Hop til indhold

Billig værelse aarhus

Featured Replies

Skrevet

Ja fantasier om frække møder med eller uden betaling florerer i denne tråd. Spændende.

Gu ve om den der opskrift på Beef Wellington kunne bruges til en tete a tete med en GP eller en 'rigtig' elskerinde.

Skrevet

Fake tråde kendetegnes ved at trådstarter ikke deltager i tråden, ud over start indlægget :mrgreen:
Håber han har fået tæsket pomfritten til en håndfuld gode udløsninger

Skrevet
  • Author

Hold da op. Jeg har vist gjort nogen sure. Jeg er en mand der troede man her kunne få lidt venlig hjælp. Beklager jeg har misforstået hjemmesiden

Skrevet
AarhusM74 skrev, for 1 time siden:

Beklager jeg har misforstået hjemmesiden

Ja man skal klart pas på hvad man skriver herinde  (efterhånden) sitet er kun for kender og eliten, så pas på hvad du sender ud herinde, det vil til en hver tid blive brugt imod dig og husk, det er eliten som sætter dagsordenen herinde, HUSK det 

Redigeret af Helboen
Manglende tekst

Skrevet
  • Author
Helboen skrev, for 9 timer siden:

Ja man skal klart pas på hvad man skriver herinde  (efterhånden) sitet er kun for kender og eliten, så pas på hvad du sender ud herinde, det vil til en hver tid blive brugt imod dig og husk, det er eliten som sætter dagsordenen herinde, HUSK det 

Tak for hint :)

Skrevet
AarhusM74 skrev, for 12 timer siden:

Hold da op. Jeg har vist gjort nogen sure. Jeg er en mand der troede man her kunne få lidt venlig hjælp. Beklager jeg har misforstået hjemmesiden

Synes da ikke nogen virker sure:ph34r:.. Men jeg kan da tage meget fejl:).. Ingen af mine kommentarer er ment som værende sure i hvertfald.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.