Hop til indhold

Søndagsafstemning: Booking af GP-aftaler

Booking af GP-aftaler 70 medlemmer har stemt

1. 1. Tager du kontakt til flere GPer på samme tid, når du booker en aftale?

• Nej, jeg korresponderer altid eller næsten altid kun med en ad gangen og går først videre til en anden GP, hvis det går i vasken med den første
      82%
      58
    • Jeg har for det meste flere dialoger i gang samtidigt, men jeg laver altid kun en booking med én af GPerne
      14%
      10
    • Jeg har for det meste flere dialoger i gang samtidigt, men for det meste laver jeg ikke dobbeltbookinger, men det sker ind imellem, fx når jeg er ekstra liderlig
      1%
      1
    • Jeg laver ganske ofte mere en én booking til samme tidsrum, for så er jeg rimelig sikker på, at i hvert fald en af aftalerne bliver til noget
      1%
      1
  2. 2. Når du indgår en aftale, har du så en reserveplan i baghånden, hvis nu aftalen skulle gå i vasken?

• Nej, al fokus er på den aftale, jeg har lavet
      58%
      41
    • Delvist. Jeg holder mig til min indgåede aftale, men op til aftalen har jeg løseligt tænkt over, hvad jeg ellers kunne finde på, hvis noget går galt
      32%
      23
    • Ja, jeg har som regel en alternativ plan i baghånden, hvis noget gør, at den første aftale bliver droppet
      8%
      6

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Denne uges søndagsafstemning handler om vi mænds adfærd, når det kommer til at booke aftaler med GPerne. Går vi efter den eneste ene, indtil det viser dig, at det desværre ikke kan lade sig gøre at besøge netop hende, eller har vi gang i flere alternativer samtidigt? Og i hvor høj grad har vi tænkt over alternative løsninger, hvis den først indgåede aftale af den ene eller anden grund ender med at blive droppet?

Det er muligt, at svarene i virkeligheden fordeler sig forskelligt, at efter hvilket segment af piger, man besøger, men det kommer afstemningen desværre ikke til at vise noget om.

Jeg har ikke rigtigt kunne finde en god vinkel til at spørge GPerne om noget beslægtet, så denne gang er afstemningen henvendt til mænd. Og til de piger, som også køber sex.

Som altid er afstemningen anonym.

Skrevet
  • Author

I forhold til spørgsmål 2, så er det for mig blevet forskelligt, afhængigt af om der er tale om besøg på thaiklinikker, hvor jeg aldrig planlægger et alternativ, eller om jeg skal besøge en GP.

Årsagen er, at jeg to gange i december blev brændt af i sidste øjeblik af GPen (ikke den samme), og det er ret ufedt. Belært af første gang, havde jeg i anden omgang udset mig et nærtliggende alternativ, hvilket jeg nok også gør næste gang. Jeg har derfor svaret “Delvis”.

Man svarer selvfølgelig bare det, man selv synes passer bedst på sin egen situation.

Skrevet

I virtually always only correspond with one girl at the time. 
Granted I only visit a couple girls, so it kind of comes automatically. 
It has happened that I've written to more than one when I thought the one I first wrote to was busy since I didn't get any reply, and then she did reply, so I all of a sudden had two girls that agreed to a meeting. 
That was very embarrassing, so I very much try to avoid making this mistake again. 
But the girls I visit appreciate making appointments several day's in advance, so that makes it much easier. 

Skrevet

Besøger kun danske bordeller. Aldrig været ude for, at en aftale gik i vasken.

Skrevet

Har faktisk aldrig oplevet at en aftale ikke blev til noget - derimod har jeg til tider oplevet, at jeg ikke fik noget svar.

Skrevet

1. spørgsmål: Én af gangen

2. spørgsmål: Delvist.

Jeg planlægger nogle gange dage i forvejen, hvis jeg indser der er plads i kalenderen og tegnebogen. Jeg bruger tid på at finde ud af hvem jeg ønsker at besøge, og kan have et par stykker i tankerne. Men jeg tager kun kontakt til én af gangen. Siger hun ja, så er det en aftale. Men jeg har da tanker om hvem jeg ellers vil prøve at kontakte, skulle aftalen falde på gulvet.

Jeg har prøvet at vente i nogle timer uden af få svar, kontaktede en anden og lavet aftale, og så fået svar fra den første. Men holdte mig til den "anden", som jeg nu havde aftalt tid med.

Hvor lang tid er acceptabel, før man kan tillade sig at kontakte en anden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.