Hop til indhold
Rejsenetværk

Tur til Randers marts

Recommended Posts

Hej respondenter :)

Tak fickenstein for de gode og nyttige informationer.

Fordelen er at Graceland lukker sent, så måske?

Onsdag har Randers Kunstmuseum åben kl 20, så regner med at hele dagen går med Øst-Jyllands museum og kunstmuseet, hvor jeg måske kan nå i en taxi til og fra Graceland afsluttende.

Nu synes jeg faktisk at 99 kr er en yderst rimelig entre, særligt når en privat person har rejst midlerne til realisere Graceland.

De offentlige museer er der sørme gratis entre til i Randers :)

Jernsvin det kunne have været super med koncert og spisning på Graceland fredag den 7 marts, men der er jeg nødt til at være tilbage i København, hvor jeg og en anonym læser herinde jeg har rejst med, vi skal i Operaen på Holmen for at høre Brahms 2 symfoni, og Beethovens 2 symfoni, med efterfølgende sen middag.

Torsdag har jeg hele dagen, og kunne nok godt nå forbi Laksegade, men egentlig er købesex hverken på budgettet eller programmet på denne tur.

Men hvorfor arrangerer Line ikke bare det Gangbang, med eller uden anal bonus, der jo er et særsyn til party :-P

I kunne lægge det ud under annonceboardet.

Men skal nok få sat ansigt på hende  Line en eller anden dag, toget kører jo også den anden vej til København, hvor der må være lidt forretning at hente også for hende efterhånden.

Så kunne det være vi kunne brunche eller andet herovre.

Tirsdag aften i Randers kunne det være hyggeligt med selskab til aftenbuffet på Restaurant Mad og Vin.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...