Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende d. 23-2-2024. Utrolig smuk , taler dansk , og meget imødekommende. Fik en gang massage, og sluttede af med et cumshot. Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brumle57 skrev, Lige nu:

Jeg besøgte hende d. 23-2-2024. Utrolig smuk , taler dansk , og meget imødekommende. Fik en gang massage, og sluttede af med et cumshot. Kan varmt anbefales.

Tillykke , flot da , ny bruger , ikke noget link......

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, Lige nu:

pdrhan skrev, for 1 minut siden:

Undskyld Arabisk trans 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj 

hvor mødet du sådan en skønhed ?? Det er sgu lidt pervers at tag en arbisktrans. Så hende vil jeg gerne prøve … 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Uden at kunne verificere trådstartes  "anmeldelse", så har hun i tide og utide annoncer på annoncelight.dk.

De er ikke til at linke til da hun fjerner dem lige så snart hun har fået de kunder hun skal bruge. 

Men der er en køn arabisk trans som tilbyder sine ydelser løbende. Det er bare om at holde øje.... 

Redigeret af Blækspruttemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 2 minutter siden:

Uden at kunne verificere trådstartes  "anmeldelse", så har hun i tide og utide annoncer på annoncelight.dk.

De er ikke til at linke til da hun fjerner dem lige så snart hun har fået de kunder hun skal bruge. 

Men der er en køn arabisk trans som tilbyder sine ydelser løbende. Det er bare om at holde øje.... 

Har du set hende ??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

ny bruger

Ikke helt

• Oprettet2. August, 2017

men åbenbart ikke så aktiv i forum

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er aktivt.

Nogen der havde besøgt hende kan beskrive hvordan hendes sutte teknik er?

Langsomt eller saftigt bj? Uddybelse, please.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ligesom en enhjørning, formodentlig smuk og dejlig, med et ordentligt spyd… men umulig at finde. 

jeg vil elske at være sammen med en arabisk pige (med eller unden diller) men hende her virker rigtig svær at få fat på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lykkedes det mig at få en aftale i stand. Hun er utrolig køn, sød og feminin. Brysterne er ægte, små med søde. Pikken er lille men kan suttes stiv og stolt. Den bruges dog ikke, da hun åbenbart kun er passiv. Lækker røv, som jeg dog ikke fik fornøjelsen af, hvilket var min egen skyld. Lækker trans, men der manglede indlevelse, og jeg tror ikke jeg kommer igen. Enhjørningen lever. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 14 timer siden:

Så lykkedes det mig at få en aftale i stand. Hun er utrolig køn, sød og feminin. Brysterne er ægte, små med søde. Pikken er lille men kan suttes stiv og stolt. Den bruges dog ikke, da hun åbenbart kun er passiv. Lækker røv, som jeg dog ikke fik fornøjelsen af, hvilket var min egen skyld. Lækker trans, men der manglede indlevelse, og jeg tror ikke jeg kommer igen. Enhjørningen lever. :-) 

Lyder meget lovende, men jeg synes ikke indlevelsen manglede da jeg besøgte hende tværtimod synes jeg den var meget tilstede. Måske hun havde en lang dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alphakk skrev, for 2 timer siden:

Lyder meget lovende, men jeg synes ikke indlevelsen manglede da jeg besøgte hende tværtimod synes jeg den var meget tilstede. Måske hun havde en lang dag.

Måske. I øvrigt en mærkelig kommentar. "lyder meget lovende" indikerer for mig, at du ikke har været der endnu. "Da jeg besøgte hende..." indikerer selvfølgelig at du har været der.... :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Måske. I øvrigt en mærkelig kommentar. "lyder meget lovende" indikerer for mig, at du ikke har været der endnu. "Da jeg besøgte hende..." indikerer selvfølgelig at du har været der.... :wacko:

Tja måske lidt dårligt formuleret… men jo jeg har været der et par gange;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...