Hop til indhold
Djurslander

Stådreng ved GRØN massør

Recommended Posts

Hey brødre,

Jeg vil gerne dele, samt høre, erfaring med at få jern på når man ligger og nyder en god massage ved en grøn massør.

Jeg får personligt noget frækt ud af at have stiv pik når massagen er i gang. Jeg har heldigvis let til at få den op at stå ved brug af fantasien, og det er ikke målet i sig selv at få forløsning af massøren. Det er vel en form for exhibitionisme jeg har mig.

Jeg gjorde det senest i Bangkok ved et helt igennem ordentligt sted, og det endte også med at massøren bemærkede den, og tilbød mig en Happy ending - som jeg selvfølgelig ikke takkede nej til ;)

Har du prøvet at ligge med jern på ved en almindelig massør - hvordan blev det taget imod - og synes du det er okay?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurslander skrev, for 27 minutter siden:

synes du det er okay?

Jeg synes det er okay hvis det er et uheld men hvis man ligger og fantaserer sig til den stådreng så det total grænseoverskridende og man burde styrer sig:mellow:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad laver du af job? Vil din arbejdsdag blive bedre eller dårligere af at få en stiv pik i ansigter :D

Jeg kender en massør, og hun siger det sker, både ufrivilligt og med vilje, som dig. De fleste gange så holder hun en pause indtil den er væk.

Men helt ærligt, hav lidt respekt for andre mennesker. De er ikke sat i verden for at være et offer for dine tendenser.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik, for nylig, en voksbehandling i det intime område. Der skulle afvaskes, pudres og meget andet før selve “torturen” gik i gang. Det fik den festlige reaktion at jeg fik en ståpik på, der nær havde prikket den søde kvinde i øjet.


Den kunne ikke skjules idet jeg lå på ryggen, med kalorius blottet og med skarpt lys på så hun kunne se hvad hun lavede.

Jeg undskyldte med at det var en almindelig mandlig reaktion og det tog hun  helt pænt. Hun morede sig dog og jeg synes hun fjollede lidt mere rundt med den end strengt nødvendigt. Nok for at drille mig.

Jeg måtte hjælpe hende med at holde den til side da hun startede behandlingen idet hun skulle bruge begge hænder til arbejdet med voksen.

Rejsningen forsvandt dog da jeg fandt ud af hvor ondt det gør at få revet sine pubes ud med rod :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skal du vælge mindre grønne steder til massage, eller vælg mandlige massører. Det du gør er lidt i stil med at sidde med åbenlys stiv pik i løse bukser foran den unge studentermedhjælper. Det er jo en almindelig mandlig reaktion - men så skjuler man den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurslander skrev, 1 time siden:

Lettere forkortet citat.:

"Jeg får personligt noget frækt ud af at have stiv pik...  ved en grøn massør.    Det er vel en form for exhibitionisme jeg har mig" Citat slut.

 

Hva fanden bilder du dig ind, det der skal du stoppe med. Sidder du også med stiv pik hos frisøren, fordi du selv synes det er ok.

En smutter er en smutter, men du nyder det, vælger det, søger det, formålet med dit besøg er fra starten at overskride andres grænser.

Stop, eller gå til knap så grønne massører.

Som jeg tænker MANGE vælger at gøre, for at få lov til at lægge og stritte med stiv pik. Uanset ekstra køb eller ej.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige -jeg har fået massage rigtig mange gange "grønne" steder. Nogen holder afstand/beder om at man beholder underdrenge på. Men mange kan godt lide at pirre til, man får jern på -også stopper de og massere vider. Jeg har spurgt om, hvad de har gang i -svare: "ikke noget" eller "skulle lige tjekke om du er sund og rask" mm. Andre er kommet med tilbud. Jeg får ikke nemt jern på -eller ved et uheld -det skal arbejdes for/på det.

Når jeg har fået en voksbehandling af nosser og rundt om min pik -er det helt sikkert den bliver stiv -som om "smerte" gør noget positivt -kan også komme noget præcum... Jeg undskylder -De har altid haft forståelse for det kan ske... -nogen har givet tilbud om mere efterfølgende, og andre ignorer det helt.

Jeg går ikke til et grønt sted for sex, eller i forventning om det kan komme på tale. Hvis det sker er jeg som regl åben, og nysgerrig, men det er ikke et must! Har hørt mange historie/være vidner til mænd der tigger om sex/massage af deres tissetrold på et grønt sted -hvilket er total ynkeligt og way out!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun haft det ufrivilligt, hvor jeg så prøver at ligge på den, så det ikke er (så) synligt. Men nu er det så lidt lang tid siden at jeg har valgt ren grøn massage. Det var tilbage da jeg var gift, og jeg, måske naivt, troede de grønne steder var de mest almindelige.

Prøvede en gang par-massage i Glostrup, hvor pigen som masserede mig kom lige lovlig tæt på kuglerne - der var strejf flere gange. Jeg valgte at ligge så stille som muligt ovenpå kalorius. Hverken spredte benene mere eller mindre, og accepterede det (læs: nød det) der skete. Er ret sikker på hun (pigen som masserede), vidste hvad hun gjorde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan kun sige -jeg har fået massage rigtig mange gange "grønne" steder. Nogen holder afstand/beder om at man beholder underdrenge på. Men mange kan godt lide at pirre til, man får jern på -også stopper de og massere vider. Jeg har spurgt om, hvad de har gang i -svare: "ikke noget" eller "skulle lige tjekke om du er sund og rask" mm. Andre er kommet med tilbud. Jeg får ikke nemt jern på -eller ved et uheld -det skal arbejdes for/på det.

Når jeg har fået en voksbehandling af nosser og rundt om min pik -er det helt sikkert den bliver stiv -som om "smerte" gør noget positivt -kan også komme noget præcum... Jeg undskylder -De har altid haft forståelse for det kan ske... -nogen har givet tilbud om mere efterfølgende, og andre ignorer det helt.

Jeg går ikke til et grønt sted for sex, eller i forventning om det kan komme på tale. Hvis det sker er jeg som regl åben, og nysgerrig, men det er ikke et must! Har hørt mange historie/være vidner til mænd der tigger om sex/massage af deres tissetrold på et grønt sted -hvilket er total ynkeligt og way out!!!

Hvor har du fået vokset kalorius med et efterfølgende tilbud? Det vil jeg da gerne vide :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Djurslander skrev, for 4 timer siden:

 .... synes du det er okay?

Du er det man kalder en "blotter" - https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=blotter

Og selvom det eksempel du nævner her i og forsig er relativt harmløst, fordi personen du blotter dig overfor er en professionel massør, der kan have en hvis professionel distance til dit erigerede lem - så er det i bund og grund forkert det du gør, og faktisk også ulovligt.

"Straffelovens § 232 siger: Den, som ved uterligt forhold krænker blufærdigheden eller giver offentlig forargelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 år."

Jeg er fra naturens side egentlig ret fordomsfrit anlagt, og synes ikke dit kink er mærkeligt eller forkasteligt - men jeg synes også du skal være ret opmærksom på hvor det kan fører dig hen og hvem du gør det overfor.

Det kan være ret grænseoverskridende og ubehageligt, at blive konfronteret med andre menneskers seksualitet, når man ikke selv har bedt om det.

Jeg tænker lidt på, om der ikke er en måde du kan udleve din seksualitet på, som ikke krænker andre... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Der er en verden til forskel på "grøn" massage fra en fra Asien og en dansk "sports" massage. 

Lad være med at fantasere dig til stiv pik ved en grøn dansk seriøs massage

På en "grøn" asiatisk klinik i DK er de vandt til det. De må ikke for chefen. men en del har sikkert ingen problemer med det.

I Asien kan alt ske i 95% af tilfældene 

 Så min pointe er: sammenlign ikke og skær ikke alt grønt over een kam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som 13-årig fik jeg en voldsom erektion hos en kvindelig urolog, der pillede lidt for meget. Det pinlige var, at min mor og mine yngre søskende var med og stod og så på.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 36 minutter siden:

Og selvom det eksempel du nævner her i og forsig er relativt harmløst, fordi personen du blotter dig overfor er en professionel massør, der kan have en hvis professionel distance til dit erigerede lem

Det er på ingen måde harmløst fordi det er en professionel massør, det kan virke både grænseoverskridende og utrygt for en massør, og er en af grundene til, at nogle kvindelige massører ikke ønsker mænd som kunder. En ting er, hvis det sker ved et uheld, men det er jo ikke tilfældet her….

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Det er på ingen måde harmløst fordi det er en professionel massør, det kan virke både grænseoverskridende og utrygt for en massør, og er en af grundene til, at nogle kvindelige massører ikke ønsker mænd som kunder. En ting er, hvis det sker ved et uheld, men det er jo ikke tilfældet her….

Det du nævner her er ikke noget jeg rigtigt har indblik i - men hvis det forholder sig sådan, så er det tydeligvis ikke ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, Lige nu:

Det du nævner her er ikke noget jeg rigtigt har indblik i - men hvis det forholder sig sådan, så er det tydeligvis ikke ok.

Det er præcis sådan det forholder sig, og noget jeg har ganske godt indblik i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det er præcis sådan det forholder sig, og noget jeg har ganske godt indblik i.

Tak for dit indspark :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangnam skrev, for 3 timer siden:

Hvor har du fået vokset kalorius med et efterfølgende tilbud? Det vil jeg da gerne vide :-)

Desværre har jeg kun fået det gjort i thailand -jeg har dog set nogen thaisteder annoncere med det her i dk. -men jeg kan ikke huske hvem og hvor... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ren grøn massage er det ikke Ok at fremprovokere stådreng med vilje, det er i mine øjne respektløs. Jeg vil dog vove den påstand at annoncerer de  her  med grøn massage så er det nok tvivlsomt  jeg har prøvet en fra annoncelight der skrev kun masssage, men det endte med HJ og der var ikke min skyld -:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurslander skrev, for 8 timer siden:

og synes du det er okay?

Nej, det syntes jeg ikke. Det kan ske ved et uheld, men med fortsæt er det fuldstændigt uacceptabelt. 

Går man er grønt sted, hvor man er i tvivl om farven holder, så afventer man udspil fra massøren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Desværre har jeg kun fået det gjort i thailand -jeg har dog set nogen thaisteder annoncere med det her i dk. -men jeg kan ikke huske hvem og hvor... 

I Brønshøj er der en (Suphatsorn) hvis du kommer på de kanter. Men hun reklamerer ikke i øjeblikket. Men er ret sikker på hun fortsat holder åbent. Jeg har ikke selv prøvet voks behandling, men ved hun tilbyder det. Står også på hendes hjemmeside; tast hendes navn, efterfulgt af '.dk' og den kommer frem. 

(Hun har frabedt anmeldelser, så vil ikke skrive nærmere her).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg var ung dreng havnede jeg på sygehus efter en ulykke. Jeg var 15 år, med begge benene i gips. En dag kom der ind en sygeplejerske som skulle hjælpe mig med hygiejnen. Hun vaskede ansigt, armene etc, og så kom hun til de nedre regioner... Jeg havde ikke en chance når hun tog sig an pikken og numsen. Blev stiv på et sekund og sprøjtede på fem. Hun bare smilede og kom siden ind hver dag de cirka 10 dage jeg lå der. Hun var ældgammel - sikkert 30 eller mere - men det havde ikke nogen betydning.

Det værste (eller bedste?) var at det på nogen måde formerede min seksualitet. Jeg oplevede sensationen med at skamløst vise en stiv pik op for en smuk voksen kvinde og når jeg forlad sygehuset var jeg en voksen mand - eller noget...

Efterfølgende skulle jeg få massage og rehabilitering hos en fysioterapeut i nogle måneder. En kvinde i 40'erne og desuden en god ven til min mor. Der var intet jeg kunne gøre for at stoppe erektionen, og det varede ikke længe før hun sad på min pik. Jeg kan egentlig ikke forstå idag hvordan hun kunne, men den unge Bananas havde hverken moral eller fornuft til at stoppe det. Heller ikke lyst hvis jeg skal være ærlig.

Selvfølgelig har det præget mig. Jeg var 15 år uden nogen som helst erfaring. Men jeg lærte også noget som jeg havde glæde af i mange år, f.eks. at kvinder ikke altid oplever det som en fornærmelse når pikken bliver stiv i deres tilstedeværelse. Jeg lærte også at opdage den passion mange middelalders kvinder skjuler i hverdagen, og at blive en del af den. Stadig idag - når jeg selv er blevet gammel - nyder jeg mest af kvinder mellem 30-50. Sådan blev det bestemt de dage jeg lå på sygehuset, og der er intet jeg havde kunnet gøre for at det skulle blive anderledes.

Og jeg lærte ikke at skammes over at min pik bliver stiv i ny og næ - selv om situationen er dum. Det har aldrig været noget jeg stræber efter, men sker det så sker det - og flere gange end man kunne tro, har det ført til sjove oplevelser. Tilmed en gang hos frisøren - som nogen i tråden nævnte. Når hun var færdig med mit hår, havde hun gnubbet sig imod mig så meget at der ikke fandtes nogen måde på hvilken jeg havde kunnet skjule min erektion. Kvelden endte hjemme hos hende, ligesom mange nætter efterfølgende.

Så jeg har lidt svært at blive moralskt indigneret. Når erektionen kommer så kommer den. Det er bare hvad det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Så jeg har lidt svært at blive moralskt indigneret. Når erektionen kommer så kommer den. Det er bare hvad det er.

Men det er bare ikke det der moraliseres over tvært imod det er den del hvor TS giver udtryk for bevidst at ville få erektionen for at den grønne massør skal se den deri ligger forskellen. Hvis man har den lyst så mener flere at man bør besøge ikke grønne massører frem for at give enkelte grønne massører noget de ikke ønsker eller har bedt om det handler i sidste ende om respekt og samtykke så simpelt er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Der var intet jeg kunne gøre for at stoppe erektionen, og det varede ikke længe før hun sad på min pik. Jeg kan egentlig ikke forstå idag hvordan hun kunne, men den unge Bananas havde hverken moral eller fornuft til at stoppe det. Heller ikke lyst hvis jeg skal være ærlig.

Vildt nok! Jeg havde en tilsvarende oplevelse da jeg var en ung knægt på 16-17. 

Da havde jeg gjort mig de første fumlende sexuelle erfaringer, men ikke haft rigtig sex (penetration). Jeg var lidt en late bloomer måske. 

Jeg flyttede tidligt hjemmefra og havde en aften haft gæster til fremvisning af min ungdomshybel. En af gæsterne var en ung pige (vel omkring 19-20), der var kæreste med en af mine venner. 

Sidst på aftenen gik gæsterne og jeg lagde på mg på sengen. Jeg var faldet i søvn da det bankede på døren. Mig ud at åbne og udenfor stod den før omtalte unge pige. 

“Må jeg komme ind?”. Jeg trådte til side og var nok lidt rundforvirret og stadig ikke helt vågen. “Jeg havde lyst til at besøge dig” sagde hun og satte sig på sengen (der var ikke andre møbler at sidde på) stadig med overtøjet på. Jeg satte mig også i sengen og under dynen, da jeg jo ikke havde så meget tøj på. 
Jeg husker ikke helt hvad der blev sagt eller hvordan det skete, men hun rejste sig for at lægge overtøjet og afslørede hun kun bar en natkjole under den lange jakke. Derefter lagde hun sig ned til mig og krøb under dynen.

”Jamen, hvad ….” stammede jeg. Hun afbrød mig og sagde noget med hun syntes jeg var dejlig. Hun kyssede mig og smøg sig op ad mig. Jeg var pinlig over at have rejsning og prøvede trække mig lidt væk. Men hun fulgte med og tog fat om min pik. 
Herefter fulgte kys og berøringer, mine fumlende hænder på hendes bryster og i hendes fisse - som i øvrigt var drivvåd. 
Jeg var stadig meget forvirret og virkelig forundret. Det var svært at forstå det, hvad med min ven, hvorfor…. Hun satte sig op i sengen og satte sig hen over mine ben. Langsomt satte hun sig på min stive pik og jeg overgav mig til liderligheden. Jeg prøvede fremstamme at hun skulle være forsigtig, da jeg kunne mærke jeg allerede var klar til st skyde kanonen af. 
“Nyd det nu bare”, sagde hun, og så satte hun sig helt ned over min pik. Hun begyndte at ride mig og det tog maks. 2 minutter og så kom jeg op i hende. 

Hun smilede et skævt smil og rejste sig. “Var det dejligt”, spurgte hun og jeg fik fremstammet noget med, at der var godt. 
Jeg husker det ikke helt, men der var lidt småsnak og små pinlige smil. 
Så tog hun jakken på igen og kort efter var hun på vej ud af døren. 

Så lå jeg der i sengen og med billeder af hendes spændte bryster og blege krop som satte sig på mig. Med tanker om min ven og manglende brug af gummi, skulle en generelt meget forvirret ung knægt falde i søvn. 

Det var første gang jeg oplevede ikke at være initiativtager og at blive begæret. Og første gang jeg oplevede, at en stiv pik ikke var noget der skulle skjules, men at det var det hun ville have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...