Rambo 8 Skrevet 29. Januar, 2014 Onsdag aften, jeg havde besluttet mig for at besøge Seductiongirls. Jeg ringer på og telefondamen lukker ind, hun fortæller der er ca 15 min ventetid. Ok 15 min er vel til at klare, jeg spørger til pigen der er der. Hun hedder Cindy er 26 blondine meget slank ,med store bryster. Sådan en beskrivelse,og jeg venter gerne 15 min. Tiden går og går, der spilles meget høj musik imens. Jeg sidder troligt 40 min før jeg bliver vist ind på værelset. Nu sidder jeg så her, og venter igen. Jeg kan høre at pigen og telefondame, taler livligt. De har meget de skal drøfte, så der går 10 min yderligere før pigen kommer. Der bankes nu på døren, yes nu skal jeg se drømmen. Ind kommer Cindy. Cindy er Svensker, hvilket er super med mig. Noget der ikke er super er at hun nok er 10 år ældre, men også ok. Den slanke Cindy vejer vel ca 70 kg og er man 165cm høj, er det ikke slank i min bog. Jeg havde ventet i næsten 1 time, og så på falsk reklame. Jeg havde besluttet mig for at gå igen, pga den dårlige service. Cindy ville meget gerne have jeg blev, og sagde at vi bare kunne gøre det hurtigt. Jeg undskyldte og sagde ,at jeg havde ventet for længe. Pludselig tager hun det ene bryst frem, og vil have jeg skal røre det. Så kommer nr 2 frem, jeg skal røre dem siger hun. Jeg vil egentlig bare ud døren , da hun tager trusserne af. Hun fører min hånd ned til fissen ,og siger jeg skal fingerkneppe hende. Jeg får til sidst overbevist hende om at jeg skal gå. Er der andre der har sådanne erfaringer fra dette sted, eller måske gode ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2014 Av av av......Jeg håber bestemt ikke at det er kutyme for stedet. Lige så vel som kunderne skal acceptere et nej, så går den bestemt også den modsatte vej. Hvis beretningen afspejler virkeligheden håber jeg bestemt at denne episode tages op på klinikken, samt at man straks får gjort med denne dårlige forretningsadfærd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1226 Skrevet 29. Januar, 2014 Tips från coachen 1. Check vem som är på vagt på olika ställen för tidpunkt som passar dig- SG, Romantica, Club Erotica, Sexy Club, Mon-Cherie m.fl. 2. Check forums som denna om erfaringer av pigen och rekommendationer - finns det ej - efterlys henne här tex 3. Beställ tid i förväg när du bestämt dig Piger jag besökt och varit nöjd med.Alla mellan 45-53 kg skulle jag tippa. ( + =extra bra) SG - ++Sasha, Clara, Club-Erotica / Romantica - Christina, +Emelie Mon-Cherie - Jacki la Perla Sexy Club - +Sofie, Camille, +Laura, Selina God förnöjelse nästa gång Loppan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 29. Januar, 2014 (edited) Det med at ventetiden blev en del længere end tlf. damen oplyste, har jeg også oplevet. Men det skal siges, at dette har jeg stort set prøvet på samtlige af de danske bordeller i København, når man kommer dumpende uanmeldt ind, men det hører til sjældenhederne, at telefondamens oplyste ventetid, skrider med mere en 15-20 min. Jeg har dog aldrig oplevet, at en pigen ikke accepterer et nej. Vil anbefale, at du skriver til Seductiongirls på [email protected], og fortæller om din oplevelse. Redigeret 29. Januar, 2014 af Filosoffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 30. Januar, 2014 Vi læser med på sidelinien her... Vil gerne vide hvornår du var der, hvad tid og om du havde booket tid med Cindy ? Har talt med både Cindy og Tele damen lige nu og det er ikke her til aften du har været der, for der har været 5 gæster indtil nu og alle er blevet hos hende. Men sidste onsdag nat havde hun en gæst, som havde bestil tid til en cocktail med hende, hun afviste en anden gæst før, holdte sin tid og gik ind til sin tidsbestilling, som mente at han ville se pigen og gå igen og dette udløste at Cindy forklarede denne tidsbestilling at en bestilling var bindene, hun havde afvist en anden gæst pga en tidsbestilling og hvis man ønskede at se pigerne, så bestilte man ikke tid, denne gæst blev meget fornærmet på hende for at nævne dette og det er det eneste der har været på hendes vagter.. Og hun kan slet ikke nikke genkendende til dit indlæg og er meget rystet over at hun fremstå til at have smidt goderne i dine hænder og ikke accepteret et nej, da dette slet ikke er måden hun driver sin forretning på.. Mht hendes alder, så er den oplyst på hjemmesiden til 28 år, hendes vægt og form er beskrevet som 59 kg med former og Tele damen siger hun aldrig har beskrevet Cindy som meget slank, da hun har former, som også står i hendes tekst.. Venligst Mammasan OBS: Men send gerne en mail til os.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambo 8 Skrevet 30. Januar, 2014 Jeg var hos Seduriongirls , ikke i går men sidste Onsdag. Jeg ankom 2040 og mødte cindy 2130 (50 min) jeg har ingen grund til at skrive , noget der ikke er sandt. Seductiongirls har nogle fantastiske piger , sascha og Mathilde mødte jeg sidste år. Disse piger var præcis som beskrivelse og billeder, som man forventer. Jeg har derfor kun fine oplevelser ,med piger herfra. Det er jo nok grunden til jeg blev skuffet. Der er sikkert også kunder til cindy , og den aften ville hun jo også nok gerne tjene nogle flere penge. Det viser da at hun går op i sit job , at hun viser brysterne inde i rummet og igen i døren på vej ud. Jeg har bare ikke oplevet det, i de mange år jeg har benyttet denne branche. Jeg vil da anbefale at man tager forbi, og ser Cindy og bedømmer selv. Hun er uden tvivl fræk, det vidner ovennævnte da på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 30. Januar, 2014 Jeg var hos Seduriongirls , ikke i går men sidste Onsdag. Jeg ankom 2040 og mødte cindy 2130 (50 min) jeg har ingen grund til at skrive , noget der ikke er sandt. Seductiongirls har nogle fantastiske piger , sascha og Mathilde mødte jeg sidste år. Disse piger var præcis som beskrivelse og billeder, som man forventer. Jeg har derfor kun fine oplevelser ,med piger herfra. Det er jo nok grunden til jeg blev skuffet. Der er sikkert også kunder til cindy , og den aften ville hun jo også nok gerne tjene nogle flere penge. Det viser da at hun går op i sit job , at hun viser brysterne inde i rummet og igen i døren på vej ud. Jeg har bare ikke oplevet det, i de mange år jeg har benyttet denne branche. Jeg vil da anbefale at man tager forbi, og ser Cindy og bedømmer selv. Hun er uden tvivl fræk, det vidner ovennævnte da på. Tager det bestemt heller ikke som en hård kritik, men vil selvfølgelig altid undersøge, når sådanne indlæg dukker op og høre begge sider, her går vi lidt panden mod muren, da parterne har 2 forskellige historier og kan ikke rigtig gøre mere. Vi takker for rosen og håber da at du kan muntre dig med nogen af de andre tøser i huset 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 15. Februar, 2014 Lyder som en lettere ubehagelig oplevelse. Jeg har heldigvis kun super gode oplevelser hos Seduction Girls. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. Februar, 2014 Jeg har en enkelt gang oplevet en pige, som blottede brysterne for at få mig til at blive, men det afskrækkede mig bare endnu mere. Hun så ellers godt ud, men grunden til at jeg ikke ønskede at blive var, at der var alt for mørkt i rummet og hun ville/kunne ikke tænde/lave mere lys - og jeg gider ikke betale for mørkekammersex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg