Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Frejah20 i går aftes, og wow:o

 

Hun er en virkelig lækker pige, alderen passer 100% på hende og hendes billeder er ægte. Det er tydeligt at mærke hun er ny i den her branche, lidt usikker men ikke usikker på den ubehagelige måde. Freja er meget nem at snakke med og det er tydeligt at hun gerne vil lave det hun laver.

Absolut eneste minus er stedet, der skal bruges kort for st komme ind på hotellet. Hendes trans veninde var nede og åbne op, så vi skulle forbi en flok mænd der sad og spiste.

Sex delen: 11/10

Pigen: 11/10

Stedet: 3/10

 

Gentagelse 100%, næste gang skal jeg bare have en time

 

link

https://annoncelight.dk/showad/396703

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, 1 time siden:

Var blow uden?

Ja, og hun kom da jeg slikkede hende+ man må lege med fingre i hendes fisse hvis de er rene og neglene er korte:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 4 timer siden:

Ja, og hun kom da jeg slikkede hende+ man må lege med fingre i hendes fisse hvis de er rene og neglene er korte:biggrin:

Hej igen! 
Tusinde tak for din fine anmeldelse. 

Jeg havde en fest i går og det virker det også til du havde❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også Frejah20 i Vejle i dag.

 

De 20 år kan godt passe og hun er meget køn. Hun er sød og nem at snakke med, og virker til at hygge sig med sin nye beskæftigelse. Hun virker meget ærlig og ægte, og har ikke den der professionelle distance som GP'er kan have.

 

Billederne er ægte og vellignende, faktisk er hun nok lidt flottere i virkeligheden.

 

Hun er virkelig en perle :wub:

Pigen: 10/10

Stedet: 9/10 (eneste lille bitte minus er, at man skal sendes op i elevatoren af hendes veninde. Men ellers pænt diskret.)

Sexen: 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martsor skrev, for 52 minutter siden:

 

 

Hun er virkelig en perle :wub:

Pigen: 10/10

Stedet: 9/10 (eneste lille bitte minus er, at man skal sendes op i elevatoren af hendes veninde. Men ellers pænt diskret.)

Sexen: 10/10

kunne du ikke få veninden med op 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 3 timer siden:

kunne du ikke få veninden med op 

Det var hendes trans veninde, og det er jeg ikke lige til. Men det er faktisk en mulighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martsor skrev, den 24.2.2024 at 18:06:

Jeg besøgte også Frejah20 i Vejle i dag.

 

De 20 år kan godt passe og hun er meget køn. Hun er sød og nem at snakke med, og virker til at hygge sig med sin nye beskæftigelse. Hun virker meget ærlig og ægte, og har ikke den der professionelle distance som GP'er kan have.

 

Billederne er ægte og vellignende, faktisk er hun nok lidt flottere i virkeligheden.

 

Hun er virkelig en perle :wub:

Pigen: 10/10

Stedet: 9/10 (eneste lille bitte minus er, at man skal sendes op i elevatoren af hendes veninde. Men ellers pænt diskret.)

Sexen: 10/10

Ja sikke en perle. Fik den sidste tid hun havde, det var bare super lækkert! Lækre saftige kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen af jer som ved om hun vender tilbage? Jeg kunne tænkt mig at besøge hende :)  

Dit bedste bud er nok at holde øje med hendes annonce. Jeg kan se, at næste stop er København...

Redigeret af Martsor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martsor skrev, den 24.2.2024 at 18:06:

Jeg besøgte også Frejah20 i Vejle i dag.

 

De 20 år kan godt passe og hun er meget køn. Hun er sød og nem at snakke med, og virker til at hygge sig med sin nye beskæftigelse. Hun virker meget ærlig og ægte, og har ikke den der professionelle distance som GP'er kan have.

 

Billederne er ægte og vellignende, faktisk er hun nok lidt flottere i virkeligheden.

 

Hun er virkelig en perle :wub:

Pigen: 10/10

Stedet: 9/10 (eneste lille bitte minus er, at man skal sendes op i elevatoren af hendes veninde. Men ellers pænt diskret.)

Sexen: 10/10

Mange tak! ❤️❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
frejah20 skrev, for 3 timer siden:

Mange tak! ❤️❤️

Det er mig der takker <3

Jeg håber du kommer forbi Odense på dine rejser. Jeg er helt sikker på, at du vil blive en meget populær gæst ;) Jeg booker gerne den første tid :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, nogen af jer der har mødt Frejah’s transveninde der kan fortælle om hun ligner en dreng med make-up på, eller om hun er meget feminin? (Selv hvis i bare lige har set hende på vej op af trapper) 

Ville være værdsat i hvertfald ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyde1 skrev, for 42 minutter siden:

Nogen der ved hvilken by hun har planer om at besøge næste gang? Gad virkelig godt møde hende:biggrin:

Dit bud er ligeså godt som vores :P 

Hendes annonce er stadig aktiv, så du kunne prøve at forhøre dig :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, den 24.2.2024 at 07:36:

Jeg besøgte Frejah20 i går aftes, og wow:o

 

Hun er en virkelig lækker pige, alderen passer 100% på hende og hendes billeder er ægte. Det er tydeligt at mærke hun er ny i den her branche, lidt usikker men ikke usikker på den ubehagelige måde. Freja er meget nem at snakke med og det er tydeligt at hun gerne vil lave det hun laver.

Absolut eneste minus er stedet, der skal bruges kort for st komme ind på hotellet. Hendes trans veninde var nede og åbne op, så vi skulle forbi en flok mænd der sad og spiste.

Sex delen: 11/10

Pigen: 11/10

Stedet: 3/10

 

Gentagelse 100%, næste gang skal jeg bare have en time

 

link

https://annoncelight.dk/showad/396703

Havde selv fornøjelsen af at møde Freja i forbindelse med hendes københavner visit i weekenden. Desværre gik vi lidt forbi hinanden i forhold til oprindelige plan så aftalen blev flyttet fra lørdag til søndag og søndag var hun ikke klar til det tidspunkt vi oprindelig havde aftalt. Gudskelov holdt jeg fast i aftalen for sine en skønhed, det tog imod.

Meget køn pige - klart pænere end hvad billederne viser. Vi havde aftalt at vi startede med et bad sammen og uden tøj viser det sig at der ikke er noget at udsætte på hende tværtimod: flotteste figur og nogle uimodståelige bryster -  hun lyder vidunderligt og virker som du skrev på en gang ny i branchen, lidt usikker uden at være det og så meget villig.

Hun er let at tale med - her er ingen skjult agenda. Fare for gentagelse er mega høj, selvom jeg så må til fastlandet. Og kunne jeg ville jeg gerne booke hende for en længere seance i lidt bedre omgivelser end det hotel hun selv beskrev som velbesøgt af par det ville dyrke sex uden det blev opdaget. Jeg blev lidt stresset af miljøet...

Åh ja - havde nær glemt hendes smil, det er omkranset af det lækreste ansigt og de flotteste funklende øjne- det er så flot og får oplevelsen til at virke som det mest naturlige i verden

Hotellet var ikke til mange stjerner. Hendes transveninde skulle lukke ind, men jeg følte ikke det var nysgerrige blikke...

Overvejer at tage et smut til Østjylland og invitere hende til en længere seance...

Dyrt måske, men jeg synes det var pengene værd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget spændende. Har aldrig været sammen med en dansk GP før, så måske Freja kunne være mit første besøg hos en dansk GP.

Kan se hun flytter rundt i forskellige byer, men er der nogen som ved hvor hun holder til når hun engang er i Aarhus/østjylland området og om det er i hotel man besøger hende? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 22 timer siden:

Lyder meget spændende. Har aldrig været sammen med en dansk GP før, så måske Freja kunne være mit første besøg hos en dansk GP.

Kan se hun flytter rundt i forskellige byer, men er der nogen som ved hvor hun holder til når hun engang er i Aarhus/østjylland området og om det er i hotel man besøger hende? 

 

Der står "lørdag og søndag i Aarhus" på hendes annonce nu :)

Men skriv da til hende og spørg. Hun er flink til at svare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martsor skrev, for 22 timer siden:

Der står "lørdag og søndag i Aarhus" på hendes annonce nu :)

Men skriv da til hende og spørg. Hun er flink til at svare.

Det kan jeg godt se. Er bare ikke så glad, for at det er i hotel man mødes med hende, da det med hotel er noget nyt for mig. Men nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 20 minutter siden:

Tak for dit ligegyldige svar, jeg kan sagtens se hun har været i kbh denne weekend

Jeg spørger til hvilken by i JYLLAND hun "normalt" ellers træffes i ;)

Det var så lidt.

Men ikke så ligegyldigt, når TS link til annoncen er dødt.

Også kunne du jo os bare skrive til pigen, for en oversigt over de byer hun regnede med at besøge indenfor den nærmeste fremtid.

Men hellere være smart i en fart, det er så nemt bag en skærm :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...