2024 at 15:10:

Hvis det er sidst på dagen eller weekend, så kan du holde på vejen ude foran realskolen, det er ikke sikkert du bliver populær, men tror ikke det er forbudt

Vi har parkering i gården sød

meget velkomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet kan være lidt kringlet første gang , men til gengæld er det en super oplevelse at møde kesa. Har nok besøgt hende en dusin gange og tro mig du bliver ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...