Hop til indhold

Veena - Odense

Featured Replies

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, den 13.3.2025 at 22:46:

Du skal til lægen og have fat i et middel der får begejstringen til at holde noget længere. Vi er flere der har samme problem, så du må godt lige skrive her, hvad du får, så vi alle kan komme til at gøre Veena glad i lang tid..

Det er jo lægens afgørelse hvad man skal ha, afhængigt af hvad problemet er.....der kan være flere grunde.

Tidspunket hvornår man tager pillen er også afgørende for rejsningens varighed.

• Svar 51
  • Visninger 33.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Sjovt at det liger er tråden om Veena der er det første der møder mig her for jeg kommer lige derindefra.   Veena er ualmindelig sød, venlig og serviceminded. Let at tale med, let at hygge m

• Så blev det min tur til at besøge denne dejlige kvinde.. Veena.. Ankom onsdag kl 9, som aftalt.. Af med fortøjet og et velkomst kys som det første inde på stuen.. Betalte og Veena forsv

• Nope.  Vi skal nok tage os godt af hende her 

Skrevet

Men hvis man skal have fornøjelsen af Veenas dejlige selskab i øjeblikket, så er man nødt til at tage en lille tur til det sydligere Europa. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.