Søndagsafstemning: Booking af GP-aftaler
Booking af GP-aftaler 70 medlemmer har stemt
-
1. Tager du kontakt til flere GPer på samme tid, når du booker en aftale?
-
Nej, jeg korresponderer altid eller næsten altid kun med en ad gangen og går først videre til en anden GP, hvis det går i vasken med den første82%58
-
Jeg har for det meste flere dialoger i gang samtidigt, men jeg laver altid kun en booking med én af GPerne14%10
-
Jeg har for det meste flere dialoger i gang samtidigt, men for det meste laver jeg ikke dobbeltbookinger, men det sker ind imellem, fx når jeg er ekstra liderlig1%1
-
Jeg laver ganske ofte mere en én booking til samme tidsrum, for så er jeg rimelig sikker på, at i hvert fald en af aftalerne bliver til noget1%1
-
-
2. Når du indgår en aftale, har du så en reserveplan i baghånden, hvis nu aftalen skulle gå i vasken?
-
Nej, al fokus er på den aftale, jeg har lavet58%41
-
Delvist. Jeg holder mig til min indgåede aftale, men op til aftalen har jeg løseligt tænkt over, hvad jeg ellers kunne finde på, hvis noget går galt32%23
-
Ja, jeg har som regel en alternativ plan i baghånden, hvis noget gør, at den første aftale bliver droppet8%6
-
Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.
Featured Replies
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
Følgere