Hop til indhold
AarhusM74

Billig værelse aarhus

Recommended Posts

Ja fantasier om frække møder med eller uden betaling florerer i denne tråd. Spændende.

Gu ve om den der opskrift på Beef Wellington kunne bruges til en tete a tete med en GP eller en 'rigtig' elskerinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fake tråde kendetegnes ved at trådstarter ikke deltager i tråden, ud over start indlægget :mrgreen:
Håber han har fået tæsket pomfritten til en håndfuld gode udløsninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. Jeg har vist gjort nogen sure. Jeg er en mand der troede man her kunne få lidt venlig hjælp. Beklager jeg har misforstået hjemmesiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
AarhusM74 skrev, for 1 time siden:

Beklager jeg har misforstået hjemmesiden

Ja man skal klart pas på hvad man skriver herinde  (efterhånden) sitet er kun for kender og eliten, så pas på hvad du sender ud herinde, det vil til en hver tid blive brugt imod dig og husk, det er eliten som sætter dagsordenen herinde, HUSK det 

Redigeret af Helboen
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 9 timer siden:

Ja man skal klart pas på hvad man skriver herinde  (efterhånden) sitet er kun for kender og eliten, så pas på hvad du sender ud herinde, det vil til en hver tid blive brugt imod dig og husk, det er eliten som sætter dagsordenen herinde, HUSK det 

Tak for hint :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AarhusM74 skrev, for 12 timer siden:

Hold da op. Jeg har vist gjort nogen sure. Jeg er en mand der troede man her kunne få lidt venlig hjælp. Beklager jeg har misforstået hjemmesiden

Synes da ikke nogen virker sure:ph34r:.. Men jeg kan da tage meget fejl:).. Ingen af mine kommentarer er ment som værende sure i hvertfald.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...