Hop til indhold
Rugbrød

Silkeeeh22 virkelig dejlige 2 tøser i aften

Recommended Posts

Godaften allesammen :D
 

Jeg havde den fornøjelse at cam med 2 dejlige tøser over denne snap igår, og måske igen senere også ha ha 

de ser både dejlige ud og nem at kommunikere med, har skrevet med den af dem i lang tid og er altid blevet mødt positivt af hende og nem at kommunikere med, så hvis i ikke har andet at lave og vil have lidt sjov og se 2 nøgne unge lækre tøser så vil jeg klart anbefale at anmode dem. Mener hende jeg kommuniker med sagde de var sammen til imorgen men er ikke sikker. 
 

tænkte at lige denne her her oplevelse blev jeg nødt til at dele 

snap: silkeeeh eller silkeeeh22 når jeg kigger på den jeg har er begge fremme ja er ikke så hærdet i det snap ha ha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 38 minutter siden:

Godaften allesammen :D
 

Jeg havde den fornøjelse at cam med 2 dejlige tøser over denne snap igår, og måske igen senere også ha ha 

de ser både dejlige ud og nem at kommunikere med, har skrevet med den af dem i lang tid og er altid blevet mødt positivt af hende og nem at kommunikere med, så hvis i ikke har andet at lave og vil have lidt sjov og se 2 nøgne unge lækre tøser så vil jeg klart anbefale at anmode dem. Mener hende jeg kommuniker med sagde de var sammen til imorgen men er ikke sikker. 
 

tænkte at lige denne her her oplevelse blev jeg nødt til at dele 

snap: silkeeeh eller silkeeeh22 når jeg kigger på den jeg har er begge fremme ja er ikke så hærdet i det snap ha ha

og hvad måtte du så betale for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, Lige nu:

og hvad måtte du så betale for det?

Jeg er vist det man kaldte for lynet men jeg gav 200! For 3-5 min aftalte vi tænkte bare kunne have bruge 10 for bare se dem, min mening er de hamre lækker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bestemmer selvfølgelig selv hvad du vil med dine penge, men nu når vi befinder os på et forum for købesex, så vil jeg opfordre alle til at undgå at bruge penge på cam, køb af videoer og onlyfans. Jo flere der kan leve af den slags, jo færre vil sælge sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 15 minutter siden:

Du bestemmer selvfølgelig selv hvad du vil med dine penge, men nu når vi befinder os på et forum for købesex, så vil jeg opfordre alle til at undgå at bruge penge på cam, køb af videoer og onlyfans. Jo flere der kan leve af den slags, jo færre vil sælge sex.

Det er lidt ligesom at opfordre til ikke at købe sodavand for at få flere til at købe øl.

der er vel plads til begge dele, jeg ville aldrig bytte et møde med en sød pige med at se på billeder i 5 min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, for 11 minutter siden:

200 for 3-5 min :) hvem h..: gider gi det. det er vel 3.000 for 1 time. 
Man kan jo finde gratis på nettet. 

Ja det gjorde jeg så, havde ikke mulighed for af komme ud, og manglet lidt spænding og valgt at kontakte de 2.

og set fortryder jeg ikke, for om man køber lidt video af de ægte piger, som jeg godt kan lide også så det vel fint, og hver sine lyster. 
 

men så det nok ikke dig der skal det, men noget andet, rigtig god søndag til dig og jer andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krill skrev, for 2 timer siden:

Det er lidt ligesom at opfordre til ikke at købe sodavand for at få flere til at købe øl.

der er vel plads til begge dele, jeg ville aldrig bytte et møde med en sød pige med at se på billeder i 5 min.

Hvis Onlyfans og videosalg bliver en rigtig god forretning, hvorfor skulle pigerne så stadig sælge sex? Vi har flere eksempler på piger der tidligere solgte sex, men nu kun laver onlyfans.

Desuden har vi nu en masse scammere der lader som om at de sælger sex, men hvor man første lige skal købe deres videoer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...