Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige give et godt bud på for mig den skønnest Thai.

Har besøgt rigtig mange Thai piger de sidste 5-6 år lige fra Gib, Emmy,Ten Anna osv. som alle også er rigtige sød og skønne piger men Lana har bare et eller andet ved godt det også har noget med kemi at gøre men hun er noget af det sødeste menneske som nærmest vil gøre alt for dig og så er hun derud over en rigtig flot pige.

Hun har lige været i mit område Midtjylland men er rykket til Århus så hvis i vil have value for money så gør jer selv den tjeneste at give Lana ét besøg.

God weekend 

ps kan ikke finde ud af at indsætte hendes link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wierd skrev, for 28 minutter siden:

Vil lige give et godt bud på for mig den skønnest Thai.

Har besøgt rigtig mange Thai piger de sidste 5-6 år lige fra Gib, Emmy,Ten Anna osv. som alle også er rigtige sød og skønne piger men Lana har bare et eller andet ved godt det også har noget med kemi at gøre men hun er noget af det sødeste menneske som nærmest vil gøre alt for dig og så er hun derud over en rigtig flot pige.

Hun har lige været i mit område Midtjylland men er rykket til Århus så hvis i vil have value for money så gør jer selv den tjeneste at give Lana ét besøg.

God weekend 

ps kan ikke finde ud af at indsætte hendes link

Dit link virker ikke :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon hendes navn bagfra er en del af pakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give wierd ret, var forbi hende tidligere på ugen, mens hun stadig var i Herning, iøvrigt mit andet besøg hos hende, hun lagde ud med at guffe den gren hun senere skulle sidde på, som aftalt på sms blev hun ved til jeg kom i hendes mund, derefter lidt massage med b2b inden anden omgang, håber snart hun vender retur til herning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan kun give wierd ret, var forbi hende tidligere på ugen, mens hun stadig var i Herning, iøvrigt mit andet besøg hos hende, hun lagde ud med at guffe den gren hun senere skulle sidde på, som aftalt på sms blev hun ved til jeg kom i hendes mund, derefter lidt massage med b2b inden anden omgang, håber snart hun vender retur til herning. 

Hun sagde 16-3 var hun tilbage i Herning 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå, så er Lana besøgt 45 min, efter min mening ikke det store sus, intet sigene massage, sexen, ja... fået bedre <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes billederne er retvisende, i annoncen står der 50kg, måske hun vejer 55kg, med en højde på 162, så ikke en tynd anoreksi lignende kvinde, ihvertfald ikke da jeg var forbi sidst for ca 2mdr. Siden.

Redigeret af dfreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...