Lasse1 51 Skrevet 22. Februar, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/366338 havde fornøjelsen af denne smukke kvinde i går,helt fantastisk på alle måder sød og smilende og virkelig fræk når kun bliver tændt.er du til en god og fræk oplevelse er hun virkelig et besøg værd, pas på hende så hun kommer i gen Redigeret 22. Februar, 2024 af Lasse1 Stavefejl 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vest74 Skrevet 22. Februar, 2024 @Lasse1 Dine anbefalinger plejer altid at være virkelig gode, så jeg må helt sikkert afsted. Har besøgt Nadja, Katrin og Aurora efter du har skrevet anmeldelser herinde, så tak for din indsats Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 42 Skrevet 22. Februar, 2024 Lasse1 skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/366338 havde fornøjelsen af denne smukke kvinde i går,helt fantastisk på alle måder sød og smilende og virkelig fræk når kun bliver tændt.er du til en god og fræk oplevelse er hun virkelig et besøg værd, pas på hende så hun kommer i gen Kan kun være enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 51 Skrevet 23. Februar, 2024 Dejligt at anmeldelser bliver læst, glæder mig over tilbage meldinger og nye anmeldelser for området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 51 Skrevet 24. Februar, 2024 Hun foreslog ret hurtigt at jeg satte hendes buttplug i da jeg slikkede hende og hun ville også gerne have finger samtidig, en fræk buttplug med en rød kvast på, håber på gensyn i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vest74 Skrevet 25. Februar, 2024 @Lasse1 Jeg fulgte dit råd med det samme og besøgte hende i fredags. Hun er virkelig dejlig. Jeg har nok aldrig følt mig så velkommen hos en GP før: utrolig sød at snakke med, smukkere end på billederne og bare ……. Helt vildt fræk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love ass 29 Skrevet 25. Februar, 2024 Hvad måtte du give for et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 29. Februar, 2024 Jeg har en aftale med hende i morgen. Er mega spændt på at se hendes bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 1. Marts, 2024 Så er hun besøgt. Hun er mega sød og går op i man har det godt. Dejlig sex og skøn pige. Den eneste minus er at stedet er så langt ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 51 Skrevet 3. Marts, 2024 Ja langt ude men oplevelsen opvejer køreturen, nu er hun desværre rejst videre, håber helt klart at se hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 3. Marts, 2024 Helt enig. Hun er bare skøn. Hun er velkommen en anden god gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 49 Skrevet 4. Marts, 2024 Nogen af jer der har prøvet hendes hydromassage, og er hun til rigtige tungekys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 51 Skrevet 4. Marts, 2024 Har ikke prøvet massage, men hun tungekysser, hun er som en fantastisk kæreste som jeg har oplevet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 49 Skrevet 4. Marts, 2024 Tak for info lasse1, må hellere forbi hende i Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 4. Marts, 2024 Bare kom afsted. Hun kysser skønt og er bare dejlig. Jeg fik massage med olie, og hun var super god omkring ryg, læn og ben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 49 Skrevet 4. Marts, 2024 Mums glæder mig til en times hygge, i løbet af ugen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 51 Skrevet 4. Marts, 2024 Super, glæder mig til at høre om besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg