Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/366338
havde fornøjelsen af denne smukke kvinde i går,helt fantastisk på alle måder sød og smilende og virkelig fræk når kun bliver tændt.er du til en god og fræk oplevelse er hun virkelig et besøg værd, pas på hende så hun kommer i gen

 

Redigeret af Lasse1
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vest74

@Lasse1

Dine anbefalinger plejer altid at være virkelig gode, så jeg må helt sikkert afsted.

Har besøgt Nadja, Katrin og Aurora efter du har skrevet anmeldelser herinde, så tak for din indsats:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse1 skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/366338
havde fornøjelsen af denne smukke kvinde i går,helt fantastisk på alle måder sød og smilende og virkelig fræk når kun bliver tændt.er du til en god og fræk oplevelse er hun virkelig et besøg værd, pas på hende så hun kommer i gen

 

Kan kun være enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun foreslog ret hurtigt at jeg satte hendes buttplug i da jeg slikkede hende og hun ville også gerne have finger samtidig, en fræk buttplug med en rød kvast på, håber på gensyn i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vest74

@Lasse1

Jeg fulgte dit råd med det samme og besøgte hende i fredags. Hun er virkelig dejlig. Jeg har nok aldrig følt mig så velkommen hos en GP før: utrolig sød at snakke med, smukkere end på billederne og bare ……. Helt vildt fræk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun besøgt. Hun er mega sød og går op i man har det godt.

Dejlig sex og skøn pige. Den eneste minus er at stedet er så langt ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja langt ude men oplevelsen opvejer køreturen, nu er hun desværre rejst videre, håber helt klart at se hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke prøvet massage, men hun tungekysser, hun er som en fantastisk kæreste som jeg har oplevet det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare kom afsted. Hun kysser skønt og er bare dejlig.

Jeg fik massage med olie, og hun var super god omkring ryg, læn og ben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...