Hop til indhold
Flotfyr4

Er der kvinder der ligeledes køber mænd?

Recommended Posts

Only_by_Night skrev, for 9 minutter siden:

Håber da ikke jeg fik trådt dig for hårdt over tæerne med min lille joke ;)

Det er vist en overvurdering af humoren..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
DSK24 skrev, for 11 minutter siden:

Armen læs dog opbakning fra de herrer i tråden her :D

Jeg kender også en der har kneppet Susanne Bjerrehus og Judy Gringer og jeg var selv lige ved! men så... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, Lige nu:

Det er vist en overvurdering af humoren..:D

Jeg syntes bare, at det var et sjovt behov at skulle bringe "jamen, kvinder er altså også dårlige til sex nogle gange!" ind i tråden pga. en lille kommentar omkring nogle mænds manglende stedsans når det gælder lokationen af klitoris :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 1 minut siden:

SÅDAN @otto06  tak for det! Bare af nysgerrighed; Hvad fik man for det den gang - sådan i kroner og øre? 

500 kr for en hel nat.. 200 for et par timer.. Rig blev jeg ikke.. Det er ret interessant at kvinderne helst ville uden kondom. Men ellers var det nu ret almindelig sex, - Oral, samleje.. En enkelt ville gerne prøve at få skuddet i munden.. Desværre var én gang nok - og en enkelt ville prøve anal sex.. Ellers var den røde tråd at det frække og uforpligtende i hele set uppet gjorde at de kom ret let..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
DSK24 skrev, for 5 minutter siden:

Hvem faen er det :P

Ja, men så fandt jeg ud af at hun er +30 år ældre end jeg og der sluttede måske karrieren som G. 

Men er der nogen der tror at den unge influencer generation i Illum kunne tænke sig at betale for en gråsprængt gentleman der er god ved dyr? Sååhh..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 42 minutter siden:

Der er nok i ny og næ en kvinde der tænker "fuck it, hvis mænd fra byen ikke kan finde min klit, så betaler jeg sgu en professionel".

Synes næsten det værste er dem hvor det virker som om de meget ivrigt vil bevise at de altså har fundet den:ph34r::lol:.. Så kan man ligge der og ligne en mongol der få stød:rolleyes:.. 

Måske er vi nået til næste skridt i guiden: 

Når i har fundet den så lad være med at sutte løs KUN lige der.. 

Måske få i næste skridt når i har lært skridt 2.. Det tog kun nogle 100 år at finde klitten jo så vi snart på vej til noget godt:P:lol:.. 

Disclaimer: Det er rimelig meget en stor joke da der bestemt også findes mænd der er utrolig gode til sex.. Bare inden der er nogen der få ondt der hvor man er højst når man plukker jordbær.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
otto06 skrev, for 5 minutter siden:

500 kr for en hel nat.. 200 for et par timer.. Rig blev jeg ikke.. Det er ret interessant at kvinderne helst ville uden kondom. Men ellers var det nu ret almindelig sex, - Oral, samleje.. En enkelt ville gerne prøve at få skuddet i munden.. Desværre var én gang nok - og en enkelt ville prøve anal sex.. Ellers var den røde tråd at det frække og uforpligtende i hele set uppet gjorde at de kom ret let..

Jamen så bøjer jeg mig i støvet og siger tak for info! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 5 minutter siden:

Jeg syntes bare, at det var et sjovt behov at skulle bringe "jamen, kvinder er altså også dårlige til sex nogle gange!" ind i tråden pga. en lille kommentar omkring nogle mænds manglende stedsans når det gælder lokationen af klitoris :) 

Så må jeg vist hellere forklare... Altså alle kvinder ved godt hvor pikken sidder.. Langt de fleste mænd ved godt hvor klitoris sidder.. Forskellige mænd og forskellige kvinder vil gerne have det forskelligt, så selvom mænd og kvinder kender den geografiske placering er det ikke nogen garanti for succes. Det der gør en kvinde god er at hun kan aflæse signalerne og handle derefter.. Lur mig om det ikke også gælder mænd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Så kan man ligge der og ligne en mongol der få stød:rolleyes:.. 

Hahahaha - modbydeligt jo :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Synes næsten det værste er dem hvor det virker som om de meget ivrigt vil bevise at de altså har fundet den:ph34r::lol:.. Så kan man ligge der og ligne en mongol der få stød:rolleyes:.. 

Måske er vi nået til næste skridt i guiden: 

Når i har fundet den så lad være med at sutte løs KUN lige der.. 

Måske få i næste skridt når i har lært skridt 2.. Det tog kun nogle 100 år at finde klitten jo så vi snart på vej til noget godt:P:lol:.. 

Disclaimer: Det er rimelig meget en stor joke da der bestemt også findes mænd der er utrolig gode til sex.. Bare inden der er nogen der få ondt der hvor man er højst når man plukker jordbær.. 

Ej Jennifer, nu må du også være rimelig. Når først vi har fundet den kan du da ikke forlange, at vi vandrer bort igen. Hvem ved hvornår vi finder den igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 3 minutter siden:

Så må jeg vist hellere forklare... Altså alle kvinder ved godt hvor pikken sidder.. Langt de fleste mænd ved godt hvor klitoris sidder.. Forskellige mænd og forskellige kvinder vil gerne have det forskelligt, så selvom mænd og kvinder kender den geografiske placering er det ikke nogen garanti for succes. Det der gør en kvinde god er at hun kan aflæse signalerne og handle derefter.. Lur mig om det ikke også gælder mænd...

Du behøver skam ikke forklare noget. Jeg tror bare du helt har misforstået, at det altså bare var lidt for sjov. Ved slet ikke hvorfor du tager det så seriøst - ja, vi er da alle klar over, at både mænd og kvinder kan være både gode og dårlige til sex. Og folk er forskellige. Godt vi lige fik det på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Måske få i næste skridt når i har læst skridt 2.. Det tog kun nogle 100 år at finde klitten jo så vi snart på vej til noget godt:P:lol:.. 

Håber ikke der skal gå 100 år mere før de fleste kvinder tør sige, hvad der er godt for dem i den givne situation :huh::rolleyes:

Redigeret af Gamle hest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 4 minutter siden:

der er god ved dyr?

Armen, her gælder jo helt særegent regelsæt - i sådanne tilfælde, JA sgu da.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
DSK24 skrev, for 2 minutter siden:

Armen, her gælder jo helt særegent regelsæt - i sådanne tilfælde, JA sgu da.. 

Sådan! tænker at bygge et tårn af rør med økologisk rørsukker? eller hvad tænker I? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, Lige nu:

Sådan! tænker at bygge et tårn af rør med økologisk rørsukker? eller hvad tænker I? 

Økologisk er måske lidt overkill, men fremragende idé ellers!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 32 minutter siden:

Håber ikke der skal gå 100 år før de fleste kvinder tør sige, hvad der er godt for dem i den givne situation :huh::rolleyes:

Prøv du at ligge helt frustreret og være tæt på 100 gange og så skulle forklarer på en forståelig måde hvad der skal gøres.. Jeg måtte til sidst ty til trusler om vold.. Har måtte holde en enkelt mandens hoved hårdt i mellem mine hænder og igennem sammenbidte tænder sige “hvis du ikke snart stopper med at stoppe når det føles godt så slår jeg dig sku hårdere end jeg burde”:rolleyes:.. Ingen ønsker at skulle give seksuelundervisning hver evig eneste gang de vil have en orgasme.. Det ødelægger bare virkelig stemningen.. Eller det gør det for mig personligt..

Den sørgelige sandhed er bare at hvad der virker med en kvinde, højst sandsynlig ikke virker med den næste kvinde, så for at mænd skal være virkelig gode til sex sådan generelt kræver det noget mere erfaring end det gør for kvinder fordi, mænd bare er nemmere - generelt set - når det kommer til seksuel tilfredsstillelse.. Hvis man så sætter det sammen med hankønnets muligheder for sex som er forringet i forhold til kvinder så blev kyskhed aktuel for kvinder da mænd ellers aldrig ville indhente kvinders “formåen” pga vores - førnævnte - åbenlyse fordel.. Kvinders orgasme er ikke essentiel for vores forplantning og derfor har det ikke været vigtigt for at artens overlevelse at kvinder nemt kunne få en orgasme men måske nærmere været fordelagtigt hvis vi skulle jagte den lidt og derfor være villig til mere sex..

Hvis så mænd var bedre til at læse signaler eller kvinder var bedre til at kommunikerer med ord i seksuelle sammenhæng så ville det hele se anderledes ud men det er måske utopi at tro vi alle kan rette ind til enten den ene eller den anden form for ændring.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 39 minutter siden:

Hahahaha - modbydeligt jo :ph34r:

Virkelig!!:lol:

Købte engang sådan en strømtingenottræningsting fra tv-shop og har tit tænkt jeg ville ønske jeg stadig havde den så de kunne prøve hvordan de der kramper føles:P.. No shit så har jeg tit ømme mavemuskler efter en vagt kun pga den ufrivillige muskelsammentrækning der sker:lol:.. Burde vel egentlig takke for træningen:ph34r::lol:.. 

Igen en disclaimer: Ikke alle mænd er dårlige til sex og rigtig mange er rigtig gode^_^.. Og ikke alle kvinder er ens.. Jeg hader f.eks den der womanizer hvor mange andre kvinder sværger til den..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 42 minutter siden:

Ej Jennifer, nu må du også være rimelig. Når først vi har fundet den kan du da ikke forlange, at vi vandrer bort igen. Hvem ved hvornår vi finder den igen?

I må gerne glemme den præcise placeringen bare lige et par uger eller sådan noget så i skal søge lidt i området du ve’ uden heeelt at have glemt heeeelt hvor den lå:ph34r::lol:.. 

JOOOOKE skynder jeg mig lige at skrive inden jeg bliver udskammet som mandehader:lol::P.. JEG ELSKER MÆND!!

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Hvis så mænd var bedre til at læse signaler eller kvinder var bedre til at kommunikerer med ord i seksuelle sammenhæng så ville det hele se anderledes ud men det er måske utopi at tro vi alle kan rette ind til enten den ene eller den anden form for ændring.. 

Er 100% enig i alt hvad du skriver. Tillad mig at komme med et lille tip fra en gammel hest. De fleste vil gerne gøre det godt. Så uanset om det er massage, slik eller knep kan de virke godt og ufarligt med små "kommandoer" 

"blidere"

"Hårdere"

"hurtigere" 

Langsommere"

Det kan eventuelt udvides med: 

 "ja, rundt over det hele"

"kør op og ned"

"længere op"

"længere ned" 

Har aldrig oplevet at det har "ødelagt" stemningen tvært i mod. - Men som du siger er vi alle forskellige..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 1 time siden:

Synes stadig vi mangler noget bevis på den med Illum og Magasin og de forsømte fruer ?

Jeg læste det også i Rapport i 83 

I Aalborg og Aarhus virkede det i hvert fald i perioden 1982 til 1986, i både i Magasin og Salling, der gjorde jeg mig en del i det, jeg fik mellem 100 og 500 alt efter aftale. Det var nu ikke for pengenes skyld med for oplevelsen.

Jeg havde nogle frække oplevelser typisk med kvinder i 30'erne og enkelte gange med par i samme aldersgruppe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

hvordan de der kramper føles:P

Tror ALLE kvinder kender "dem" og JA - det er vitterlig bare ALT andet end rart - modbydeligt som sagt :lol::D:P

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskmand22 skrev, for 11 minutter siden:

I Aalborg og Aarhus

Hva satan så var det jo en landeplage i virkeligheden - fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 27 minutter siden:

Har aldrig oplevet at det har "ødelagt" stemningen tvært i mod. - Men som du siger er vi alle forskellige..

Derfor tilføjede jeg “for mig personligt”.. For selvom manden måske synes det er super frækt eller dejligt osv osv osv med guidning så ødelægger det, det for mig.. Jeg bliver hevet ud af at være i følelsen når jeg skal prøve at danne ord i en helt anden del af hjernen end den der er mest aktiv i pågældende øjeblik:P.. Jeg er så overhoved heller ikke pigen man skal vælge hvis man bare ikke kan leve uden dirty talk:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er så overhoved heller ikke pigen man skal vælge hvis man bare ikke kan leve uden dirty talk

Jeg kan godt lide når du bliver stille ^_^ i sengen altså udenfor er du sjovest og mest charmerende når du snakker løs <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...