Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom hun endelig til Odense :)

Må indrømme at jeg nok havde opgivet håbet, men det skal man så ikke.

Som én skrev i sin anmeldelse fra Jylland: "Hun har røv og patter som jeg aldrig før har set på en thai".....Og det er jeg helt enig i :P. Brysterne virker enorme på den ca. 150 cm høje kønne pige, og de er helt naturlige.  Og bagdelen strutter lige ud i luften som var hun latina. Hun er virkelig veldrejet af en thai-pige og dejlig buttet, men slet ikke overvægtig i min optik. Også meget berøringsvenlig og pleasende og vil gerne give dig en god oplevelse - ingen tvivl om dét. 

Fik en halv time med massage på ryggen, B2B og sex i flere stillinger. Alt godkendt til punkt og prikke, og en fantastisk udsigt hele vejen rundt ;-) . Det er mig fuldstændigt ubegribeligt at hun ikke har fået flere anmeldelser rundt om i landet hvor hun har været. Der ligger lidt under Nami - Ålborg og Nami - Rødby. Hun har vist også været i Kbh under navnet Warin. Alle gamle annoncer er fjernet, så det fra Kbh kan være lidt svært at finde. Men klar anbefaling herfra.

https://annoncelight.dk/showad/376499

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Så kom hun endelig til Odense :)

Må indrømme at jeg nok havde opgivet håbet, men det skal man så ikke.

Som én skrev i sin anmeldelse fra Jylland: "Hun har røv og patter som jeg aldrig før har set på en thai".....Og det er jeg helt enig i :P. Brysterne virker enorme på den ca. 150 cm høje kønne pige, og de er helt naturlige.  Og bagdelen strutter lige ud i luften som var hun latina. Hun er virkelig veldrejet af en thai-pige og dejlig buttet, men slet ikke overvægtig i min optik. Også meget berøringsvenlig og pleasende og vil gerne give dig en god oplevelse - ingen tvivl om dét. 

Fik en halv time med massage på ryggen, B2B og sex i flere stillinger. Alt godkendt til punkt og prikke, og en fantastisk udsigt hele vejen rundt ;-) . Det er mig fuldstændigt ubegribeligt at hun ikke har fået flere anmeldelser rundt om i landet hvor hun har været. Der ligger lidt under Nami - Ålborg og Nami - Rødby. Hun har vist også været i Kbh under navnet Warin. Alle gamle annoncer er fjernet, så det fra Kbh kan være lidt svært at finde. Men klar anbefaling herfra.

https://annoncelight.dk/showad/376499

Er det ikke Micky der var i Greve sidste år ?  Ellers husker jeg forkert. Hun var vidst også på Lolland for en måned eller to siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 1 time siden:

Taler Veena dansk?

det gør hun sikkert ikke. når hun ikke skriver på dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Har lige haft et skønt besøg ved veena(kært barn har mange navne)

Kan kun tilslutte mig de gode anmeldelser, hvis hun er typen man søger- traditionel thai er hun ihvertfald ikke 

Men servicen er sjældent set bedre sted - hun smiler over hele 5øren 

Bedste service jeg har fået i mands minde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i går på besøg hos Veena, og ja! Hun er en dejlig tøs!

Jeg fik en god tur med det hele!

Massagen var rigtig grundig.

Sexen har jeg dog oplevet bedre andre steder.

Chancen for gentagelse er stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kette skrev, for 11 timer siden:

Hej

Passer alderen på 29 år ?

Ja hun ligner en på 29....så hun er sikkert 10 år ældre. Sådan plejer det at være med thai'er :D

Hun er i hvert en flot pige i enhver henseende.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 21.2.2024 at 09:04:

Jo hun kommer lige fra Lolland.

Send hende venligst tilbage, hun er savnet.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

Send hende venligst tilbage, hun er savnet.:)

Nope. 

Vi skal nok tage os godt af hende her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, 1 time siden:

Hvor diskret er adressen hun er på?

Hvis man er kendt i området, så ved jeg ikke lige, da der ligger en stor boligblok lige overfor.

Ellers rimeligt vil jeg sige. Det er en forholdsvis stille gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...