Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/368792

Besøgt November 23

Der er 2 thaier på denne adresse, da det var første gang jeg har været der ville jeg lige starte blidt ud.
Jeg bestilte 30 mins massage og en håndtrold.
Jeg tænker at den unge thai på billedet er for fuldpakke, da hende der gav det jeg ønskede var en 45-50 år thai, som virkede meget irriteret over jeg var der.
Massagen var god, håndtrolden vil jeg give 5/10, det virkede bare som om det skulle overståes.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager alligevel hatten af for at du besøgte adressen, da jeg så billederne for noget tid tilbage, tænkte jeg ved mig selv hende på billede 1/3 ligner slet ikke én som er med på noget sjov og de andre to billeder er af senge, hvad skal man bruge det til??.

 

Tak for at have taget én for holdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg burde nok også bare have forladt adressen da jeg så hende.
Da jeg kom hen til lejligheden, mødte jeg en anden thai, hende snakkede jeg med, og fandt så ud af det ikke var hende jeg havde bestilt, hun var der kun for fp.
Da jeg så blev fulgt hen til døren kunne man høre en meget sur mand råbe inde fra lejligheden, tænker det var konens mand. 
"Døren" ind til stuen fra sengen er bare et lagen der hænger på dørkarmen, så ikke meget privat fra andre i huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...