Hop til indhold
AarhusM74

Billig værelse aarhus

Recommended Posts

Hej

min veninde og jeg leder efter et billigt værelse vi kan leje et par timer i ny og næ. Helst tæt på Aarhus

nogen ideer ?

hvad gør i andre, når det skal være lidt diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Motellet i Hadsten er godt til formålet.. Der i hvertfald ikke nogen der stiller spørgsmål:D.. 

For at det skal fortsætte sådan er det nok en god ide ikke at anbefale dem offentligt. 

Anbefalinger af steder burde foregå i privatbeskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 4 minutter siden:

For at det skal fortsætte sådan er det nok en god ide ikke at anbefale dem offentligt. 

Anbefalinger af steder burde foregå i privatbeskeder.

Lige med Hadsten tror jeg ikke det problem foreligger:).. Her der jo også bare snak om et ganske almindeligt seksuelt møde mellem to voksne personer.. De må gerne have sex på deres hotelværelse:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Lige med Hadsten tror jeg ikke det problem foreligger:).. Her der jo også bare snak om et ganske almindeligt seksuelt møde mellem to voksne personer.. De må gerne have sex på deres hotelværelse:P.. 

Tror godt folk ved hvad værelset skal bruges til, dette er jo en købesex side, ikke en dating side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Her der jo også bare snak om et ganske almindeligt seksuelt møde mellem to voksne personer..

jeg læser det som 2 veninder som er GP"er som spørge efter et hotel de kan arbejde på. Læser du det som 2 lesbiske som spørge efter et værelse de kan holde romantisk weekend ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

jeg læser det som 2 veninder som er GP"er som spørge efter et hotel de kan arbejde på. Læser du det som 2 lesbiske som spørge efter et værelse de kan holde romantisk weekend ? :D 

Mon ikke de fleste tænker, at AarhusM74, ikke er Marianne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 4 minutter siden:

jeg læser det som 2 veninder som er GP"er som spørge efter et hotel de kan arbejde på. Læser du det som 2 lesbiske som spørge efter et værelse de kan holde romantisk weekend ? :D 

Man kan tænke meget, men da trådstarters navn slutter med M74 kunne det også være en mand og en kvinde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
peterbrusebad skrev, for 9 minutter siden:

jeg læser det som 2 veninder som er GP"er som spørge efter et hotel de kan arbejde på. Læser du det som 2 lesbiske som spørge efter et værelse de kan holde romantisk weekend ? :D 

TS er M74,

det er næppe en Q

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 11 minutter siden:

jeg læser det som 2 veninder som er GP"er som spørge efter et hotel de kan arbejde på. Læser du det som 2 lesbiske som spørge efter et værelse de kan holde romantisk weekend ? :D 

Øhm.. Jeg læser M74 i hans brugernavn som mand enten fra 1974 eller som er 74 år.. Siden han ikke er lyserød.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay så en mand og en kvinde leder efter et hotelværelse de kan have sex, og de spørge efter råd på en købesex side. Hvis det er tilfældet så forstår jeg ikke helt stedet de vælger at spørge. Men fair nok hvis det er haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

Okay så en mand og en kvinde leder efter et hotelværelse de kan have sex, og de spørge efter råd på en købesex side. Hvis det er tilfældet så forstår jeg ikke helt stedet de vælger at spørge. Men fair nok hvis det er haha

Fordi de ønsker et hotel der kan lejes i nogle timer og ikke for et døgn.. Det som regel nemmere at finde sådan et sted som her end i en normal Hotel gruppe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVIS det er tilfældet så lægger jeg mig fladt ned, jeg har bare altid haft indtrykket af at EG burde indeholde noget som er "relevant " agtigt. Troede ikke det var et sted man spurgte om hotelværelser til kærestepar. Jeg laver da hellere ikke en trådstart om nogle har en opskrift på beef wellington. Men så har jeg lært at man gerne må spørge om ting som intet har med købesex "genren" at gøre. Godt at vide fremover.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Fordi de ønsker et hotel der kan lejes i nogle timer og ikke for et døgn.. Det som regel nemmere at finde sådan et sted som her end i en normal Hotel gruppe.. 

Det kan man sku da også google og finde ud af. Men intet ondt ment til TS. Jeg troede bare at debatter helst skulle indeholde noget som mindede om købesex men hvis ikke det er tilfældet, så lægger jeg mig fladt ned og siger at jeg har "undervurderet" EG. For så åbner det da døre til man kan spørge om ting som man normalt (i mit tilfælde) ikke har gjort da jeg var bange for det ikke var inden for "reglerne".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 16 minutter siden:

TS er M74,

det er næppe en Q

Kan være du har ret. Men der er vel også "kærestepar" som sælger sig selv. Ser da mere og mere at PAR yder servicer, så der er da en mulighed for det skal bruges til arbejde. Men man kan gætte herfra til imorgen tidlig. Jeg troede bare ikke det var en mulighed at det kunne være andet end hvad jeg skrev da jeg åbenbart har overvurderet Eroguides regelsæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg er nok bare for godtroende, jeg læser det kun som et par der vil være frække sammen et diskret sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er nok bare for godtroende, jeg læser det kun som et par der vil være frække sammen et diskret sted

Du er tydeligvis ikke alene. Jeg har bare haft laser brillerne på og tænkt "det må være noget med købesex at gøre" da jeg troede det var det eneste som var tilladt. Men nu har jeg lært det IKKE er det og så kan jeg sagtens læse Trådstart på samme måde som dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valgte at tjekke trådstarters profil og kan se du/i har ret . Han er en utro mand som har spurgt efter hotelværelser og diverse siden 2021. Så jeg lægger mig fladt ned med en god fornemmelse for nu ved jeg at jeg kan få spurgt indtil en masse ting som jeg har holdt tilbage med siden jeg oprettede mig for et par måneder siden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 28 minutter siden:

Valgte at tjekke trådstarters profil og kan se du/i har ret . Han er en utro mand som har spurgt efter hotelværelser og diverse siden 2021. Så jeg lægger mig fladt ned med en god fornemmelse for nu ved jeg at jeg kan få spurgt indtil en masse ting som jeg har holdt tilbage med siden jeg oprettede mig for et par måneder siden :D 

Jeg tror eg favner rimelig bredt.. Har da set opslag med musik, film og TV også og om hvilke politiker der flottest og hvem der vinder vm osv osv osv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er I alle sammen kommet med et bud på både TSs køn og hvad det efterspurgte hotelværelse skal bruges til - så det vil jeg sgu også!

Se JEG tror også at TS er en mand født i '74 og i mit senarie er dette "par" elskere/"hemmelige" kærester der har brug for et diskret sted at muntre sig. Bonus storyline - det er et sugarbabe/daddy forhold... Spændende om nogen har ramt plet! :D

Glæder mig til at læse peterbrusebad's Weber tråd - "Den perfekte pølse i sommervarmen"

 

Go' lørdag,
Teach

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tror eg favner rimelig bredt.. Har da set opslag med musik, film og TV også og om hvilke politiker der flottest og hvem der vinder vm osv osv osv.. 

Godt at vide. Jeg må læse lidt flere tråde som er mere end 6 måneder gammelt :) I baglyset så godt spottet jennifer, og i dette tilfælde er det 100 procent fair at give oplysninger om motel og diverse når det IKKE er til forretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Teach skrev, for 29 minutter siden:

Nu er I alle sammen kommet med et bud på både TSs køn og hvad det efterspurgte hotelværelse skal bruges til - så det vil jeg sgu også!

Se JEG tror også at TS er en mand født i '74 og i mit senarie er dette "par" elskere/"hemmelige" kærester der har brug for et diskret sted at muntre sig. Bonus storyline - det er et sugarbabe/daddy forhold... Spændende om nogen har ramt plet! :D

Glæder mig til at læse peterbrusebad's Weber tråd - "Den perfekte pølse i sommervarmen"

 

Go' lørdag,
Teach

Tak teach, jeg er igang med at oprette en tråd hvor jeg efterspørge råd til bedst at undgå slidte vinterdæk på en Fiat :) go lørdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 39 minutter siden:

Tak teach, jeg er igang med at oprette en tråd hvor jeg efterspørge råd til bedst at undgå slidte vinterdæk på en Fiat :) go lørdag 

Lad være med at bruge dem:ph34r:.. Så.. Nu har jeg sparet dig en tråd:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...