Brumle57 6 Skrevet 26. Februar Jeg besøgte hende d. 23-2-2024. Utrolig smuk , taler dansk , og meget imødekommende. Fik en gang massage, og sluttede af med et cumshot. Kan varmt anbefales. 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 26. Februar Brumle57 skrev, Lige nu: Jeg besøgte hende d. 23-2-2024. Utrolig smuk , taler dansk , og meget imødekommende. Fik en gang massage, og sluttede af med et cumshot. Kan varmt anbefales. Tillykke , flot da , ny bruger , ikke noget link...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brumle57 6 Skrevet 26. Februar pdrhan skrev, Lige nu: Tillykke , flot da , ny bruger , ikke noget link...... pdrhan skrev, for 1 minut siden: Tillykke , flot da , ny bruger , ikke noget link...... Undskyld Arabisk trans 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 81 Skrevet 26. Februar Halløj hvor mødet du sådan en skønhed ?? Det er sgu lidt pervers at tag en arbisktrans. Så hende vil jeg gerne prøve … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 26. Februar (edited) pdrhan skrev, for 2 timer siden: Tillykke , flot da , ny bruger , ikke noget link...... Uden at kunne verificere trådstartes "anmeldelse", så har hun i tide og utide annoncer på annoncelight.dk. De er ikke til at linke til da hun fjerner dem lige så snart hun har fået de kunder hun skal bruge. Men der er en køn arabisk trans som tilbyder sine ydelser løbende. Det er bare om at holde øje.... Redigeret 26. Februar af Blækspruttemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 81 Skrevet 26. Februar Blækspruttemanden skrev, for 2 minutter siden: Uden at kunne verificere trådstartes "anmeldelse", så har hun i tide og utide annoncer på annoncelight.dk. De er ikke til at linke til da hun fjerner dem lige så snart hun har fået de kunder hun skal bruge. Men der er en køn arabisk trans som tilbyder sine ydelser løbende. Det er bare om at holde øje.... Har du set hende ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 26. Februar pdrhan skrev, for 4 timer siden: ny bruger Ikke helt : Oprettet2. August, 2017 men åbenbart ikke så aktiv i forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 27. Februar Når man kan besøge hende, har hun så et sted hvor man kan besøge hende? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 8. Marts Jeg tror at vi kan hjælpe til ved simpelthen at opdatere denne tråd når hun har sin annonce på. Det har hun i dag, men jeg kan ikke selv i dag Arabisk trans https://annoncelight.dk/showad/395432 Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ufots 9 Skrevet 9. April Hun er aktivt. Nogen der havde besøgt hende kan beskrive hvordan hendes sutte teknik er? Langsomt eller saftigt bj? Uddybelse, please. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 20. Juni lyder interessant. Har hun bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 26. Juni Hun er ligesom en enhjørning, formodentlig smuk og dejlig, med et ordentligt spyd… men umulig at finde. jeg vil elske at være sammen med en arabisk pige (med eller unden diller) men hende her virker rigtig svær at få fat på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 3. Juli Så lykkedes det mig at få en aftale i stand. Hun er utrolig køn, sød og feminin. Brysterne er ægte, små med søde. Pikken er lille men kan suttes stiv og stolt. Den bruges dog ikke, da hun åbenbart kun er passiv. Lækker røv, som jeg dog ikke fik fornøjelsen af, hvilket var min egen skyld. Lækker trans, men der manglede indlevelse, og jeg tror ikke jeg kommer igen. Enhjørningen lever. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alphakk 3 Skrevet 4. Juli Gammel rotte skrev, for 14 timer siden: Så lykkedes det mig at få en aftale i stand. Hun er utrolig køn, sød og feminin. Brysterne er ægte, små med søde. Pikken er lille men kan suttes stiv og stolt. Den bruges dog ikke, da hun åbenbart kun er passiv. Lækker røv, som jeg dog ikke fik fornøjelsen af, hvilket var min egen skyld. Lækker trans, men der manglede indlevelse, og jeg tror ikke jeg kommer igen. Enhjørningen lever. Lyder meget lovende, men jeg synes ikke indlevelsen manglede da jeg besøgte hende tværtimod synes jeg den var meget tilstede. Måske hun havde en lang dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 4. Juli Alphakk skrev, for 2 timer siden: Lyder meget lovende, men jeg synes ikke indlevelsen manglede da jeg besøgte hende tværtimod synes jeg den var meget tilstede. Måske hun havde en lang dag. Måske. I øvrigt en mærkelig kommentar. "lyder meget lovende" indikerer for mig, at du ikke har været der endnu. "Da jeg besøgte hende..." indikerer selvfølgelig at du har været der.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alphakk 3 Skrevet 4. Juli Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: Måske. I øvrigt en mærkelig kommentar. "lyder meget lovende" indikerer for mig, at du ikke har været der endnu. "Da jeg besøgte hende..." indikerer selvfølgelig at du har været der.... Tja måske lidt dårligt formuleret… men jo jeg har været der et par gange;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle3003 30 Skrevet 6. Juli Er det denne annonce ? https://annoncelight.dk/showad/405472 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 6. Juli Hvor er det en skam at hun ikke er aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alphakk 3 Skrevet 6. Juli Pelle3003 skrev, for 8 timer siden: Er det denne annonce ? https://annoncelight.dk/showad/405472 Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg