Hop til indhold

Real barbie! Milena! WOW WOW WOW

Featured Replies

Skrevet

Sissycuckpiss,

hvis du endelig skal besøge hende til sådan en omgang, så sørg for at hun ikke optager det på sin telefon. 
medmindre du ønsker at hendes andre klinenter ser videoen. 

Skrevet

And you being who the fuck to make such an affirmation ? Are you stupid or nobody want talk to you at home , you don’t have life , no work ? No friends to talk with ? :)))))  When did I ever record someone , are you broken ?  U think someone here is Brad Pitt or Neymar to blackmail after or how it’s supposed to be hahahhah .Wake up to reality male .
I don’t make any kind of videos myself wtf never ever ever ever . If you mean the pictures with the customers body parts that are in the advert they are pretty covered and is something that they WANTED and they AGREED to take that pictures  . Here nobody is allowed to use his phone in a not proper way ,  otherwise I will break it , the gold rule in my home

Second when you refer as  ,, for  such a service ,, Dude look at yourself , that you fuck old ladies and pregnant woman’s :)))) shut the fuck up and look into your garden first , don’t stuck your nose in situations that are not on your niveau

By time interval to time interval always a new bored pu**y on this web and me to have to step in . Boring whaaa sm people really have no life :))

Upload concludent proves about what you said :)))))))) Otherwise eat sh*** and don’t take time to reply , I don’t like to fight with ghosts with hidden identity in internet I said it before :)) Your opinion I put at ass,  but I had to say not because I give a s* , but because I saw and I ALWAYS have to say , if I don’t say then I will bite my tongue and I get lethally poisoned :))

:)) byeee and have a doesn’t matter how day 

Skrevet
Kortogkontant skrev, for 4 timer siden:

Sissycuckpiss,

hvis du endelig skal besøge hende til sådan en omgang, så sørg for at hun ikke optager det på sin telefon. 
medmindre du ønsker at hendes andre klinenter ser videoen. 

Jeg er sikker på hun ikke vil gøre det!

det er aldrig sket før medmindre jeg selv spørger ind til det som ved et besøg på tidspunkt hos en anden domina Lili

jeg ønskede hun optog med min egen telefon mens hun peggede min røv hårdt bagfra i doggy style  

så dejligt!

ser frem til at besøge Milena når der kommer lidt penge snart 

Redigeret af Sissycuckpiss

Skrevet
guccigangprada skrev, for 13 timer siden:

And you being who the fuck to make such an affirmation ? Are you stupid or nobody want talk to you at home , you don’t have life , no work ? No friends to talk with

That is not the way we talk to people here, @guccigangprada. Correct your attitude please. Come back in a week, when your blood presure is lower

• 1 month later...
Skrevet

10/10 STJERNER!!! Wow!

OMG jeg ryster stadig af glæde og Lykke efter et besøg idag hos Milena!

gudekrop og bedre end på billederne!

slank flot høj bryster numsen you name it

Imødekommende for dine mest beskidte fantasier 

jeg havde bestille 1 time med strapon og klask til fjæs 

fik det hele og endda mere til 

sparer ikke på materialer og sin ydelse 

tiden var gået pænt langt over det aftalte og måtte selv afslutte pga et arbejdsmøde æv!

Kæmpe anbefaling herfra!

jeg synes ikke nogen andre er bedre til dominans herhjemme som Milena!

Kommer jeg igen øh ja tak føler stadig det var en drøm ikke virkelighed og kan ikke få nok af Milena!

Redigeret af Sissycuckpiss

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.