Hop til indhold
Flotfyr4

Er der kvinder der ligeledes køber mænd?

Recommended Posts

Sikkert, men svært få tror jeg du skal regne med..

Dog fandtes der en slags uofficiel Gigoloordning i 1960'erne - hvor Københavns fine fruer eftersigende købte sex af unge mænd i Illum og Magasin. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 41 minutter siden:

Sikkert, men svært få tror jeg du skal regne med..

Dog fandtes der en slags uofficiel Gigoloordning i 1960'erne - hvor Københavns fine fruer eftersigende købte sex af unge mænd i Illum og Magasin. :D

Så stablede man sukkerknalder i Illum :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Miley_for_pleasure skrev, Lige nu:

Så stablede man sukkerknalder i Illum :D 

Er i sikre på det ikke er en vandrehistorie fra ugens rapport? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 2 minutter siden:

Så stablede man sukkerknalder i Illum :D 

Haha Ooooh YES :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Flotfyr4 skrev, 1 time siden:

Hej jeg har længe gået med en tanke gad vide om der er kvinder der køber mænd ? Eller det kun er mænd der søger kvinder.

Man kan nok ikke sige det aldrig er sket, men i praksis forekommer det ikke. Kvinder kan få alt den gratis pik de har lyst til med minimal indsats. Så overvejer du at starte skal du nok have lidt indtægt ved siden af. Med mindre du kan skabe et helt specielt nyt koncept, der kan disrupte denne verden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 6 minutter siden:

Er i sikre

Ifølge kilder skulle den være god nok, men eftersom jeg ikke levede dengang - kan jeg af gode grunde ej verificere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, 1 time siden:

Sikkert, men svært få tror jeg du skal regne med..

Dog fandtes der en slags uofficiel Gigoloordning i 1960'erne - hvor Københavns fine fruer eftersigende købte sex af unge mænd i Illum og Magasin. :D

Det har du ret i, den eksisterede også i 70erne og i begyndelsen af 80’erne. De liderlige fruer skulle efter sigende stille pakkerne med sukkerknalder på højkant på bordet, eller også var det de unge drenge der gjorde det. Har aldrig prøvet, men har kendt nogle der knaldede dem, og blev godt betalt for deres “færdigheder” 

 

der sidder sikkert et par stykker, der har mere kendskab til det, end jeg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var de unge mænd, som satte to pakker sukkerknalde oven på hinanden, som signal til forstadsfruerne.
Jeg prøvede det et par gange i 80’erne, men fik ikke noget ud af det, så enten var det for sent, eller også var jeg bare ikke attraktiv nok ;)

Jeg prøvede også, senere i livet, at oprette en annonce et sted, kan ikke huske hvor, hvor jeg tilbød gratis sex til kvinder, det gav en enkelt henvendelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flotfyr4 skrev, for 2 timer siden:

Hej jeg har længe gået med en tanke gad vide om der er kvinder der køber mænd ? Eller det kun er mænd der søger kvinder.

Dén tanke, er der over 1000 andre der har fået og gjort noget ved dét, ved at oprette en annonce her på eroguide, meget få viser dog billede.

jeg tror også, det er meget få, der får nogen på krogen, men kunne da være spændende at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Har I set filmen hysteria, de 2 læger fik da virkelig lavet en guldgrube, men det krævede en stærk hånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flotfyr4 skrev, for 14 minutter siden:

Det var nu kun

ÆV så du er altså ikke klar på generobringen af Magasin/Illum ? :P :D

Redigeret af DSK24

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 1 time siden:

Kvinder kan få alt den gratis pik de har lyst til med minimal indsats

Er helt enig i, at en række grunde til mange mænd besøger GP'er nok ikke gør sig gældende 1:1 for kvinder. Men jeg synes også det er værd at huske, at der altså er andre grunde til at betale for sex end at man ikke kan få sex på andre måder. Det er jo ikke nødvendigvis et spørgsmål om hvorvidt man kan få sex gratis.

Personligt gør jeg det fordi det er en slags fetich. Egentlig ikke meget anderledes end folk der kan lide fødder eller andet. Og ligesom et one night stand med en kvinde man har mødt i byen er anderledes end sex med en kæreste, så er købe sex også anderledes. Det er egentlig bare forskellige ting, og jeg kan lide at gøre dem alle en gang i mellem.

Jeg tænker umiddelbart at denne "fetich" hvis vi kan kalde den det, også kan være gældende for kvinder. Tanken om at betale en mand for sex. Der er sikkert også andre grunde til at købe sex på trods af, at man kan få det gratis.

Der er nok i ny og næ en kvinde der tænker "fuck it, hvis mænd fra byen ikke kan finde min klit, så betaler jeg sgu en professionel".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Only_by_Night skrev, for 5 minutter siden:

Der er nok i ny og næ en kvinde der tænker "fuck it, hvis mænd fra byen ikke kan finde min klit, så betaler jeg sgu en professionel".

@DSK24 Har du ikke en kommentar til den? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Only_by_Night skrev, for 8 minutter siden:

Er helt enig i, at en række grunde til mange mænd besøger GP'er nok ikke gør sig gældende 1:1 for kvinder. Men jeg synes også det er værd at huske, at der altså er andre grunde til at betale for sex end at man ikke kan få sex på andre måder. Det er jo ikke nødvendigvis et spørgsmål om hvorvidt man kan få sex gratis.

Personligt gør jeg det fordi det er en slags fetich. Egentlig ikke meget anderledes end folk der kan lide fødder eller andet. Og ligesom et one night stand med en kvinde man har mødt i byen er anderledes end sex med en kæreste, så er købe sex også anderledes. Det er egentlig bare forskellige ting, og jeg kan lide at gøre dem alle en gang i mellem.

Jeg tænker umiddelbart at denne "fetich" hvis vi kan kalde den det, også kan være gældende for kvinder. Tanken om at betale en mand for sex. Der er sikkert også andre grunde til at købe sex på trods af, at man kan få det gratis.

Der er nok i ny og næ en kvinde der tænker "fuck it, hvis mænd fra byen ikke kan finde min klit, så betaler jeg sgu en professionel".

Jeg er nærmest helt enig. Sagen er måske at indsatsen for at få gratis er langt større for mænd (med mindre du er en veltalende yngre udgave af George Clooney) og derfor kan være et dejligt ukompliceret afbræk i hverdagens trivialitet at betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 1 minut siden:

@DSK24 Har du ikke en kommentar til den? ;)

Har faktisk en enkelt gang modtaget en prof intimmassage. Men betale en Gigolo - NEVER :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Synes stadig vi mangler noget bevis på den med Illum og Magasin og de forsømte fruer ?

Jeg læste det også i Rapport i 83 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 11 minutter siden:

 

Der er nok i ny og næ en kvinde der tænker "fuck it, hvis mænd fra byen ikke kan finde min klit, så betaler jeg sgu en professionel".

Mon ikke de fleste mænd.. Eller mange i hvert fald.. Har købt en GP ydelse.. Og så har hun ikke anet hvad hvad hun skulle gøre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 1 minut siden:

bevis

Armen læs dog opbakning fra de herrer i tråden her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, Lige nu:

Mon ikke de fleste mænd.. Eller mange i hvert fald.. Har købt en GP ydelse.. Og så har hun ikke anet hvad hvad hun skulle gøre..

Håber da ikke jeg fik trådt dig for hårdt over tæerne med min lille joke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, Lige nu:

Synes stadig vi mangler noget bevis på den med Illum og Magasin og de forsømte fruer ?

Jeg læste det også i Rapport i 83 

Jeg er gammel nok til at vide at historien er god nok.. Prøvede også en del gange.. Men ligefrem kø var der godt nok ikke.. Men jeg fik et par kontakter hvor vi havde god kemi.. Dem mødte jeg jævnligt gennem et par år.. Liderlige kvinder, der vidste hvad de ville have..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
otto06 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er gammel nok til at vide at historien er god nok.. Prøvede også en del gange.. Men ligefrem kø var der godt nok ikke.. Men jeg fik et par kontakter hvor vi havde god kemi.. Dem mødte jeg jævnligt gennem et par år.. Liderlige kvinder, der vidste hvad de ville have..

SÅDAN @otto06  tak for det! Bare af nysgerrighed; Hvad fik man for det den gang - sådan i kroner og øre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...