Wierd 10 Skrevet 23. Februar Vil lige give et godt bud på for mig den skønnest Thai. Har besøgt rigtig mange Thai piger de sidste 5-6 år lige fra Gib, Emmy,Ten Anna osv. som alle også er rigtige sød og skønne piger men Lana har bare et eller andet ved godt det også har noget med kemi at gøre men hun er noget af det sødeste menneske som nærmest vil gøre alt for dig og så er hun derud over en rigtig flot pige. Hun har lige været i mit område Midtjylland men er rykket til Århus så hvis i vil have value for money så gør jer selv den tjeneste at give Lana ét besøg. God weekend ps kan ikke finde ud af at indsætte hendes link 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 23. Februar Wierd skrev, for 28 minutter siden: Vil lige give et godt bud på for mig den skønnest Thai. Har besøgt rigtig mange Thai piger de sidste 5-6 år lige fra Gib, Emmy,Ten Anna osv. som alle også er rigtige sød og skønne piger men Lana har bare et eller andet ved godt det også har noget med kemi at gøre men hun er noget af det sødeste menneske som nærmest vil gøre alt for dig og så er hun derud over en rigtig flot pige. Hun har lige været i mit område Midtjylland men er rykket til Århus så hvis i vil have value for money så gør jer selv den tjeneste at give Lana ét besøg. God weekend ps kan ikke finde ud af at indsætte hendes link Dit link virker ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IkkeSÅdum 19 Skrevet 23. Februar Er det hende her? https://annoncelight.dk/showad/370609 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 23. Februar Mon hendes navn bagfra er en del af pakken? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 10 Skrevet 23. Februar IkkeSÅdum skrev, for 1 time siden: Er det hende her? https://annoncelight.dk/showad/370609 Det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 23. Februar Jeg kan kun give wierd ret, var forbi hende tidligere på ugen, mens hun stadig var i Herning, iøvrigt mit andet besøg hos hende, hun lagde ud med at guffe den gren hun senere skulle sidde på, som aftalt på sms blev hun ved til jeg kom i hendes mund, derefter lidt massage med b2b inden anden omgang, håber snart hun vender retur til herning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 10 Skrevet 23. Februar dfreak skrev, for 10 minutter siden: Jeg kan kun give wierd ret, var forbi hende tidligere på ugen, mens hun stadig var i Herning, iøvrigt mit andet besøg hos hende, hun lagde ud med at guffe den gren hun senere skulle sidde på, som aftalt på sms blev hun ved til jeg kom i hendes mund, derefter lidt massage med b2b inden anden omgang, håber snart hun vender retur til herning. Hun sagde 16-3 var hun tilbage i Herning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 24. Februar Lauersen skrev, den 23.2.2024 at 13:47: Mon hendes navn bagfra er en del af pakken? https://annoncelight.dk/profile/Yaya2023 Citat Body 2 body Full package I hope we meet and happy together Not anal blowjob no condom sex with condom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 28 Skrevet 3. Marts nå, så er Lana besøgt 45 min, efter min mening ikke det store sus, intet sigene massage, sexen, ja... fået bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 142 Skrevet 24. April Er billederne af Lana "spot on" ? Eller skal de lige lægges 3-5 kg til ? Nogle der har besøgt Cherry eksempelvis der kan sammeligne de 2 piger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 24. April (edited) Synes billederne er retvisende, i annoncen står der 50kg, måske hun vejer 55kg, med en højde på 162, så ikke en tynd anoreksi lignende kvinde, ihvertfald ikke da jeg var forbi sidst for ca 2mdr. Siden. Redigeret 24. April af dfreak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg